UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Inspirator
9 0 1

problemy z wifi/połączeniem po kablu

Witam!

Od 28.12.2018 jestem nowym użytkownikiem UPC. Początkowo miałem straszne problemy z siecią, dosłownie zrywało mi połączenie co kilka/kilkanaście minut. Pomagał tylko reset i to na krótko. Rozmowa z konsultantem skończyła się tak, że przysłano do mnie technika, który poprawił coś tam (nie było mnie przy tym) i powinno być OK.

Było, a może jest lepiej jednak nie ma dnia bym nie miał problemów z wifi w mieszkaniu. Przynajmniej raz mnie rozłącza, widze to po acrylic wifi home.

Reset modemu pomaga, jednak mam już trochę dość ciągłego resetowania tego modemu i tracenia swoich ustawień (nazwa sieci itp)

Gdy jest problem z połączeniem to strzałki migają na zielono.

Próbowałem kilka razy zgłosić to poprzez czat, jednak zawsze kończyło się to tak, że wszyscy konsultanci są zajęci.

Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć co zrobić, by nie zrywało mi połączeń?

Pewnie korzystać z internetu po kablu? ta opcja jest ostateczną i niezbyt mi pasuje

Z tego co wyczytałem to zmiana kanału może pomóć, czy też są jakieś inne rozwiązania np zmiana modemu?

Pozdrawiam!wifi.jpg

17 ODPOW. 17
Tytan
Tytan
1891 949 146

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

na jakiej czestotliwosci masz te przerwy

na jakim sprzecie sie to dzieje

 

pierwsze co mozesz zrobic to ustawic najmniej zajete kanaly na sztywno w routerze i zobaczyc czy sie poprawi bo widze ze ciasno u Ciebie w eterze strasznie

 

najlepiej jeżeli twoje sprzety pozwalaja to przejsc na zakres  5Ghz

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Inspirator
9 0 1

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Przepraszam, ale niezbyt łapie...na jakiej częstotliwośći jestem na connect box'ie.

Włączone są obydwie częstotliwości.

Tak zmieniłem kanał (2,4GHz) na inny, ciekawe czy to pomoże?

Na 5GHz raczej nie przejde, sam laptop ma już pond 5 lat?

routen compal connect box, model laptopa chyba jest zbedny?

Tytan
Tytan
1891 949 146

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

na pewno uciekaj z kanalu 6 i 11

to sa najczesciej zajmowane kanaly z automatu

 

jezeli laptop nie dziala na 5Ghz to nie ma o czym mowic

 

musisz dopasowac 2.4 do siebie 

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Inspirator
9 0 1

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Screen sprzed chwiliwifi2.jpg

Ok zmieniłem sobie kanał, szukam na karcie czy obsluguje 5ghz z marnym skutkiem, a co myslisz o tych dodatkowych antenach na port usb na 5ghz?

Dopasowac 2,4 do siebie jak?

Tytan
Tytan
1891 949 146

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

z antenami nie pomoge

u mnie na szczescie wszystkie telefony i telewizor w domu pracuja w zakresie 5Ghz i nie mam problemow z wifi

 

dopasowac do siebie mialem wlasnie na mysli abys znalaz l sobie kanal ktory jest najmniej obciazony to powinno pomoc w zanikach wifi

---
"Inteligentny wszystko zauważa.
Głupi wszystko komentuje".
Tytan
2328 534 105

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu


@frajdejnapisał(a):

 

Gdy jest problem z połączeniem to strzałki migają na zielono.

 


Jaki masz sygnał DS/US w Compalu?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
9 0 1

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Gdzieś mogę to sprawdzić, na pewno tylko gdzie...? Przed chwilą wszystko sie zapaliło na czerwono, rozłączyło i połączyło ponownie

Wykładowca
815 196 10

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Logujesz się na modem, wchodzisz w zaawansowane, status sieci i tam masz zakładki US i DS.


_____________________________________


Tytan
2052 811 71

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

@frajdej

Najpierw trzeba ustalić, czy zrywa wifi czy zrywa internet z CB.

