UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
1 0 0

Router UPC nie może się zalogować

Witam,

Ten temat piszę z telefonu, bo nie mam co liczyć na Internet od UPC. Batalię z tym dostawcą toczę już ponad rok. Ciągle jakieś awarie i resety, ale ostatnie kilka miesięcy było najgorsze. Zaczęło się od samoczynnego zrywania sieci. Pomagał restart, choć nie zawsze. 30-minutowy telefon, przy którym sprawdzane były ustawienia karty, kabel i wszystko inne nic nie dał, więc wezwany został technik, który zszedł do piwnicy bloku, otowrzył skrzynkę i stwierdził, że do routera jest przesyłany za mocny sygnał, po czym go ograniczył i wymienił router na nowy. Problem ustał na 2 tygodnie, po czym doszło do jakiejś awarii UPC (wiem to, bo dzwoniłem na infolinię i dostałem informację o awarii) i od tej pory router wyłączał się średnio 3 razy dziennie. Po kolejnym telefonie i kolejnych straconych 10-iu minutach na słuchanie bzdur robota, które mam już wyuczone na pamięć, konultant cośtam poszperał w routerze zdalnie, kazał mi zrobić twardy reset i problem zniknął na tydzień. Po tym czasie wrócił w jeszcze gorszej formie - router zaczął się rozłączać w stałych odstępach (co ok. 1 godzinę) na kilka sekund, po czym wracał do normy. Było to na tyle irytujące, że w czasie tego laga wykrzaczało się natychmiast wszystko, co związane z Internetem. Pracuję w internecie jako streamer, a więc łatwo się domyslić, co czułem, kiedy moja transmisja oglądana przez kilkaset osób nagle znikąd była przerywana do tego stopnia, że musiałem wszystko restartować, a widzowie zwyczajnie opuszczali wydarzenie. Na telefonii jedyne, co doradzali, to twardy reset, który nie pomagał, więc przyjechał kolejny technik i nic nie stwierdził -  coś tam przykręcił na na złączce kabla przy drzwiach wejściowych, po czym przeszedł do piwnicy i w głównej skrzynce przepiął nasz kabelek do innego portu, niż ten, w ktorym siedziała cała reszta z innych mieszkań. Problem "ustał" po 3 dniach od jego wizyty i rozłączanie routera występowało teraz ze 1-2 razy tygodniowo po kilkanaście minut, pomagał reset. Aż do teraz. Przez ostatnie 3 dni router zwyczajnie się rozłącza i nie idze go przywrócić. Zadzwoniłem na infolinię i doradzili hard reset, który pomógł za 1 razem od razu. Następnego dnia dopiero 3. twardy reset zatrybił. Dziś już absolutnie nic nie pomaga. Na routerze miga zielony pasek, a na stronie ciagle widnieje czerwone "Strojenie US". Dziś ma przybyć kolejny już technik. Postaram sie opisać mu sytuację, ale nie jestem zbyt pewny, czy cokolwiek wskóra...

 

Próbowałem juz wszystkiego ludzie. Pierwszy rok w UPC byl absolutnie bezproblemowy, jednak kiedy zwiększylem usługę ze 100 do 250 Mb/s zaczał się koszmar. Postanowiłem założyć tu konto i napisać jakiś post licząc na Wasz geniusz. Moja praca w pełni opiera się na Internecie, a jest z nim tylko coraz gorzej...

 

Osobiście obstawiam na to, że poprzedni technicy coś zrypali tym kręceniem i router nie może się zalogować, bo dostaje nieodpowiedni sygnał ze skrzynki, jednak skłamię, jeśli powiem, że wgl cokolwiek znam się na tych sprawach.

 

Router to Connect Box biały Compal

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted
Moderator
1058 639 176

Re: Router UPC nie może się zalogować

@Kucykacy wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko) to przeanalizuję Twoją sprawę.