anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Problem z resetami ConnectBoxa i trochę dekoderem Horizon

Witam,

Mam w domu UPC odkąd pamiętam, wcześniej było PTK, które UPC przejęło, no ale nieważne, bo ważne jest to że nigdy wcześniej nie było wielkich problemów z ich usługami, aż do zawarcia ostatniej umowy, a szczególnie już od sierpnia/października 2019 roku.

Jakoś w maju 2018 zawarliśmy nową umowę, na pełen pakiet. Wymieniono nam dekoder na Horizon, modem na ConnectBoxa, zwiększono transfer do 250 Mbps oraz liczbę dostępnych kanałów, a po kilku dniach wzięliśmy jeszcze Multirooma do drugiego pokoju.

Od samego początku był problem z dekoderem Horizon. Działał co prawda dużo szybciej od poprzedniego, ale potrafił tracić obraz. Czasem na kilka minut ekran robił się czarny, czasem tylko na kilka sekund, wracał na chwilę i znowu robił się czarny, no i tak przez ileś minut. Czasem nie było tylko obrazu, a czasem też i dźwięku. No ale nie było to na co dzień, aż tak problematyczne. Twardy reset czasem pomagał, albo tylko tak mi się wydawało... Do tego jeszcze wrócę

W każdym razie internet działał perfekcyjnie aż do sierpnia/października 2019 roku, z Multiroomem natomiast nigdy nie było problemów i do dziś ich nie ma. Od sierpnia/października borykam się z ciągłymi resetami modemu. Technicy byli u mnie w domu już 4 razy w przeciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Żeby nie przedłużać:
- wymieniono mi rozdzielacz sygnału i wszystkie końcówki na kablach (choć robiono to na raty)
- zmierzono mi sygnał na kablu, który doprowadza nomen omen sygnał do domu, technik stwierdził że jest dobry choć wyszło mu 39 i trochę punktów czegoś tam, a ponoć norma to 40-45
- kolejny technik którego wezwałem wymienił coś w skrzynce stwierdziwszy, że tamten poprzedni z miernikiem chyba tam nic nie robił (mnie mówił że idzie teraz do skrzynki jak wychodził ode mnie z mieszkania), no ale ten następny coś tam wymienił i przyszedł mi wymienić modem na nowy, też ConnectBoxa, a także wymienić kabel HDMI od Horizona (

Po tym wszystkim telewizja zaczęła lepiej działać, sygnał się nie traci, a przynajmniej jak na razie. Natomiast co do internetu i zarazem telefonu, to jak tylko technik poszedł to już w ciągu godziny miałem reset. Nie zmieniło się nic. Dalej mam zapętlające się resety. Dzisiaj wpadłem na pomysł, żeby wyłączyć sieć wifi 2,4 GHz, bo pomyślałem, że to może przez jakieś zakłócenia. Nie pomogło. Więc przełączyłem ConnectBoxa w tryb modemu i jakby było trochę lepiej. Oglądnąłem mecz przez internet i miałem tylko dwa resety, bo warto zaznaczyć, że pod większym obciążeniem potrafi się częściej resetować, ale nie jest to regułą. Ostatnio jak oglądałem mecz na tamtej stronie to miałem chyba 5 albo 6 resetów. Na ten moment znowu włączyłem tryb routera.

Co robić? Jeden z techników proponował wymianę kabla, który idzie po bloku, ale ci następni technicy się specjalnie do tego nie kwapią. Czytam też, że ConnectBoxy mają jakąś wadę w oprogramowaniu, ale tamten pierwszy modem działał dobry rok bez problemów.

Dołączam screeny, bo widzę że często o to proszą.

 

01.jpg02a.jpg02b.jpg03a.jpg03b.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg09a.jpg09b.jpg09c.jpg09d.jpg