UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Samoczynne resetowanie connect box'a (łączy na max 10 minut, wyłącza się)

Mam mały problem:
Modem: COMPAL CH7465CE
Problem: w trakcie normalnego użytkowania nagle się wyłączył, i teraz nie chce się włączyć- dokładniej, po włączeniu chwilę miga diodami, jakby łapał ustawienia, po czym sam się wyłącza, i tak do następnego ręcznego (tylko ręcznego, sam się nie resetuje) wyłączenia i włączenia.
Czasem załączy ustawienia wifi, raz na ruski rok na chwilę podłączy się do internetu. Potem znowu się wyłącza.
Zauważyłem że jakimś cudem czas na jaki się załączy jest zależny od czasu przez jaki jest wyłączony (dłużej wyłączony = dłużej podziała zanim się wyłączy). Do strony z logami nawet nie mam jak podejść, bo zanim cokolwiek zrobię już się wyłączy.

12 ODPOW. 12
Nauczyciel
533 136 22

Re: Samoczynne resetowanie connect box'a (łączy na max 10 minut, wyłącza się)

@palesiak23 hardreset sprubuj zrobić , posprawdzaj podłączenia przewodu jeśli wszystko ok to kontakt z infolinią 813813813

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Użytkownik
2 0 0

Re: Samoczynne resetowanie connect box'a (łączy na max 10 minut, wyłącza się)

Wszystko posprawdzane, hardcore reset nic nie pomaga.

Infolinia jest czynna 24/7 czy w jakiś godzinach? Zakładam że i tak nie w święta :(

Profesor
1621 418 83

Re: Samoczynne resetowanie connect box'a (łączy na max 10 minut, wyłącza się)

Zadzwoń po świętach na infolinię i umów się na wymianę modemu

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1380 608 54

Re: Samoczynne resetowanie connect box'a (łączy na max 10 minut, wyłącza się)


@palesiak23napisał(a):

Mam mały problem:
Modem: COMPAL CH7465CE

Zauważyłem że jakimś cudem czas na jaki się załączy jest zależny od czasu przez jaki jest wyłączony (dłużej wyłączony = dłużej podziała zanim się wyłączy). Do strony z logami nawet nie mam jak podejść, bo zanim cokolwiek zrobię już się wyłączy.


Być może to wina zasilacza CB - podmienić na inną sztukę zgodną napięciowo (a po świętach zgłoś problem na infolinię UPC).

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Moderator
932 600 151

Re: Samoczynne resetowanie connect box'a (łączy na max 10 minut, wyłącza się)


@palesiak23 napisał(a):

Wszystko posprawdzane, hardcore reset nic nie pomaga.

Infolinia jest czynna 24/7 czy w jakiś godzinach? Zakładam że i tak nie w święta :(


Niestety infolinia techniczna pracuje 365 dni w roku czyli codziennie, od 7 do 23. 


Innowator
35 2 0

Re: Samoczynne resetowanie connect box'a (łączy na max 10 minut, wyłącza się)

Kurde, od 21 mam ten sam problem co kolega, resetuje się router co chwile. Hardreset nic nie daje, kable sprawdziłem.  Próbuje się dodzwonić do pomocy technicznej ale leci tylko ta dziwna muzyczka i nikt nie odbiera telefonu. 

