UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
1 0 0

Resetujący się Connect Box

Dobry wieczór użytkownikom forum.

 

Tak jak w tytule - od kilku dni walczę z problemem samoistnie resetującego się Connect Boxu. Przy tym zjawisku lampki nagle zapalają się na czerwono, po czym zaczyna się resetować (migająca biała dioda, po czym ponownie ustawia się do stanu funkcjonalności - trwa to do 5 minut). Częstotliwość tych zdarzeń jest zmienna, raz potrafi przez 3 godziny nie dziać się nic niepokojącego, a innym razem w ciągu godziny potrafi 3krotnie się zresetować

Przejrzałem sobie logi i otrzymuję takie coś: error upc.PNG

 

I trochę jestem w kropce. Oczywiście kable w mieszkaniu przejrzane - brak rozgałęźników, kabel "ze ściany" bezpośrednio dociera do routera. Ponadto twardy reset również został wykonany - brak większych zmian. Z kanałami również się bawiłem - nie pomogło.

 

W poniższym spoilerze wrzucam zdjęcia i tabelki dot. statusu sieci:

 

Spoiler

 

status modemu.PNGdownstream1.PNGdownstream2.PNGkanał zwrotny.PNG

 

 

 Jako że nieco przewertowałem forum - sprawdziłem to i owo, ale wierzę, że opinie ekspertów będą znaczącego od kogoś wchodzącego na świeżo w temat problemów z routerem.

 

Będę wdzięczny za sugestie problemów i propozycje rozwiązania tejże awarii.

 

PS: gdyby brakowało jakichś informacji - będę wdzięczny za wskazanie, co podesłać.

Tagi (1)
5 ODPOWIEDZI
Nauczyciel
665 157 24

Re: Resetujący się Connect Box

@KleszczRex, Poziom sygnału całkowicie poza normą. Kilku kanałów nawet nie wykrywa. Dzwoń na infolinnie, zrób zgłoszenie i niech regulują. Do tego reklamacja, by odzyskać pieniądze za czas, gdy usługa nie działa. 

Profesor
1510 406 77

Re: Resetujący się Connect Box

Zbyt silny sygnał DS. Zadzwoń po serwis UPC i niech Ci go wyregulują

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1291 586 48

Re: Resetujący się Connect Box

Sygnał do regulacji to swoją drogą, ale tam sama regulacja nie wystarczy.

Jak chcecie wyregulować (wyrównać) sygnał z -7 dBi a w innym przypadku 8 czy tam 6 dBi z pozostałymi 12, 13 dBi.

Coś jest też z samą instalacją kablową w mieszkaniu - za duża rozpiętość i za dużo "rozwalony" ten sygnał.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
665 157 24

Re: Resetujący się Connect Box

@KOCUREK1970 Zgoda, regulacja to tylko take uproszczenie. Jednakże nic to nie zmiania,  autor problem musi zgłosić, a wszelkie potrzebne czynności przeprowadzić już technik UPC. Czy to będzie regulacja czy wymiana kabla, splitera, modemu czy czegokolwiek. 

Profesor
1291 586 48

Re: Resetujący się Connect Box

@zylx

Wiadomo - chciałem uczulić Autora co by nie był zdziwiony, kiedy technik zawyrokuje wymianę przewodu koncentrycznego (i to nie tylko w mieszkaniu ale może być, że i na klatce schodowej i dalej do locboxa).

Mogą tu być też potrzebne zgody administracji osiedla czy lokatorów na wymianę takiego okablowania na części wspólnej.

 

Coś ostatnio coraz więcej przypadków, gdzie wymiana okablowania jest wręcz konieczna.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.