anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

@DonCabeza mam wrazenie ze szukasz dziury w calym 

 

masz klopot z laczem? cos zrywa? cos zwalnia?

 

usun te wszystkie speedtesty i przestan przywiazywac wage do tych cyferek - nie ma zadnej roznicy czy pokazuje ci cyferke 350 czy 500

 

60 Mb/s wystarcza aby korzystac z sieci www bez problemow

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pan_Abonentnapisał(a):

@DonCabeza mam wrazenie ze szukasz dziury w calym 

 

masz klopot z laczem? cos zrywa? cos zwalnia?

 

usun te wszystkie speedtesty i przestan przywiazywac wage do tych cyferek - nie ma zadnej roznicy czy pokazuje ci cyferke 350 czy 500

 

60 Mb/s wystarcza aby korzystac z sieci www bez problemow


To po co się tak chwalą tym 500mb jak jest tylko 350mb, aha już wiem, to tylko taka reklama

Highlighted
Specjalista
59 16 2

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@DonCabezanapisał(a):

 

Co mam powiedzieć jak ja sam nie wiem czemu jest zjazd prędkości. Trochę jest lepiej, teraz mam zazwyczaj cały dzień w okolicach 350mb ale nie widziałem jeszcze te słynne 500mb 

Jak już forumowicze wcześniej pisali, nikt ze społeczności nie jest w stanie podać prawidłowego rozwiązania tego problemu. Zadzwoniłeś i umówiłeś tachnika, jak przyjdzie, to przedstaw mu te logi, które wstawiałeś, i niech sprawdza wszystko po kolei. Masz prawo wymagać, by pakiet za który płacisz, zbliżał się do tego, co masz w umowie. Czy zobaczysz te słynne 500 na liczniku ?, tego nie wie nikt . Ja swojego 300 jeszcze nie widziałem. Ważniejszym jest dla mnie stabliność i jakość całęgo połączenia, niż cyferki pomiarowe. 

Niemniej, gdyby technikowi udało się rozwiązać problem, i podałbyś jaka była tego przyczyna, to byłoby to cenną wskazówką, bo zapewne wielu użytkowników miało, bądź ma podobne doświadczenia  

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Jiuzernapisał(a):

@DonCabezanapisał(a):

 

Co mam powiedzieć jak ja sam nie wiem czemu jest zjazd prędkości. Trochę jest lepiej, teraz mam zazwyczaj cały dzień w okolicach 350mb ale nie widziałem jeszcze te słynne 500mb 

Jak już forumowicze wcześniej pisali, nikt ze społeczności nie jest w stanie podać prawidłowego rozwiązania tego problemu. Zadzwoniłeś i umówiłeś tachnika, jak przyjdzie, to przedstaw mu te logi, które wstawiałeś, i niech sprawdza wszystko po kolei. Masz prawo wymagać, by pakiet za który płacisz, zbliżał się do tego, co masz w umowie. Czy zobaczysz te słynne 500 na liczniku ?, tego nie wie nikt . Ja swojego 300 jeszcze nie widziałem. Ważniejszym jest dla mnie stabliność i jakość całęgo połączenia, niż cyferki pomiarowe. 

Niemniej, gdyby technikowi udało się rozwiązać problem, i podałbyś jaka była tego przyczyna, to byłoby to cenną wskazówką, bo zapewne wielu użytkowników miało, bądź ma podobne doświadczenia  


Czekam na innych abonentów którzy mają podobny problem co ja i Ty, może jak będzie nas więcej to coś z tym da się zrobić i nie będzie to tylko reklama ale stanie się faktem

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Jaka reklama?

 

cofnij sie kilka stron wczesniej

 

mialem 500 -tke sprawdzilem raz i mialem taka predkosc

mam 1Giga i widziales moj speedtest

 

ale zrobilem go z czystej ciekawosci - korzystanie z internetu nie polega na tym aby siedziec na speedtestach i sprawdzac prędkość 

 

jezeli nie zauwazyles jeszcze ze nikt inny tego nie robi to cie uswiadamiam

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pan_Abonentnapisał(a):

Jaka reklama?

