anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

@rbejnapisał(a):

Klient płaci za 500Mbit i ma nie przywiązywać uwagi do cyferek, bo wystarczy mu 60Mbit....

 

 


Niektórzy ludzie nie mają żadnych ISP poza Neostradą do 10 Mb i jeszcze się cieszą, że w ogóle mają internet, a tu wielka tragedia bo zamiast 500 Mb jest 350 Mb. Każdy ISP ma zapisy dotyczące prędkości minimalnej, zwykle dostępnej i maksymalnej. Prędkość minimalną OP uzyskuje i możliwe, że po serwisie jeśli uda się naprawić problem to będzie miał i te 500 Mb. W czym problem?


Problem w tym że przyjdzie technik i powie że mam prędkość minimalną i taką jaka jest w umowie 

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

No i jakby nie patrzeć będzie miał rację. Pamiętaj, że nie Ty jeden masz 500 Mb, ale i też sporo innych abonentów więc nie ma co się dziwić temu, że nie zawsze masz max prędkość. Mogłeś mieć gorzej, a tak oprócz minimalnej jeśli się nie mylę masz też zwykle dostępną prędkość więc nie masz aż tak źle

Highlighted
Specjalista
59 16 2

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@DonCabezanapisał:

 

Czekam na innych abonentów którzy mają podobny problem co ja i Ty, 
Offtopicowo wyjaśniam tylko, że ja nie mam problemu z tym, że nie mam tych magicznych "300" przez cały czas. Nawet nie zawracam sobie tym głowy. Coś tam może kiedyś i mierzyłem, i wychodziło w granicach "do", o czym zresztą jest w każdej umowie. Dla mnie ważniejszym jest jakość i stabiność połączenia, a taką właśnie mam
Poza tym @MrPepka trafia w sedno, w swoim poście. 

 

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

No i jakby nie patrzeć będzie miał rację. Pamiętaj, że nie Ty jeden masz 500 Mb, ale i też sporo innych abonentów więc nie ma co się dziwić temu, że nie zawsze masz max prędkość. Mogłeś mieć gorzej, a tak oprócz minimalnej jeśli się nie mylę masz też zwykle dostępną prędkość więc nie masz aż tak źle


A teraz np mam tyle i co wy z UPC na to, jest czasem więcej a o 450MB czy 500MB to już nie ma co mówić, to już jest rzadkość

 

Informacje identyfikacyjne

Prędkość pobierania - download [Mb/s]183.55
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s]29.31
Opóźnienie (RTT – ping) [ms]17
Zmienność opóźnienia - jitter [ms]3
ID pomiaru475678437
ID użytkownika435701774
Data i godzina rozpoczęcia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/29 17:52:35,
1582995155
Data i godzina zakończenia
pomiaru, znacznik czasu
2020/02/29 17:54:05,
1582995245
IntegralnośćTAK
PlatformaWindows
StatusCERTYFIKOWANY

 

 

A jak serwis przyjdzie to aż dziwne że się zwiększa do 400MB

Według mnie to on powinien przyjść i wymienić a nie sprawdzać na swoim kompie 

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@DonCabeza napisał(a):


A teraz np mam tyle i co wy z UPC na to,  


Jak na lato. Temat już został wyczerpany i tylko serwis i ewentualnie pracownicy UPC mogą Ci pomóc. Chociaż nie zmienia to faktu, że moim zdaniem warto wymienić dysk na SSD zwłaszcza, że HDD w 2020 roku to katorga, a pewnie w systemie coś jeszcze pracuje i obciąża dysk więc możliwe, że też się to dokłada do Twoich problemów z prędkością

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

@DonCabezanapisał(a):


A teraz np mam tyle i co wy z UPC na to,  


Jak na lato. Temat już został wyczerpany i tylko serwis i ewentualnie pracownicy UPC mogą Ci pomóc. Chociaż nie zmienia to faktu, że moim zdaniem warto wymienić dysk na SSD zwłaszcza, że HDD w 2020 roku to katorga, a pewnie w systemie coś jeszcze pracuje i obciąża dysk więc możliwe, że też się to dokłada do Twoich problemów z prędkością


Test był certyfikowany więc nic nie mogło być więcej włączone, na innym kompie jest podobnie

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

No to jeszcze raz temat wyczerpany i teraz tylko pracownicy UPC i serwis mogą Ci pomóc, end of story

Highlighted
Zawodowiec
220 42 8

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

@DonCabeza 

Ja rozumiem Twój problem.

