UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 0 0

Różne wersje oprogramowania

Witajcie.

 

Zauważyłem pewną ciekawostkę. Zarówno ja jak i rodzice posiadamy modem Connect Box. Oba modemy znajdują się w Warszawie, jednak w różnych lokalizacjach (Praga Północ i Praga Południe). Sprawdzałem ostatnio wersję oprogramowaniau siebie i rodziców i okazuje się, że są one różne. U mnie jest CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, u rodziców zaś CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH. Co ciekawe, nie dokonywaliśmy ostatnio żadnych zmian ani nie zgłaszaliśmy żadnych problemów. Oba modemy działają w trybie bridge.

przeglądając forum natrafiłem na wątek o problemach z łącznością Wi-Fi, w którym @GMateusz wspominał, że osoby mające problemy otrzymywały nową wersję, właśnie tą, która jest u rodziców. Wobec tego chciałem zapytać, jak to jest, że użytkownicy nie zgłaszający żadnych problemów, mają różne wersje oprogramowania, czym jest taka sytuacja podytkowana i co zrobić żebym i ja miał nowszą wersję?

19 ODPOW. 19
Naukowiec
960 249 40

Re: Różne wersje oprogramowania

Taka sytuacja ma miejsce, gdyż UPC testuje nowe softy na wąskiej grupie abonentów, wybranych prawdopodobnie losowo. Tak było już od dawna i nie jest to nic zwykłego. Po prostu Twoi rodzice zostali nieświadomie betatesterami. 

 

A co zrobić byś i Ty miał najnowszą wersję? Wystarczy poczekać, aż testy się zakończą i nowy soft zostanie wdrożony u wszystkich. Jeśli jednak bardzo Ci zależy, zawsze możesz zgłosić problemy z działaniem WiFi 5ghz ;p

Moderator
1073 642 177

Re: Różne wersje oprogramowania

@zylx uważasz, że wszyscy dostają ten soft z miejsca i nie sprawdzam, czy w zgłoszeniach jest chociaż cień prawdy?

 

@przewaks dosyć dziwna sytuacja, bo z tego co wiem, ta wersja softu nie jest jeszcze w fazie oft, a tft. Nie było mnie jednak przez weekend może coś już się zmieniło. Tak czy tak, dzięki zgłoszeniom ze Społeczności UPC oraz wszystkim przekazanym na naszej oficjalnej infolinii wdrożenie wersji CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH dla wszystkich klientów UPC powinno nastąpić po długim weekendzie majowym.

Użytkownik
2 0 0

Re: Różne wersje oprogramowania

Dzięki @GMateusz za odpowiedź. Jeśli jesteś ciekaw zaistniałej sytuacji, mogę przesłać w wiadomości prywatnej dane swoje i rodziców żebyś mógł tą kwestię wyjaśnić.

Swoją drogą sprawdziłem jeszcze raz i u mnie jak pisałem jest wersja CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH. U rodziców zaś wkradł się błąd, ale wersja też jest inna - CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH. Uptime modemu rodziców to już ponad 30 dni, więc ta wersja musiała zostać załadowana wcześniej.

Moderator
1073 642 177

Re: Różne wersje oprogramowania

To popełniłes duży błąd w takim razie, ale wszystko przynajmniej jest już teraz jasne.

 

CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH stara certyfikowana 

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH nowa certyfikowana

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH najnowsza w fazie testów

 

 

Inspirator
19 2 0

Re: Różne wersje oprogramowania


@GMateusznapisał(a):

przekazanym na naszej oficjalnej infolinii wdrożenie wersji CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH dla wszystkich klientów UPC powinno nastąpić po długim weekendzie majowym.

 

u mnie dalej CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH


 

Inspirator
8 2 1

Re: Różne wersje oprogramowania

Witam. Czy ta wersja jest aktualna? 

CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH,logujac sie przez telefon wyświetla mi sie toScreenshot_20190518-090240_Chrome.jpg

 

Innowator
15 6 1

Re: Różne wersje oprogramowania

Jak to w końcu jest z tą aktualizacją oprogramowania? U mnie cały czas jest CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH (wersja sprzętu 5.01), dzwoniłem przed chwilą na infolinię i konsultant po sprawdzeniu ze swoim przełożonym potwierdził, że jest to najnowsza dostępna wersja. Tymczasem w tym wątku czytam, że po długim majowym weekendzie miała być wgrywana wersja CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH?

Wykładowca
705 452 66

Re: Różne wersje oprogramowania

W wiadomosci 5\8 jest wszystko wyasnione

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Innowator
15 6 1

Re: Różne wersje oprogramowania

Z posta nr 5 wynika, że najnowsza wersja certyfikowana to CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, a ja dostałem na infolinii informację, że nie ma nic nowszego, niż CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH. Poza tym, jak mam w takim razie rozumieć post nr 3 - "Tak czy tak, dzięki zgłoszeniom ze Społeczności UPC oraz wszystkim przekazanym na naszej oficjalnej infolinii wdrożenie wersji CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSHdla wszystkich klientów UPC powinno nastąpić po długim weekendzie majowym." ?

Wykładowca
705 452 66

Re: Różne wersje oprogramowania

Trzymaj się tego co napisał @GMateusz , patrząc na ten temat jest to najbardziej zorientowana osoba.

Czemu uzyskałeś taka odpowiedz na infolini ? Nie wiem.

Nie wiem czy rozmawiałeś z konsultantem czy z inżynierem, to wiesz tylko Ty.

 

Post nr 3 nalezy rozumieć dokładnie tak jak został napisany ( z resztą w tym temacie są wszystkie informacje)

Najnowsze oprogramowanie jest wdrażane co miało nastąpić po weekendzie majowym.

Jupici nie robi tego "na hura" tylko modemy są aktualizowane partiami.

Proces cały czas trwa.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
9 1 0

Re: Różne wersje oprogramowania


@GMateusznapisał(a):

@zylx uważasz, że wszyscy dostają ten soft z miejsca i nie sprawdzam, czy w zgłoszeniach jest chociaż cień prawdy?

 

@przewaks dosyć dziwna sytuacja, bo z tego co wiem, ta wersja softu nie jest jeszcze w fazie oft, a tft. Nie było mnie jednak przez weekend może coś już się zmieniło. Tak czy tak, dzięki zgłoszeniom ze Społeczności UPC oraz wszystkim przekazanym na naszej oficjalnej infolinii wdrożenie wersji CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH dla wszystkich klientów UPC powinno nastąpić po długim weekendzie majowym.

 

 


Długi weekend już dawno za nami.
U mnie jest wersja CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH. Dziś mam znowu, po względnie spokojnych trzech tygodniach, problem z WiFi. Na 2.4GHz działa jako tako, na 5GHz praktycznie nie da się nic oglądać. MiBox co chwila wywala komunikat "brak łączności z siecią", to samo u córki na kompie.

Innowator
15 6 1

Re: Różne wersje oprogramowania

Dzisiaj przyszła na mój modem aktualizacja do CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH (najnowszy soft). Trochę to trwało, ale w końcu jest.

Moderator
1073 642 177

Re: Różne wersje oprogramowania

Wersja CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH jest obecnie na 99% wszystkich Compali w Polsce. Kto jej jeszcze nie otrzymał powinien wykonać reset prądowy modemu.

Inspirator
6 2 0

Re: Różne wersje oprogramowania

Co się stało, że modemy przestały się aktualizować do wersji CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH

i zostają przy wersji CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH ???