anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Innowator
112 5 1

Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Informacje identyfikacyjne

Prędkość pobierania - download [Mb/s]198.59
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s]29.35
Opóźnienie (RTT – ping) [ms]19
Zmienność opóźnienia - jitter [ms]8
ID pomiaru475676808
ID użytkownika435701774
Data i godzina rozpoczęcia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/12 16:16:23,
1581520583
Data i godzina zakończenia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/12 16:18:00,
1581520680
IntegralnośćTAK
PlatformaWindows
StatusCERTYFIKOWANY

Mam umowę na 500MB, był technik i było ok ale każdego dnia po godzinie 16 internet zwialnia. Dlaczego tak się dzieje?

138 ODPOW. 138
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@DonCabezanapisał(a):

Informacje identyfikacyjne

Prędkość pobierania - download [Mb/s]198.59
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s]29.35
Opóźnienie (RTT – ping) [ms]19
Zmienność opóźnienia - jitter [ms]8
ID pomiaru475676808
ID użytkownika435701774
Data i godzina rozpoczęcia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/12 16:16:23,
1581520583
Data i godzina zakończenia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/12 16:18:00,
1581520680
IntegralnośćTAK
PlatformaWindows
StatusCERTYFIKOWANY

Mam umowę na 500MB, był technik i było ok ale każdego dnia po godzinie 16 internet zwialnia. Dlaczego tak się dzieje?


Informacje identyfikacyjne

Prędkość pobierania - download [Mb/s]292.49
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s]29.23
Opóźnienie (RTT – ping) [ms]17
Zmienność opóźnienia - jitter [ms]4
ID pomiaru475676822
ID użytkownika435701774
Data i godzina rozpoczęcia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/12 17:58:21,
1581526701
Data i godzina zakończenia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/12 17:59:52,
1581526792
IntegralnośćTAK
PlatformaWindows
StatusCERTYFIKOWANY

Miałem Fiber Power 300 ale od 11 lutego zmieniłem na Fiber Power 500 to tak to wygląda jakby nowa umowa obowiązywała do godziny 16 a po tej godzinie jest stara umowa 

Highlighted
Tytan
1154 609 108

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Jedyne co ci pozostaje to zglosic awarie. Pamietaj o zapisach z umowy co do prędkości. 

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006827

-------------------------------------------
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pablonapisał(a):

Jedyne co ci pozostaje to zglosic awarie. Pamietaj o zapisach z umowy co do prędkości. 

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006827


No to powinno być przynajmniej 430MB według umowy? Dobrze liczę?

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pablonapisał(a):

Jedyne co ci pozostaje to zglosic awarie. Pamietaj o zapisach z umowy co do prędkości. 

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006827


A jak technik przyjdzie i wszystko będzie ok to co wtedy? Widać po testach że coś jest nie tak, co mam powiedzieć, znowu dzwonić?

Highlighted
Tytan
1154 609 108

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

minimalna prędkość to w twoim wypadku 40% z 500

-------------------------------------------
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pablonapisał(a):

minimalna prędkość to w twoim wypadku 40% z 500


No to wychodzi 460Mb?

Highlighted
Tytan
1154 609 108

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Nie chcę być złośliwy więc podsyłam link do gotowego kalkulatora gdzie podstawia się tylko wartości

http://www.obliczanieprocentow.pl/

-------------------------------------------
Highlighted
Innowator
26 9 4

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

@Pablo @DonCabeza Obaj nie do końca macie rację... ok. foktycznie 40% z 500 to 200... ale pozostaje jeszcze drugi parametr czyli 70% przez 24 h... czyli żeby ocenić czy jest podstawa do reklamacji brak jeszcze info przez jaki okres prędkość jest zaniżona...

Highlighted
Tytan
1154 609 108

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Morał z tego taki iż należało by wykonać kilkanaście testów w przeciągu doby i wyliczyć średnią.

-------------------------------------------
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pablonapisał(a):

Nie chcę być złośliwy więc podsyłam link do gotowego kalkulatora gdzie podstawia się tylko wartości

http://www.obliczanieprocentow.pl/


To 200MB. Czyli 200MB mam gwarantowane????

Highlighted
Tytan
1154 609 108

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Wszyatko mzasz zapisane w umowie i w linku który wkleilem wyzej.

-------------------------------------------
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pablonapisał(a):

Morał z tego taki iż należało by wykonać kilkanaście testów w przeciągu doby i wyliczyć średnią.





Informacje identyfikacyjne
Prędkość pobierania - download [Mb/s]192.40
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s]28.94
Opóźnienie (RTT – ping) [ms]16
Zmienność opóźnienia - jitter [ms]4
ID pomiaru475676954
ID użytkownika435701774
Data i godzina rozpoczęcia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/13 18:15:23,
1581614123
Data i godzina zakończenia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/13 18:16:53,
1581614213
IntegralnośćTAK
PlatformaWindows
StatusCERTYFIKOWANY
Takie wyniki poniżej 200, 300Mb mam każdego dnia, to można dzwonić i robić reklamacje? Zawsze po godzinie 16 tej
Highlighted
Tytan
1154 609 108

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

No wybacz masz wszystkie dane podane na stole i nie wiem jak to mozna prosciej wytlumaczyć.

 

Minimalna prędkość jaką powinieneś osiągać to przy łączu 500Mbit to 40% czyli 200 Mbit.

UPC także zastrzega że średnia dobowa to minimum 70% czyli 350Mbit.

 

Wiesz co to doba oraz średnia,  prawda ?
Reklamować możesz zawsze ale żeby ta reklamacja była zasadna to któraś z tych wartości musi być przekroczona.

Nie chodzi tu o przekroczenie powiedzmy do 5Mbit bo to może stanowić błąd pomiarowy.
Pomiary najlepiej dokonuje przez pro.speedtest.pl w sposób taki żeby miały certyfikację.

 

To tyle ode mnie, jeżeli nadal nie rozumiesz to ja już nie jestem w stanie pomóc.

-------------------------------------------
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pablonapisał(a):

No wybacz masz wszystkie dane podane na stole i nie wiem jak to mozna prosciej wytlumaczyć.

 

Minimalna prędkość jaką powinieneś osiągać to przy łączu 500Mbit to 40% czyli 200 Mbit.

UPC także zastrzega że średnia dobowa to minimum 70% czyli 350Mbit.

 

Wiesz co to doba oraz średnia,  prawda ?
Reklamować możesz zawsze ale żeby ta reklamacja była zasadna to któraś z tych wartości musi być przekroczona.

Nie chodzi tu o przekroczenie powiedzmy do 5Mbit bo to może stanowić błąd pomiarowy.
Pomiary najlepiej dokonuje przez pro.speedtest.pl w sposób taki żeby miały certyfikację.

 

To tyle ode mnie, jeżeli nadal nie rozumiesz to ja już nie jestem w stanie pomóc.


No to ok ale czemu po 16 tej mam wolniejszy internet? Jaki może być powód, wie może to ktoś?