Tutaj na forum jest jeszcze mój wątek, który wywołał niemałe emocje w społeczności, 

a miałem podobny, nawet ciut gorszy problem z transferem łącza F500.

 

Nie po to ktoś kupuje F500, aby mieć transfery w dolnej granicy. Mimo iż rozumiem zapisy umowy nie godzę się z tym.

 

Teraz przynajmniej do dyspozycji są "miarodajne" narzędzie jak PRO Speed Test.

 

Moja rada: Wykonaj wszystkie testy certyfikowane jak bozia przykazała. Wygeneruj raport z tych testów i uderz z nimi do pomocy technicznej UPC. 

 

Żaden zwykły użytkownik forum nie jest wstanie Ci pomóc. 

Podziel się później tutaj z efektów interwencji technicznej.

 

 

 

 

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MarcinONYnapisał(a):

@DonCabeza 

Ja rozumiem Twój problem.

Tutaj na forum jest jeszcze mój wątek, który wywołał niemałe emocje w społeczności, 

a miałem podobny, nawet ciut gorszy problem z transferem łącza F500.

 

Nie po to ktoś kupuje F500, aby mieć transfery w dolnej granicy. Mimo iż rozumiem zapisy umowy nie godzę się z tym.

 

Teraz przynajmniej do dyspozycji są "miarodajne" narzędzie jak PRO Speed Test.

 

Moja rada: Wykonaj wszystkie testy certyfikowane jak bozia przykazała. Wygeneruj raport z tych testów i uderz z nimi do pomocy technicznej UPC. 

 

Żaden zwykły użytkownik forum nie jest wstanie Ci pomóc. 

Podziel się później tutaj z efektów interwencji technicznej.

 

 

 

 


Zrobię jeszcze kilka testów i jak będzie źle to napisze do nich przez asystenta pomocy

Highlighted
Zawodowiec
220 42 8

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

@DonCabeza 

Żebyśmy się dobrze zrozumieli, wykonaj testy i wygeneruj raport dokładnie jak tu: https://youtu.be/Sx2KMutPcs0

O ile dobrze pamiętam parametry z umowy dla łącza 500 to:

 

Pobieranie:

Maksymalna: 500 Mb/s

Zwykle dostępna: 350 Mb/s

Minimalna: 200 Mb/s

 

Wysyłanie:

Maksymalna: 30 Mb/s

Zwykle dostępna 21 Mb/s

Minimalna: 12 Mb/s

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MarcinONYnapisał(a):

@DonCabeza 

Żebyśmy się dobrze zrozumieli, wykonaj testy i wygeneruj raport dokładnie jak tu: https://youtu.be/Sx2KMutPcs0

O ile dobrze pamiętam parametry z umowy dla łącza 500 to:

 

Pobieranie:

Maksymalna: 500 Mb/s

Zwykle dostępna: 350 Mb/s

Minimalna: 200 Mb/s

 

Wysyłanie:

Maksymalna: 30 Mb/s

Zwykle dostępna 21 Mb/s

Minimalna: 12 Mb/s


Wiem ale czy musi być spełniony ten trzeci warunek? Te 7 dni w cyklu dobowym?

Highlighted
Zawodowiec
220 42 8

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@DonCabezanapisał(a):


Wiem ale czy musi być spełniony ten trzeci warunek? Te 7 dni w cyklu dobowym?


Jak wiesz, to pewnie wiesz że MUSI.

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Był serwis i niby jest wszystko ok ale coś mi się jeszcze nie podoba, czemu jak mierze przez asystenta pomocy UPC mam 150MB a jak mierze na innej stronie jest właśnie wszystko ok? Ja to zgłaszałem przez asystenta pomocy i tam wyszło źle to zgłosiłem, nie wiem czemu tam mam taki niski wynik?

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Możliwe, że serwery UPC są przeciążone. Jeśli na innych stronach jest OK to nie przejmuj się tym i korzystaj z neta bez stresu

Highlighted
Zawodowiec
220 42 8

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

@DonCabeza 

Czemu nie słuchasz prostych rad? 

Wykonaj od A do Z certyfikowane testy UKE i z wygenerowanym raportem zgłoś się do pomocy technicznej.

Żeby cokolwiek załatwić musisz mieć po swojej stronie mocne argumenty.

 

Napisałeś, że na innych stronach jest OK. Więc może być tak jak wspomniał @MrPepka