 

cofnij sie kilka stron wczesniej

 

mialem 500 -tke sprawdzilem raz i mialem taka predkosc

mam 1Giga i widziales moj speedtest

 

ale zrobilem go z czystej ciekawosci - korzystanie z internetu nie polega na tym aby siedziec na speedtestach i sprawdzac prędkość 

 

jezeli nie zauwazyles jeszcze ze nikt inny tego nie robi to cie uswiadamiam


To chyba u ciebie ale u mnie jest inaczej i nikt nie wie dlaczego więc dlatego sądzę że to jest reklama i naciąganie potencjalnych klientów 

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

To jeszcze raz bo chyba czytasz wybiorczo ten temat

 

zapoznaj sie z tym https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006827

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pan_Abonentnapisał(a):

To jeszcze raz bo chyba czytasz wybiorczo ten temat

 

zapoznaj sie z tym https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006827


Już to czytałem ale myślisz że każdy czyta umowę? Jak widzi 300Mb. 500MB czy 1GB to myśli że taka szybkość będzie miał, ale niestety w rzeczywistości to wygląda całkiem inaczej Mój komputer akurat takie prędkości potrafi obsłużyć 

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@DonCabeza napisał(a):

 

Już to czytałem ale myślisz że każdy czyta umowę?

to jest żart prawda⁉️

 

i bardzo dobrze ze twoj komputer potrafi obsluzyc takie predkosci ale nikt nie zagwarantuje tobie ze taka predkosc będziesz mial cala dobe

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pan_Abonentnapisał(a):

@DonCabezanapisał(a):

 

Już to czytałem ale myślisz że każdy czyta umowę?

to jest żart prawda⁉️


To nie żart, jestem bardzo poważny 

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

No to juz mozesz miec pretensje wylacznie do siebie o to

 

moja rada - nie probuj podpisywac umowy o kredyt skoro nie czytasz umów

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Jiuzernapisał(a):

@DonCabezanapisał(a):

 

Co mam powiedzieć jak ja sam nie wiem czemu jest zjazd prędkości. Trochę jest lepiej, teraz mam zazwyczaj cały dzień w okolicach 350mb ale nie widziałem jeszcze te słynne 500mb 

Jak już forumowicze wcześniej pisali, nikt ze społeczności nie jest w stanie podać prawidłowego rozwiązania tego problemu. Zadzwoniłeś i umówiłeś tachnika, jak przyjdzie, to przedstaw mu te logi, które wstawiałeś, i niech sprawdza wszystko po kolei. Masz prawo wymagać, by pakiet za który płacisz, zbliżał się do tego, co masz w umowie. Czy zobaczysz te słynne 500 na liczniku ?, tego nie wie nikt . Ja swojego 300 jeszcze nie widziałem. Ważniejszym jest dla mnie stabliność i jakość całęgo połączenia, niż cyferki pomiarowe. 

Niemniej, gdyby technikowi udało się rozwiązać problem, i podałbyś jaka była tego przyczyna, to byłoby to cenną wskazówką, bo zapewne wielu użytkowników miało, bądź ma podobne doświadczenia  


Myślisz że facet będzie zainteresowany tymi logami?  On zaraz będzie mi gadał o umowie którą podpisałem i której większość osób nie czyta. Pamiętam że kilka lat temu tak nie było, kiedyś to przyszedł i bez niczego wymienił wysłużony sprzęt 

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@Pan_Abonentnapisał(a):

To jeszcze raz bo chyba czytasz wybiorczo ten temat

 

zapoznaj sie z tym https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006827


Klient płaci więc i żąda żeby szybkość była taka za jaką płaci a umowa idzie na drugi plan 

Highlighted
Moderator
79 9 16

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

@DonCabeza Rozumiem wzburzenie sytuacją. Do czasu wizyty technika na razie nic nie zrobimy.

Chciałbym zaznaczyć, że umowa jednak jest dokumentem prawnym który wiąże dwie strony - firmę i abonenta. To nie jest coś, co może iść na drugi plan tylko dlatego bo się nie czytało umów. To nie przekręty, regulamin zawsze jest oddawany do przeczytania. Klient ma prawo się z nim zapoznać. Chciałbym tez żeby świat działał na zasadzie co widzę na ulotce/reklamie działało w prawdziwym świecie, ale tak nie jest. Aczkolwiek takie podejście nie zwalnia z jego działania.  

Jak sie okaże, że problem faktycznie jest po naszej stronie, regulamin chroni Cię jako konsumenta - możesz wnioskować o rekompensatę, naprawę etc. Chyba, że chcesz regulamin na zasadzie co mi pasuje to działa, a co nie - jest nieważne.

Jak wspomniałem - temat do serwisu i jego wyników uważam za zamknięty.

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@rbej napisał(a):

Klient płaci za 500Mbit i ma nie przywiązywać uwagi do cyferek, bo wystarczy mu 60Mbit....

 

 


Niektórzy ludzie nie mają żadnych ISP poza Neostradą do 10 Mb i jeszcze się cieszą, że w ogóle mają internet, a tu wielka tragedia bo zamiast 500 Mb jest 350 Mb. Każdy ISP ma zapisy dotyczące prędkości minimalnej, zwykle dostępnej i maksymalnej. Prędkość minimalną OP uzyskuje i możliwe, że po serwisie jeśli uda się naprawić problem to będzie miał i te 500 Mb. W czym problem?