UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
1 0 0

Router CB rozłącza się milion razy dziennie.

Witam,

Mój router rozłącza się parenaście razy dziennie, dzwoniłem wiele razy na 813 813 813, wzywany był technik, który za 4 razym stwierdził, że nic sie nie da rady zrobić, gdyż kwiecień/maj UPC rozszerzyło jakieś częstotliwości( nie wiem czy dokładnie o to chodziło), które moje kable miedzy piwnicą a mieszkaniem nie łapią, i co  jak router złapie złą czestotliwosć wykonuje reset, może wie ktoś więcej o tej sprawie i mógłby się podzielić.

 

Technik mówił, że sa 2 wyjscia albo się męczyć z tym albo zerwać umowę... za która bym musiał zapłacić bo panie w centrali oznajmiaja ze jest to moja wina ,,, 

3 ODPOW. 3
Highlighted
Ekspert
104 41 0

Re: Router CB rozłącza się milion razy dziennie.

Generalnie chodzi i zwiększenie kanałów dosyłowych do modemu a co za tym idzie zaoferowanie prędkości 1 GB/s.

 

Niestety od 2 mc walcząc z tym problemem mam już 3 modem oraz kolejną wizytę technika zaplanowaną na piątek.

 

Słabo to widzę, bo u mnie technik przy okazji jednej wizyty podsumował, że ten rok jest niesamowity, bo po raz pierwszy nie miał wakacji z uwagi na ilość serwisów u osób narzekających na restarty Compala.

 

Ciekawi mnie pomysł na piątkową wizytę. Założony monitoring na modemie rzeczywiście potwierdził restarty kilka razy dziennie i skoki pingu.

 

Czekam z niecierpliwością... bo braki sieci kilka razy w ciągu dnia doprowadzają mnie już do.... ;-)

FB 120 - Horizon Max & CI+, Eleven, Filmbox, Cinemax, HBO, Netflix 4K
Użytkownik
2 0 0

Re: Router CB rozłącza się milion razy dziennie.

U mnie jest podobnie.

 

To już mój drugi modem. Pierwszy się non-stop restartował.

 

Po wymianie zasilacza przestał się restartować, ale teraz dla odmiany rozłącza sieć.

 

 

 

 

Ekspert
104 41 0

Re: Router CB rozłącza się milion razy dziennie.

U mnie po wizycie technika. Powymieniane trójniki, końcówki pozaciekane i generalnie w każdym punkcie pomierzona 'szczelność' sieci. Patrząc na parametry jest lepiej wiec modem nie powinien gubić nośnych a co za tym idzie nie powinien się restartować.

 

Teraz pozostaje obserwować.

 

Wychodzi więc na to, że jak są problemy z restartami to trzeba zgłaszać na infolinii technicznej i nich technicy sprawdzają instalację. Tym razem technik, który przyszedł dość kontaktowy i zainteresowany rozwiązaniem problemu. Powiedział co robić gdyby się okazało, że problem powróci. 

FB 120 - Horizon Max & CI+, Eleven, Filmbox, Cinemax, HBO, Netflix 4K