anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MarcinONYnapisał(a):

@DonCabeza 

Czemu nie słuchasz prostych rad? 

Wykonaj od A do Z certyfikowane testy UKE i z wygenerowanym raportem zgłoś się do pomocy technicznej.

Żeby cokolwiek załatwić musisz mieć po swojej stronie mocne argumenty.

 

Napisałeś, że na innych stronach jest OK. Więc może być tak jak wspomniał @MrPepka 


Raport już mam ale na innych stronach jest ok, tylko na stronie UPC mam cały czas poniżej 200MB więc ten raport do niczego się nie przyda 

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Pokaz nam ten raport wykonany zgodnie z instrukcją UKE

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

To są raporty sprzed kilku dni, masz jakieś z dzisiaj?

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

To są raporty sprzed kilku dni, masz jakieś z dzisiaj?


Nie mam więcej raportów. Zrobić nowy raport?

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Poproszę

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

Poproszę


Ok to za jakiś tydzień będzie nowy raport 

Highlighted
Ekspert
102 23 9

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Nie bardzo rozumiem prośby o kolejny nowy certyfikowany raport. Raport tu przedstawiony został wykonany poprawnie zgodnie z zaleceniami UKE i trwał tydzień. Prośba o kolejny raport certyfikowany to strata kolejnego tygodnia. A cała zabawa w tworzenie roaportów trwa już od dłuższego czasu.

Przedstawiony certyfikowany raport stanowi podstawę do roszczenia wobec dostawcy o nienależyte wykonywanie usługi.

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@KrzysiekFnapisał(a):

Nie bardzo rozumiem prośby o kolejny nowy certyfikowany raport. Raport tu przedstawiony został wykonany poprawnie zgodnie z zaleceniami UKE i trwał tydzień. Prośba o kolejny raport certyfikowany to strata kolejnego tygodnia. A cała zabawa w tworzenie roaportów trwa już od dłuższego czasu.

Przedstawiony certyfikowany raport stanowi podstawę do roszczenia wobec dostawcy o nienależyte wykonywanie usługi.


No właśnie, po co mam cały tydzień robić nowy raport. Co mam wysłać ten raport do UPC?

Highlighted
Zawodowiec
220 42 8

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Pomiary certyfikowane są sprzed wizyty serwisu.

Rozumiem, że w obecności technika wszystko było ok? I to potwierdziłeś?

O której był? Jeżeli problem nadal występuje to umów się na godziny wieczorne.

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MarcinONYnapisał(a):

Pomiary certyfikowane są sprzed wizyty serwisu.

Rozumiem, że w obecności technika wszystko było ok? I to potwierdziłeś?

O której był? Jeżeli problem nadal występuje to umów się na godziny wieczorne.


Był o godzinie 14. Podłączył swój komputer i kabel też miał własny, było wszystko ok. Potwierdziłem że jest wszytko dobrze. Teraz też jest ok. Mam nowy raport > https://pro.speedtest.pl/r/6484365/738764

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Jest tak jak było czyli że przed godziną 16 jest ok a potem zwalnia

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął

Jeszcze jeden pomysł mi przyszedł do głowy. Sprawdź na tej stronie:
https://test-ipv6.com/index.html.pl_PL

Czy masz IPv6 (karta sieciowa którą posiadasz powinna ten protokół obsługiwać). Jeśli go masz to wyłącz go przez Asystenta Pomocy

Highlighted
Innowator
112 5 1

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął


@MrPepkanapisał(a):

Jeszcze jeden pomysł mi przyszedł do głowy. Sprawdź na tej stronie:
https://test-ipv6.com/index.html.pl_PL

Czy masz IPv6 (karta sieciowa którą posiadasz powinna ten protokół obsługiwać). Jeśli go masz to wyłącz go przez Asystenta Pomocy


Pisze że korzystam z IPv6, jak mam wyłączyć to przez Asystenta Pomocy?

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Temat był już na forum ale problem nie zniknął