UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Zawodowiec
262 71 4

Re: Test PUMA6 i problemy...

A tu macie 60 sekund z Arrisa TG2492 (z Puma 6) z interwałem 0,3 sekundyArris TG2492 PingPlotter 60 sekund do googla.jpg

Nauczyciel
578 163 24

Re: Test PUMA6 i problemy...

MrPepka ile kroć na pierwszych dwóch hopach mam straty pakietow w ping plotter to zawsze wtedy sa zakłócenia w kanale zwrotnym. Z tym tematem serwis nie jest w stanie się ogarnąć. Przez rok czasu trzy miesiące były ok

--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Zawodowiec
262 71 4

Re: Test PUMA6 i problemy...

Panowie, 

do testów powinniście ustawić interwał na 0,3 sekundy a nie 1 sekunde

zgodnie z zaleceniami Xymoxa na zagranicznych portalach, podobnie działa test Puma 6, musi być od mały interwał żeby odpowiednio obciążyć chipset Puma 6 i zobaczyć tę anomalię w trakcie przetwarzania pakietów przez modem

Nauczyciel
616 164 8

Re: Test PUMA6 i problemy...

Ja w moim wykresie dałem 0,1 sek.

 

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/td-p/843/page/13?lightbox-message-images-13...

 

 

I dalej nie wiem dlaczego nagle skoczył ping i się utrzymywał na ponad 20 sek i później spadł. Nic się nie ściągało, tak jakby router się zapychał. Po 30 minutach testu grałem dalej sobie w CS:GO, aż do wyłączenia testu.


_____________________________________


Zawodowiec
262 71 4

Re: Test PUMA6 i problemy...

@brtk

chwilowy skok nie ma znaczenia, znaczenie ma czy problem jest ciągły, jak modem się zachowuje w dłuższym okresie czasu i czy widać te regularne skoki pingu w krótkim czasie

Nauczyciel
616 164 8

Re: Test PUMA6 i problemy...

Źle napisałem, utrzymywał się ponad 20ms ping przez 10 min, potem spadł i znowu się utrzymywał przez 5 minut i znowu spadł. W tej chwili był całkowicie nieobciążany internet. Z resztą widać to na wykresie, na samym początku testu, w pierwszych 30 minutach jego.


_____________________________________


Inspirator
12 1 0

Re: Test PUMA6 i problemy...

Nie sądziłem, że odrazu po przejściu do UPC napotkam problemy, tym bardziej że dopiero co podciągnięto do mnie światłowód. Wydawało mi się, że na "nowej lini" wszystko musi być OK, no ale jak widać się myliłem... Uważam, że ta sytuacja jest skandaliczna zarówno ze strony Intela jak i UPC.
Wersja sprzętu: 5.01
Wersja oprogramowania: CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH


upc1x.png

 

upc2x.png

 

Profesor
1516 597 61

Re: Test PUMA6 i problemy...

@Deba

Kolega myli jakość usługi z problemami sprzętowymi - usługa jest OK, tylko sprzęt w lokalu klienta jest do niczego.

Jeszcze w 2016 r nikt o tym problemie nie słyszał!

 

Pozostaje niestety czekać na reakcję Intela (nowe oprogramowanie jest obecnie testowane przez nas, ale niestety nadal są problemy), potem to wraca do poprawki do Intela, poprawki wracają od Intela i kompiluje je Compal, potem DOPIERO poprawiony soft dostanie UPC, po czym grupa testerów i DOPIERO wszyscy klienci (jeśli nowe testy potwierdzą brak problemów) - i wszystko jest oparte na tezie, JEŚLI....

To niestety Intel wszystko zawalił.

Jestem pewien, że do końca 2017 absolutnie nie ma co liczyć na rozwiązanie tego problemu (jeśli w ogóle się problem rozwiąże) - w moim przekonaniu NIE i będzie konieczność zakupu nowego sprzętu przez UPC.

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1699 402 89

Re: Test PUMA6 i problemy...

Coś mnie ciekawi. Czy w iphone'ach po włączeniu internetu komórkowego też są skoki pingów? Pytam bo iphone'y (te od 7) też mają modemy komórkowe Intela i może tam też jest ta wpadka?

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
578 163 24

Re: Test PUMA6 i problemy...

@KOCUREK1970kolega @Deba ma racje jakość usługi z problemami sprzętowymi =USŁUGA, którą dostaje klient końcowy. Jak widać UPC ma to gdzieś. Ja nie widzę problemu by wymienić sprzęt abonentą (modemy cisco są w popsiadaniu UPC), ewentualnie pozwolić nie zadowolonym klientom kupić sobie sprzęt. Na chwilę obecną grupie kilku osób wrzucili nowe oprogramowanie na zamydlenie oczu. Ale jak tonapisał  @KOCUREK1970 jakość usług jest OKtest.jpgintervał 1 st1.jpg0,3.jpg0.3 s


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Profesor
1699 402 89

Re: Test PUMA6 i problemy...


@ogromny-banned napisał(a):

modemy cisco są w posiadaniu UPC


Taa? To dlaczego UPC ich nie daje abonentom i w skrajnych przypadkach pozwala na to, żeby odeszli? Dlaczego modemów Cisco nie dają nawet klientom biznesowym?

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
578 163 24

Re: Test PUMA6 i problemy...

Nie bo nie i co im zrobisz? U mnie jak był ostatnio serwis to twierdził, że mają tylko nikt im zlecenia nie wystawi na wymianę.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Profesor
1699 402 89

Re: Test PUMA6 i problemy...


@ogromny-banned napisał(a):

Nie bo nie i co im zrobisz? U mnie jak był ostatnio serwis to twierdził, że mają tylko nikt im zlecenia nie wystawi na wymianę.


A wiesz czemu? Bo UPC nie wspiera już tego sprzętu i jak by ci go podłączyli to mógłby nie zadziałać za jakiś czas.

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
578 163 24

Re: Test PUMA6 i problemy...

Co nie zmienia faktu, że spora część użytkowników na nich dalej jedzie, a większość ma hit sezonu biały bubel


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Inspirator
12 1 0

Re: Test PUMA6 i problemy...

Miałem ci @KOCUREK1970 odpisać ale @ogromny już to w moim imieniu uczynił i dobrze zinterpretował moje słowa.