UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GDA 

 

Wersje softu mam tą którą @GMateusz  instalował po napisaniu priva czyli konkretnie :

 

[code]CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH[/code]

 

Telefony łączą się z 5GHz bez problemu. Telewizor Sony w ogóle nie chce się połączyć lecz to akurat jeszcze najmniejszy problem.

 

Głównie zależy mi żeby komputer łączył się do 5GHz. Mam karte sieciową TP-Link T2UH Archer. Po restarcie modemu raz udało mi się połączyć i prędkości były rzędu około 20 mbit.

Kolejny restart modemu, udało się połączyć i prędkości 300mbit ponad, było ok do czasu restartu komputera.

Przyjmijmy, że moja sieć nazywa się " UPC_5GHz ". Karta sieciowa zaczęłą widzieć 2 sieci na paśmie 5GHz :

 

UPC_5GHz

UPC_5GHz 2

 

I wtedy już nie da się połączyć w ogóle. Nie wiem już o co z tym chodzi.

Inspirator
7 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Nie wiem jeszcze czy to było jednorazowe, ale do wczoraj (mam już zaktualizowany soft) wszystko było OK, a dziś już znów nie mogłem się połączyć z siecią 5ghz. Dopiero jak zrestartartowałem router to się naprawiło i mnie połączyło z siecią.

 

@GMateusz 

Inspirator
12 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Andrew300, jakiś konflikt jest ze sterownikami karty TP-Link. Przed chwilą odinstalowałem sterowniki, wyczyściłem rejestr, zainstalowałem sterowniki US ArcherT2UH(US)_V1_171214_Wins, puściłem speed test - pokazało 230Mb. Wyjąłem i włożyłem kartę z powrotem, odpaliłem speed test - 20Mb... Po zainstalowaniu sterowników EU V1 i V2 z polskiej strony pokazywało 20Mb. Spróbuję jutro odpalić kartę na laptopie koleżanki i podłączę się do jej sieci (Vectra 300Mb).

Inspirator
10 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

O.K. Tylko nie rozumiem co ma bezpieczeństwo z numerem klienta. Nie jest to PESEL na który można wziąć kredyt ?

Naukowiec
942 244 39

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Wiktor W UPC działa to tak, że wystarczy numer klienta, imię i nazwisko oraz ewentualnie adres by dokonać dowolnej zmiany na koncie klienta. 

Zawsze chroń swoje dane w sieci, podawaj najmniej informacji jak możesz. Dla swojego własnego bezpieczeństwa. 

Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam,

 

Mam ten sam problem, internet działa super w paśmie 5ghz na wszystkich urządzeniach poza telewiozorami smart tv. Wczoraj dodzwoniłem się na infolinię i konsultant powiedział, że to wina softu, więc zaktualizowali mi connect boxa do wersji 2p4. Po aktualizacji wszystko działało tak jak powinno, lecz rano jak włączyłem tv, dalej jest to samo (telewizor nie może połączyć się z internetem). Kiedy w końcu zostanie to naprawione?

GDA
Pan Abonent ;-)
1426 660 114

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Jak masz nowy soft i dzialalo to teraz musisz szukac problemu po swojej stronie

 

sprobuj jeszcze raz skonfigurowac telewizor a w CB ustaw na stale najmniej zajety kanal

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

W CB mam ustawiony najlepszy kanał. Bląd po mojej stronie? a to ciekawe skoro wszystko chodziło idealnie przed aktualizacją i wprowadzeniem smart wifi..

Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dodam jeszcze, że jak zrestartuje router to wszystko działa jak należy, lecz po jakimś czasie jest to samo, na paśmie 2.4 ghz chodzi wszystko super. 

GDA
Pan Abonent ;-)
1426 660 114

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Wylacz smart wifi ustawiajac na sztywno kanal

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Cały czas mam wybrany kanał ręcznie zarówno na 2,4 ghz jak i 5 ghz, poniżej zrzut ekranu:
image.png

Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Zmieniłem na inny kanał (który według wifianalizer'a jest też równie dobry) i dalej to samo..

Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

To nie jest problem po strony użytkowników. Router ma problem zeby w 5GHz połączyć się z większością smart TV i kartami sieciowymi TP-LINK.

 

Inna sprawa skoro na starych softach nie było problemów, został wprowadzony nowy. Zgłoszono mase problemów, powinno się od razu przywrócić stary soft. Najprościej było by kupić nową kartę sieciową np d-linka i mieć w żopie ale co z tv ?

 

Co, my klienci jesteśmy królikami doświadczalnymi ? To nasza wina, że jakiś gość informatyk nie potrafi napisać porządnie softu ? Inna sprawa, że sprzęty UPC zawsze były problemowe, pewnie najtańsze jakie są. Podejrzewam, że klient przy zakładaniu wolałby dopłacić 100 czy 200zł ale mieć porządny router z normalnym supportem, a my nawet nie możemy sobie zmienić sami softu na routerze na taki jaki nam pasuje.

 

Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dokładnie Andrew, płaci się za usługi upc, więc mamy prawo wymagać żeby wszystko działało jak należy. Było wszystko ok i nagle pojawił się problem ze smart tv. Mam dwa telewizory samsung smart tv i na jednym i drugim występuje od paru dni ten sam problem na 5 ghz, reszta urządzeń działa bez zarzutu. Powinni przywrócić soft na którym takich problemów nie było. 

GDA
Pan Abonent ;-)
1426 660 114

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@Kozub992napisał(a):

Dokładnie Andrew, płaci się za usługi upc, więc mamy prawo wymagać żeby wszystko działało jak należy.


tak dla porzadku 

placisz za polaczenie kablowe - wifi nie jest gwarantowane

 

i naprawde dziwne jest to ze tyle userow potwierdziło poprawe na nowym sofcie a u ciebie wciąż jest nie tak

 

na pewno masz nowy soft?

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!