Innowator
35 2 0

Problem z resetowaniem/diagnoza technika

Witam, w zeszłym tygodniu (niedziela) pisałem w jednym temacie post, ze mam taki sam problem jak jeden z użytkowników - router co chwile sam się resetował. Trwało to od godziny 21 do niewiadomo której bo o 23 problem nadal był, a ja musiałem iść spać. W poniedziałek było juz wszystko dobrze, ale miałem umówionego technika wiec nie odwoływałem go bo chciałem poznać przyczynę tego ciągłego resetowania. Technik przyszedł sprawdził sygnał i poszedł na dach (bo jako jedyny użytkownik z bloku kabel antenowy mam pociągnięty z dachu). Technik powiedział, ze kabel który idzie z dachu do mieszkania jest do wymiany ale potrzebna jest zgoda spółdzielni na prace przy elewacji i dopiero jak ją zdobędę będzie można działać. Od tamtej pory internet chodził bez zarzutów a godziny mojej pracy nie pozwoliły mi iść do spółdzielni rozmawiać na temat tej zgody. No i do rzeczy, dzisiaj problem znowu powrócił Ale CB resetuje się co 20 minut, a nie jak tydzień temu co każde wczytanie ustawień i połączenie z internetem. I moje pytanie brzmi czy technik na pewno wydał dobrą diagnozę skoro problem pojawił się po tygodniu (często problemy z internetem u mnie występowały schematycznie), a warunki atmosferyczne które mogłyby mieć wpływ na sygnał nie są złe. Wiec myślicie, ze to może być wina tego kabla czy jednak tego nieszczęsnego urządzenia zwanego ConnectBoxem? Pytam ponieważ już mam dosyć problemów z internetem (przez dwa lata od kiedy mam CB ciagle co jakiś czas mam jakis problem z internetem) i w sumie 26 stycznia kończy mi się umowa i w każdej chwili będę mógł uciec do konkurencji. 

Nauczyciel
533 136 22

Re: Problem z resetowaniem/diagnoza technika

@Wojciechovsky jeżeli technik tak stwierdził to chyba coś w tym musi byc. Widziałem przewód na dachu po roku czasu i był cały spekany, różne materiały i producenci się zdarzaja

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Innowator
35 2 0

Re: Problem z resetowaniem/diagnoza technika

@ogromny Ale kabel który leży bezpośrednio na dachu jest piękny, bo był wymieniany jakiś czas temu, chodzi o kabel w elewacji. I zastanawia mnie, ze jeżeli ten kabel w elewacji jest taki zły, to czemu codziennie nie mam problemów z internetem tylko jak na razie raz w tygodniu? To jest dla mnie zagadka. Bo według mnie, jeżeli kabel jest już uszkodzony czy coś z nim jest nie tak, to wtedy problem jest każdego dnia non stop, a nie, ze przez cały tydzień jest okej, a równo po tygodniu problem wraca.

Profesor
1380 608 54

Re: Problem z resetowaniem/diagnoza technika

@Wojciechovsky

A ten przewód na dachu jest żelowany? (wersja przewodu do zastosowań zewnętrznych).

Pewnie nie, skoro ten obecny do wymiany.

A jeśli to przewód w elewacji, to skąd pewność, że nie został uszkodzony podczas tynkowania czy tam ocieplania budynku? (nie znam szczegółów).

 

Co może być powodem problemów - np pogoda i warunki atmosferyczne (deszcz, mróz, słońce, śnieg).

To wszystko miało przecież w Polsce miejsce i to zdaje się nawet w ciągu jednego tygodnia.

I proszę nie pisać, że kiedyś nie było problemów - na początku nowe zawsze wszystko działa a dopiero z biegiem czasu anomalia się pogłębia i kiedyś to wyłazi.

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
533 136 22

Re: Problem z resetowaniem/diagnoza technika

@Wojciechovsky może jakis sąsiad raz w tygodniu coś robi i zakłóca nie wiem. Ale technik coś mierzył czy tak na oko?

 Właśnie to mi @KOCUREK1970 wyjął z ust

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Moderator
932 600 151

Re: Problem z resetowaniem/diagnoza technika

Uszkodzenie kabla = rozszczelnienie instalacji = okresowe zakłócenia

 

@Wojciechovsky zapewniam, że nasze firmy podwykonawcze mają pełne ręce roboty i jeśli naprawa nie jest wymagana/kabel nadaje się jeszcze do użycia, to żaden technik nie zgłosi tego do naszej centrali i nie będzie robić sobie i kolegom dodatkowej roboty. Do sedna - skoro stwierdził uszkodzenie i konieczność wymiany kabla to tak właśnie jest. Problemem nie jest tutaj sama wymiana tego kabla tylko pozyskanie zgody od administracji, która zarządza nieruchomością.