anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Inspirator
3 1 0

Skaczący ping, problem z PS4

Witam serdecznie. Od około 2 lat mam problem z rozgrywką online na PS4. W róznych grach występuje znaczny speedlag. Zgłaszałem problem do operatora, technicy byli u mnie już z 5 razy jak nie lepiej. Dodam na samym początku, że jestem totalnie zielony w sprawach sieci. Wymieniano mi Copmala, zakładano jakieś urządzenie (chyba switch), które ma poprawić stabilność łącza. Dzwoniłem do EA, czy mogą mi w tym pomóc jakoś, bo UPC oprócz wizyty technika, sprawdzenia speedtestem i ewentualnej wymmiany urządzenia nie jest pomocne. EA poleciło mi wykonanie testu programem UOTrace i załączam wynik testu. 

Test.PNG

Spróbowałem wg zaleceń różnych filmów w necie jak przekierować porty, ale niestety nic to nie dało w moim przypadku (chyba, że zrobiłem to źle, ale nie sądzę). Problem wystepuje na kablu i na wifi. Czytałem na różnych forach, że wpływ może mieć zagęszczenie sieci w bloku. Wydaje mi się to możlwe, bo rano i późnym wieczorem problem nie występuje na masową skalę. W normalnych godzinach nie da się grać, bo laguje co pare sekund. Mam ustawione IPv4 jakby co. 

90878698_212543199833302_8170487377203036160_n.jpg

Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Jeśli to możliwe, to proszę o tłumaczenie jak głąbowi. Pozdrawiam

5 ODPOW. 5
Zawodowiec
225 42 8

Re: Skaczący ping, problem z PS4

@Tomek_Sz 

Testy wykonuj przede wszystkim na "kablu".

U mnie sytuacja wygląda następująco po 100 przebiegach..

ea.png

Highlighted
Inspirator
3 1 0

Jak powinno wyglądać to ja mniej więcej wiem. Na kablu i na wi fi nie ma praktycznie żadnej różnicy, bo robiłem to wczesnie j. Podczas gry występują również lagi pomimo kabla.

Highlighted
Zawodowiec
225 42 8

@Tomek_Sz 

Ze screenu wnioskuję, że ewidentnie łączysz się po wifi.

A to dlatego, że do bramy masz ping od 2 - 53ms

Co może znacząco wpływać na wyniki reszty zapytań.