UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
2 0 0

Regularne resetowanie się routera

Witam, od dwóch miesięcy mój router resetuje się samoczynnie praktycznie codziennie w godzinach porannych (ok 6-9) oraz wieczornych (ok. 17-21). W okresie zimowym wszystko działało, miałem uptime ponad 40 dni, jednak znowu się zaczęło to samo. Rok temu było praktycznie to samo. Modem oraz zasilacz był wymieniany przez technika, dwa dni było spokoju i znowu jest to samo. Nie jest to problem z temperaturą routera.

Najbardziej zastanawia mnie ta regularność, ponieważ reset odbywa się praktycznie w tych samych godzinach. Czy jest coś co mogę jeszcze zrobić przed ponownym wezwaniem technika?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Logi:

 

Spoiler
06-04-2019 20:29:04noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.31];CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 20:14:06noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.45 MAC=4C:CC:6A:222:0F;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 20:12:14noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 20:12:06noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 20:12:00warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 20:11:53noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.206 MAC=00:0C:29:BA:21:9B;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 19:35:05noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.116 MAC=00:0C:29:03:9B:FE;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 19:34:39criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 19:20:45noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.45 MAC=4C:CC:6A:222:0F;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 13:13:03noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.31];CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 13:08:50noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.45 MAC=4C:CC:6A:222:0F;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 09:53:51noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.31];CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 09:48:37noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.101.60 MAC=D4:6E:0E:01:6F:00;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 08:06:19noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 08:06:12noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 08:06:07noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.206 MAC=00:0C:29:BA:21:9B;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 08:06:04warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06-04-2019 08:06:04noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.199 MAC=00:11:32:FF:69:30;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=ec:1d:8b:08cc;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=34:2c:c4:41:f2:7f;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

chrome_2019-04-06_20-30-20.png1.png

 

11 ODPOW. 11
Moderator
47 29 13

Re: Regularne resetowanie się routera

@issei  Witamy w naszej Społeczności UPC.

 

Napisałem do Ciebie na priv w tej sprawie 😊

Innowator
17 5 0

Re: Regularne resetowanie się routera

W zeszłym roku to miałem, teraz od 4 marca z jakąś tam przerwą.
Widac jak gubi się modem, pojawiają sie błędy T3 i restart...

Obsluga jak do tej pory słabo potrafi sobie poradzić, ale za to straszy platnym serwisem. Cóż poczać, do końca umowy jeszcze jakiś czas. 

Nauczyciel
516 101 3

Re: Regularne resetowanie się routera

Nie chcę otwierać kolejnego tematu.

Zatem zapytam w tym wątku.

Co jakiś czas korzystając z usług UPC " zrywa" Internet.

Nie jestem specjalistą.

Taka sytuacja gdy korzystałem z Internetu zdarzyła się 3 raz w przeciągu kilkunastu miesięcy.

Wczoraj musiałem w końcu zresetować naciskając przycisk z tyłu Modemu , żeby się uruchomił.Swiecily się na czerwono diody.

Czy to jest powód do niepokoju?

 

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Nauczyciel
578 164 24

Re: Regularne resetowanie się routera

@Szeptacz te czerwone diody po wcisnieciu hardresetu to normalny objaw.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Nauczyciel
516 101 3

Re: Regularne resetowanie się routera

Ogólnie takie zawieszenie się modemu czym może być spowodowane?

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Nauczyciel
578 164 24

Re: Regularne resetowanie się routera

@Szeptaczbyc moze nałapał jakiś błędów za dużo i trzeba wyczyścić mu pamięć


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Innowator
17 5 0

Re: Regularne resetowanie się routera

U mnie sa ewidentne problemy z siecią UPC co skutkuje błędami T3 i resetami modemu. 
Co ciekawe, widać jak pływa sam z siebie poziom kanału zwrotnego - mam go w granicach 40-49 dBmV. Więc po zgłoszeniach następuje wymiana tłumika na inny i do następnego razu...

UPC ewidentnie nie jest w stanie zniwelowac tych problemów. 

Nauczyciel
624 166 9

Re: Regularne resetowanie się routera

@issei ja kiedyś miałem podobną sytuację, tylko że restarty miałem co poniedziałek w prawie tej samej godzinie i minucie. Wyszło na to, że jakiś błędny kod w skrypcie u nich to powodował.


_____________________________________


Moderator
1076 647 177

Re: Regularne resetowanie się routera

@brtk Twój przypadek, który opisujesz był bardzo wyjątkowy. W całej swojej karierze nic podobnego nie widziałem.

Użytkownik
9 0 0

Re: Regularne resetowanie się routera

Nie wiem czy był taki wyjątkowy, bo u mnie był ten sam problem co u brtk, a podejrzewam, że nie tylko u nas...

Użytkownik
2 0 0

Re: Regularne resetowanie się routera

Restarty się uspokoiły przez dwa tygodnie po tym jak moderator sprawdził mój sygnał, ale od wczoraj znowu to samo - zresetował się już trzy razy: wczoraj około 14:20, w nocy około 2 i dzisiaj również około 14:20. Sygnał cały czas na takim samym poziomie.