W tym celu musisz się do CB podłączyć przewodowo i to sprawdzić przez dłuższy czas.

Jeśli będzie ok, to znak, że zrywa wifi - kanałów w sieci 2,4GHz jest tylko 13, u Ciebie widać, że nie masz gdzie w tym paśmie uciekać.

Pozostaje wifi na 5GHz, ale to w zabudowie też nie zawsze działa rewelacyjnie a często znacznie gorzej niż 2,4GHz. Wymaga to zmian kart sieciowych na 5GHz.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
9 0 1

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Dostrojone kanały downstream (Hz)754000000Zablokowany
Dostrojone kanały upstream (Hz)38000000Zakończony
Stan świadczenia usługiOnlineOperacyjny
Tytan
2328 534 105

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Mi chodziło o sygnał który widać w zakładkach Kanał dosyłowy i kanał zwrotny

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
9 0 1

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Dostrojone kanały downstream (Hz)754000000Zablokowany
Dostrojone kanały upstream (Hz)38000000Zakończony
Stan świadczenia usługiOnlineOperacyjny

 

@KOCUREK1970

Internet zrywa na radiu, jak tez na kablu.

Podpialem sie wczoraj na kabel i okolo godziny 21? masakra była ponad 15 min nie było połączenia (po kablu) na wifi to samo. Az sobie odpuscilem...

Teraz jakos działa.

Koniec koncow zadzwonilem do serwisu, mam umowionego technika ponownie w celu poprawy/ustalenia co jest nie tak? Tylko ciekawe jak zostanie uznana ta wizyta? Jako bezplatna/platna. Dziwi mnie to, ze fakture mam wystawiona, mam zaplacic za usluge która nie działa w 100%.

Wifi na 5GHz raczej nie bedzie obslugiwane przez mojego laptopa (MSI CX61), o zmianie karty myslalem, takiej na usb?

@KOCUREK1970

Inspirator
9 0 1

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

O te?

Zestawione kanały downstream
Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału
1754000000238256qam19
2618000000037256qam2
3626000000137256qam3
4634000000136256qam4
5642000000137256qam5
6650000000037256qam6
7658000000036256qam7
8666000000036256qam8
9674000000036256qam9
10682000000037256qam10
11690000000036256qam11
12698000000037256qam12
13706000000037256qam13
14714000000137256qam14
15722000000137256qam15
16730000000238256qam16
17738000000238256qam17
18746000000338256qam18
19610000000037256qam1
20762000000238256qam20
21770000000238256qam21
22778000000138256qam22
23786000000238256qam23
24794000000030256qam24

Zestawione kanały downstream
Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1Zablokowany38.6052059476503235
2Zablokowany37.636205688736320731
3Zablokowany37.35620569113902356
4Zablokowany36.61020569109551039
5Zablokowany37.6362056907661736
6Zablokowany37.35620569135291214
7Zablokowany36.61020569093911078
8Zablokowany36.38720569200991470
9Zablokowany36.61020569207651654
10Zablokowany37.3562056922645655
11Zablokowany36.38720569231031070
12Zablokowany37.6362056924989710
13Zablokowany37.6362056914838837
14Zablokowany37.6362056926566518
15Zablokowany37.6362056927423552
16Zablokowany38.6052056928392416
17Zablokowany38.6052056917683422
18Zablokowany38.6052056913454365
19Zablokowany37.6362056925992941
20Zablokowany38.9832056930499356
21Zablokowany38.6052056929482208
22Zablokowany38.6052056931245255
23Zablokowany38.6052056915914124
24Zablokowany30.3121360299503345404224
Inspirator
9 0 1

Re: problemy z wifi/połączeniem po kablu

Częstotliwości w kanale zwrotnym

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału

138000000535.12064qam2
231200000525.12064qam1

 

Częstotliwości w kanale zwrotnym

Kanał Typ kanału T1 Timeout T2 Timeout T3 Timeout T4 Timeout

12.00020
22.00010