UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Poprawa była. Tylko, że jeśli zresetowało się router albo nawet zrestartowało komputer to problem wraca, a jak już działa to wyciąga max 20mbit

 

A z tym płaceniem za gwarancje połączenia na kablu. To jest tak samo jakbym kupił samochód z gwarancją na 100 tyś km i powiedzmy, że padną dyszę spryskiwaczy i radio przestanie działać, to w serwisie nie powiedzą mi " Panie, bez tego da się jeździć, a więc gwarancja tego nie obejmuje jak auto stanie to wtedy Panu wymienimy co trzeba ". Takie myślenie to trochę bez sensu.

Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Tak, przecież sobię tego nie wymyśliłem jak widać nie tylko u mnie wciąż nie działa to poprawnie. Jak się zrestartuje router to jest poprawa, ale na chwilę, tak to obecnie wygląda niestety.

image.png

GDA
Pan Abonent ;-)
1426 660 114

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@Andrew300napisał(a):

 

A z tym płaceniem za gwarancje połączenia na kablu


ale co ty wyjezdzasz z jakims porownaniem bez sensu

 

proponuje zapoznac z § 25 RŚU lub z tym dokumentem

 

https://www.upc.pl/pdf/upc_parametry_techniczne_uslug_internetowych.pdf

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
Inspirator
7 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Andrew300 Jak to sam ująłeś płacisz za usługę a usługa działa poprawnie. Problem jest z routerem, a raczej jego softem. Podepniesz dowolny inny router i problem z którym się wszyscy się zmagamy nie będzie występował. Możesz próbować jedynie reklamować router który dostarcza UPC, choć wątpię że zostanie to rozpatrzone pozytywnie, bo podejrzewam że w umowie nie ma żadnych gwaracji na ten sprzęt.

 

@GMateusz Niestety nowy soft nie działa w 100% prawidłowo. Częsciowo naprawia problem, ale po jakimś czasie (nie jestem w stanie określić po jakim) znów występuje problem z połączeniem się z siecią 5ghz. Pomaga dopiero restart routera + prawdopobnie restart komputera (chyba że za szybko próbowałem się łączyć)

Nauczyciel
622 165 8

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GDA polecam nie pisać użytkownikom, że jest to ich wina, bo jak piszą, że im nie działa, to zapewne tak jest. @GMateusz pisał, że nie jest to jeszcze stabilna wersja, jest w fazie testów, dobrze, że takie problemy zgłaszają. Po to te programowanie zostało im wgrane, by jak coś się zauważy, zgłaszali.


_____________________________________


GDA
Pan Abonent ;-)
1426 660 114

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@brtk czyli chcesz powiedziec ze i nowa wersja softu przestala dzialac? 

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
Nauczyciel
622 165 8

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Chce powiedzieć, że może mieć błędy i przy niektórych konfiguracjach, może występować to co piszą użytkownicy wyżej. Nie tobie to oceniać, czy coś działa czy nie, bo problem Ciebie nie dotyczył. Nie zgłaszałeś problemów, nie dostałeś tego oprogramowania. Tym bardziej, że pisał Mateusz, że wersja nie jest jeszcze stabilną wersją.


_____________________________________


GDA
Pan Abonent ;-)
1426 660 114

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@brtk nie rozumiem twojego wtrętu w ten temat

 

poradzilem userowi skoro ma nowa wersje aby sprobowal na nowo skonfigurowac telewizor lub ustawil kanal na sztywno

 

tyle i tylko tyle

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
Użytkownik
2 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

dobrywieczor

nie chcialbym spamowac za wiele , czy moglbym rowniez poprosic o soft 2p4? 

 

Obecnie z uslugi 500Mbps dawno nie widzialem chociaz setki.. jest to naprawde uciazliwe chetnie przekaze dane dalej aby dostac aktualizacje. 

 

 

Wykładowca
700 449 66

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@yattakosnapisał(a):

dobrywieczor

nie chcialbym spamowac za wiele , czy moglbym rowniez poprosic o soft 2p4? 

