UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Inspirator
3 0 1

Słabe połączenie (zły download, dobry upload)

Witam,

Mam pakiet 500 Mb/s. Od tygodnia obserwuję spadek prędkości pobierania ( w sumie to są fluktuacje raz z maksymalną prędkością, raz spada do 20 Mbs i mniej.). Restart modemu nie pomógł. Po przeczytaniu postów na forum zalogowałam się do modemu i sprawdziłam kanały downstream i kanał zwrotny. Dzisiaj pojawił się dodatkowo komunikat internet (degradacja usług (tylko ds)). Czasami pojawia się tylko 15 kanałów, czasem jest 16.  Zerknijcie proszę. Dlaczego raz usługa działa , raz nie. Nie wiem czy to ma sens, ale zauważyłam, że jak kanału 4 nie ma to Internet działa (ale może to tylko moje wrażenie). Co oznacza informacja w statusie kanału "odblokowany" ?

 

Zrzuty z dzisiaj 

2020-03-30_13h30_44.png2020-03-30_13h30_54.png

 

Zrzuty z wczoraj

 

2020-03-29_15h22_14.png2020-03-29_15h22_32.png

 

3 ODPOW. 3
Highlighted
Moderator
5 1 0

Re: Słabe połączenie (zły download, dobry upload)

Abyśmy mogli indywidualnie zweryfikować Twoją sprawę, skontaktuj się proszę w wiadomości prywatnej.

Highlighted
Inspirator
3 0 1

Re: Słabe połączenie (zły download, dobry upload)

Napisałam wiadomość prywatną.

Highlighted
Inspirator
3 0 1

Re: Słabe połączenie (zły download, dobry upload)

Technik rozwiązał problem . Związany był on z "wysłużonym" łącznikiem kabli na balkonie (kable UPC biegną po bloku). Mam nadzieję, że teraz wszystko będzie już działało