UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Nauczyciel
665 157 24

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

@m4rC, Ciągle korzystasz z konfiguracji IPv6. W sumie teraz, obecna konfiguracja jest najgorsza z możliwych, bo po tym co wcześniej wrzucałeś komputer nie ma skonfigurowanego SLAAC, więc wszystko leci przez NATa na IPv4. Przełącz konfigurację za pomocą asystenta pomocy lub zadzwoń na infolinię. Po skutecznym przełączeniu w konfiguracji DHCP znikną opcje dla IPv6, a w menu pojawi się opcja włączenia bridge (tryb modemu). 

 


@MrPepkanapisał(a):

 

Aha i ze screena które wkleiłeś wynika, że masz IPv6 tyle tylko, że wyłączyłeś serwer DHCPv6. W infolinii powinni Ci totalnie wyciąć IPv6 z konfigu. Albo:

https://forum.upc.eu/t5/lacznosc-i-konfiguracja/czy-da-sie-wylaczyc-ipv6-przez-asystenta-pomocy/m-p/...


Ja tam na screenie widzę wyraźnie, ze serwer DHCP IPv6 jest ciągle włączony (już Ci to kiedyś tłumaczyłem co oznacza stateless (bez stanu) i statefull), nie wprowadzaj w błąd innych użytkowników proszę. 

Inspirator
13 1 0

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

@zylx

 

Z rana dodzwoniłem się bez problemu, Pan z inforlini zapewnia mnie że mam włączony protokół IPv4, dziś znów mają przyjechać technicy, zastanawiam się tylko po co pewnie pomęczą swój dział wsparcia technicznego

Zrobiłem jeszcze twardego reseta connectboxa, bo gdzieś tu na forum przeczytałem że po zmianie protokołu jest to zalecane, niestety nic to nie zmieniło.

Moderator
840 551 142

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

@m4rC wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko) sprawdzę adresację.

Moderator
840 551 142

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

@m4rC jest tak jak myślałem, czyli nadal masz ipv6. Właśnie je wyłączyłem i przywróciłem adresację ipv4. Twój modem za chwilę się przeloguje. Następnym razem jak bardziej doświadczeni użytkownicy coś Tobie sugerują to zastanów się czy nie mają racji. Co do niekompetencji konsultantów to tym zajmę się ja.

Inspirator
13 1 0

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

@GMateusz

Dziękuję za załatwienie sprawy, ciekaw jestem że nikt tego wcześniej nie zrobił pomino telefonów serwistantów którzy byli u mnie w mieszkaniu.

Oczywiście że się słuchałem kolegów z forum dlatego nie zignorowałem ich sugesti i zadzwoniłem się zapytać, nieseaty jak widać nic to nie dało bo i tak zostałem wprowadzony w błąd.

Niestety zmiana nic nie dała wrzucam tety które zrobiłem przed chilą dla porównania dodaje testy z drugiego modemu innego dostawcy internetu.IPv4.pngonet.pngping z CB.pngpukawka.pngUPC.pngpukawka pomara.pngupc pomaran.png

Inspirator
13 1 0

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

Dziś byli technicy wymienili RFoG na inny, niestety nie wpłyęło to na poprawę. Generalnie ciągle jest tak jak było od początku instalacji więc problem leży w czyś innym. Na prośbę serwisanta znów robię  3h test pingplotterem i jutro wysyłamy do analizy i czekamy na info z góry. Jak będę mieć informacje zwrotną to się nią tutaj podzielę.

Profesor
1510 406 77

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

W trakcie tych skoków problemów z prędkością nie masz?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
13 1 0

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

@MrPepka

Nie mam problemów z prędkością, jedynym problem jest buforowanie, załadowanie strony www jesli trafi na laga i granie w gry online.

Profesor
1510 406 77

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

Co mówią logi CB (narzędzia - status sieci - dziennik zdarzeń)?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
13 1 0

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

wrzucam screeny dziennika, zastanawia mnie skok pingu do modemu, 192.168.0.1  to jest adres mojego modemu? z ipconfiga wynika że takdziennik zdarzeń.pngskoki do modemu.png

Profesor
1510 406 77

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

Tobie modem się nie restartuje co jakiś czas?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
13 1 0

Re: Problem z skaczącymi pingami światłowód

Nie zauważyłem, kilkukrotnie był resetowany zdalnie ale sam z siebie raczej nie.

 

Edit:

Testy wysłane, rezygnacja ze świadczenia usługi złożona. Mają teraz 30 dni na rozwiązanie problemu lub utraty klienta co w ich przypadku nie będzie odczuwalne