 

Obecnie z uslugi 500Mbps dawno nie widzialem chociaz setki.. jest to naprawde uciazliwe chetnie przekaze dane dalej aby dostac aktualizacje. 

 

 


W tym temacie jest napisane co trzeba zrobić, więc jak nie chcesz spamować to zastosuj się do zawartych w nim wskazówek

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Ustawianie na sztywno kanałow, częstotliwości czy czego kolwiek nic nie daje. Podejrzewam, że gdyby można było wyłączyć to smart wi-fi mogło by to pomoć, lecz niestety ta opcja jest na szaro, nie da się zmienić tych wartości.

Ja już kombinowałem na różne sposoby router to chyba z 20 razy resetowałem, przywracałem do fabrycznych. Po resecie albo się łączył albo nie. Czasem było po resecie ok do czasu pierwszego wyłączenia komputera, potem albo się nie łączy, a jeżeli to prędkość max 20 mbit.

 

Moim zdaniem rozsądne było by przwrócić soft przed dodaniem tego smart wifi, dopiero dopracować ten porządnie i go wprowadzić.

 

Ewentualnie udostępnić nowy soft dla chętnych beta testerów i wtedy go szlifować by wszystko dobrze chodziło.

 

 

Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Trzeba się najwyraźniej uzbroić w cierpliwość, bo sami tego nie naprawiamy, ileż to już razy ustawiałem kanały ręcznie, resetowałem, restartowałem router i co z tego. Działa przez jakiś czas a potem to samo.

Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

 

Czy jest możliwość na rollback softu do tego sprzed 2p3-nosh gdy wszystko chodziło ok ?

Inspirator
3 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

1) UPC na własnej stronie internetowej informuje, że razem z "superszybkim internetem światłowodowym" dostajesz "superszybkie wifi w każdym miejscu w Twoim domu".

2) W RŚU nigdzie nie jest napisane, że Wi-Fi może po prostu nie działać. Oczywistym jest, że operator nie może brać odpowiedzialności za transfer po Wi-Fi, na który wpływ mają czynniki niezależne od operatora. Ale na to czy Wi-Fi w ogóle działa na dostarczonym do klietna urządzeniu operator wpływ już jak najbardziej ma. W regulaminie jest mowa tylko o tym, że transmisja bezprzewodowa może odbywać się wolniej, a nie, że bezprzewodowe połączenie urządzeń klienta może być w ogóle niemożliwe.

 

Rozumiem ideę, jest jak najbardziej racjonalna. Nie rozumiem @GDA Twojego bronienia sytuacji, kiedy sprzedana usługa nie działa tak, jak jest sprzedawana a w dodatku powoływania się na regulamin, w którego treści wcale nie ma pełnego wykluczenia transmisji bezprzewodowej z odpowiedzialności.

 

Nie akceptujmy narzekania na szybkość transmisji bezprzewodowej, bo ono jest niemal zawsze błędne i wynika z niewiedzy. Tutaj potrzebna jest edukacja. Jednocześnie całkowite niedziałanie usługi jest nie do przyjęcia.

 

Moderator
1058 639 176

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@Andrew300 napisał(a):

@GMateusz 

 

Czy jest możliwość na rollback softu do tego sprzed 2p3-nosh gdy wszystko chodziło ok ?


Nie. Możesz otrzymać wersję CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH jeśli obecna Tobie nie odpowiada. Tak czy  tak wersja CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH powinna po majówce trafić do wszystkich klientów. 

 

@Andrew300 @Kozub992 i ktokolwiek, kto jeszcze pomimo nowej wersji softu obserwuje brak możliwości połączenia z 5 GHz (który następuje po jakimś czasie) - proszę o priv z ID, modelem urządzenia, wersją jego softu i dokładnym opisem jak to wygląda. Zgłoszenia przekażę, do inżynierów, którzy siedzą nad softem.

 

@GDA @abcde przenieście się z tą dyskujsą na priv, to nie jest miejsce na takie rozmowy.