anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

Jak wyłączyć IPv6 przez Asystent Pomocy:
https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/czy-da-sie-wylaczyc-ipv6-przez-asystenta-pomocy/m-p/6368#M24...


Jest lepiej ale nie będę jeszcze dziękował, zobaczę jak będzie potem. Czym się różni IPv6 od IPv4 i co to jest?

Highlighted
Tytan
2579 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

Jeszcze jeden pomysł mi przyszedł do głowy. Sprawdź na tej stronie:
https://test-ipv6.com/index.html.pl_PL

Czy masz IPv6 (karta sieciowa którą posiadasz powinna ten protokół obsługiwać). Jeśli go masz to wyłącz go przez Asystenta Pomocy


Mam teraz do 350Mb więc jest lepiej, tylko rano mam prawie 500MB. Dzięki że mi pomogłeś 

Highlighted
Specjalista
59 16 2

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Wyłączyłeś, tak jak @MrPepka  zalinkował, czy po wizycie technika się poprawiło i masz takie prędkości jak podajesz ?

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Jiuzernapisał(a):

Wyłączyłeś, tak jak @MrPepka  zalinkował, czy po wizycie technika się poprawiło i masz takie prędkości jak podajesz ?


Po wizycie techika nic się nie poprawiło, dopiero jak kolega @MrPepka mi napisał co zrobić to od tego momentu jest lepiej, teraz sprawdziłem i wyszło 360MB a rano o godzinie 10 było 510MB

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Dlaczego nie mam 500mb jak korzystam z wi-fi?

Zawodowiec
225 42 8

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

@DonCabeza 
Bo nie masz odpowiedniego sprzętu sieciowego do obsługi takowej prędkości po WiFi

Highlighted
Tytan
2261 1031 190

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pan_Abonentnapisał(a):

@DonCabeza tutaj masz to opisane

 

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/problem-po-zmianie-lacza-160mbs-na-500mbs/m-p/38555#M7299


Korzystam tylko z Samsung S10 na paśmie 5ghz, nie mam innego sprzętu podłączonego

Highlighted
Tytan
2579 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

A ile Twój telefon ma anten Wi-Fi na 5 GHz? Jak tylko jedną to 500 Mb nie osiągniesz, ale nawet przy 2 antenach może być problem w zależności od tego jak wygląda Twój eter

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

UPC doliczyło mi 50zł do abonamentu bo zgłosiłem awarie przez asystenta pomocy, tam wyszło mi poniżej 200MB i teraz też tam mam poniżej 200MB, a technik co przyszedł to wcale nie mierzył tam prędkości i nie brał pod uwagę tego że testowałem przez stronie UPC, nie powiedział mi że będzie doliczone 50zł do abonamentu, nie zgadzam się z tym że doliczyli mi 50zł, co mam robić, po której stronie jest racja i czy naliczenie jest w porządku?

Highlighted
Specjalista
59 16 2

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Awaria byłaby wtedy, gdybyś nie miał internetu. A internet masz, prędkość "od-do" zapewne mieści się w zapisach umowy, dlatego Twoje zgłoszenie technik na miejscu wpisał jako dodatkową usługę, i stąd ten "bonusik" do rachunku 

 

punkt4 :

 

 - https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007277

 

Teraz możesz jedynie do działu utrzymania klienta, i próbować wyjaśniać, innej opcji nie widzę, niestety. Powodzenia 

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Jiuzernapisał(a):

Awaria byłaby wtedy, gdybyś nie miał internetu. A internet masz, prędkość "od-do" zapewne mieści się w zapisach umowy, dlatego Twoje zgłoszenie technik na miejscu wpisał jako dodatkową usługę, i stąd ten bonusikk" do rachunku tongueewinkingg:

 

punkt44 :

 

 - https://pytaniaupcc.pl/?qfactt_1007277

 

Teraz możesz jedynie do działu utrzymania klienta, i próbować wyjaśniać, innej opcji nie widzę, niestety. Powodzenia winkk:


Ok a może być też wina kabla że mi tak zmniejsza się szybkość po godzinie 17?

Highlighted
Ekspert
103 23 9

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Awaria byłaby wtedy, gdybyś nie miał internetu. A internet masz, prędkość "od-do" zapewne mieści się w zapisach umowy, dlatego Twoje zgłoszenie technik na miejscu wpisał jako dodatkową usługę, i stąd ten "bonusik" do rachunku

 

Zgadzam się z tym, że nie była to awaria. Patrząc się na wyniki oficjalnego certyfikowanego testu mogę przytoczyć sformułowanie z tego dokumentu:

W przypadku wykazania przez konsumenta na podstawie zawartych w raporcie wyników, że prędkość świadczonej usługi dostępu do internetu w sposób stały lub regularnie powtarzający się oraz istotny różni się od wskazanych w umowie wartości, zgodnie z art. 4 ust. 4 Rozporządzenia UE Nr 2015/2120 o Otwartym Internecie uznaje się, że dostawca usługi nienależycie wykonuje umowę.

Przypominam, że minimalna prędkość Internetu określona przez UPC wynosi 40% prędkości deklarowanej (https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006827) a test oficjany pokazuje powtarzające się spadki prędkości pobierania poniżej 200 Mb/s.

Wykazanie nienależytego wykonywania usługi jest wystarczającym powodem do wizyty technika.

 

Highlighted
Specjalista
59 16 2

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Tak, masz rację. I dlatego gdzieś tam powyżej napisałem, a użytkownicy forum też sugerowali, by do wizyty technika dobrze się przygotować. Znaczy, porobić te testy o różnych godzinach, zrobić te logi, wydrukować, i podczas rozmowy pokazać i powiedzieć merytorycznie co i jak.

 

A tak, technik przyjechał, sprawdził, wyszło, że w normie, i doliczyli bonus do rachunku