12-10-2017 16:42
Po tym co właśnie zobaczyłem u siebie, też zgłaszam się do testów. Wprawdzie moje inernetowe gry nie wymagają super pingu, ale jeśli mogę być pomocny, to czemu nie?
Otóż przed chwilą na Horizonie po wi-fi z ok 2 metrów przez drewnianą podłogę wszystko zamknęło się na 79 ms. Natomiast z CB po kablu na tym samym serwerze większość między 150-200 a były i powyżej sekundy! Wogóle coś dziwnie dziś z CB bo 3 godziny temu po kablu było 480 a po wi-fi, na które nigdy nie narzekałem to max 320 a obecnie 130 po wi-fi i 190 na kablu. Ping do najlepszego serwera 8 ms. Pracuję w domu, więc jestem dostępny cały dzień.
12-10-2017 17:03 — edytowano 12-10-2017 17:08
@KOCUREK1970 napisał(a):
To ponowię pytanie inne - czy UPC Polska, wzorem jej niemieckiej koleżanki, zamierza zezwolić swoim abonentom instalować sprzęt zakupiony przez klienta? (oczywiście sprzęt przez Was certyfikowany i zgodny z siecią UPC).
To wymaga nieco dłuższej dyskusji - zarzucę temat dalej i wrócę z odpowiedzią.
Jeśli chodzi o testy, mamy listę:
@-
Jutro wrócę do Was z informacją co dalej.
12-10-2017 17:07
To ze modem Docsis 3.1 jest wstecznie kompatybilny z Docsis 3.0 nie oznacza autimatycznie ze jest kompatybilny z EuroDocsis 3.0, musialby to byc modem zgodny z Docsis 3.1 i EuroDocsis 3.0
12-10-2017 17:17 — edytowano 12-10-2017 17:18
@KOCUREK1970 napisał(a):
Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że tą dobrą jakby nie patrzeć informacją, podzieliłem sie też na nieoficjalnym forum UPC - uznałem, że inni też winni wiedzieć, że pracujecie nad tym problemem.
Zabiłeś mnie Dlaczego miałbym mieć za złe? To oficjalne forum, oficjalne info. M.in. po to budujemy tę Społeczność.
PS. Serdeczna prośba o nowy post zamiast edycji
12-10-2017 17:17 — edytowano 12-10-2017 22:21
@Kamil
Gdyby przekonanie "góry" o słuszności takiej drogi (własny modem klienta), wymagało nakładów finansowych, to jestem gotów partycypować w kosztach soczku, by rozmowy były bardziej konstruktywne (a skoro soczek, to nie może być tu mowy o korupcji ).
Trzymam kciuki za pozytywny efekt Twojego działania - cieszy to, że być może UPC pozytywnie pochyli się nad takim rozwiązaniem.
Dziękuję!
@pawelb
No i pióra mi opadły .
Ale nadzieja w Klonexie i Vectorze - oni mają sprzęt na Polskę
12-10-2017 18:07
Kamil jak by co też chętny jestem na testy
12-10-2017 18:14
Kocurek, sprawa dopuszczenia logowania wlasnych modemow naprawde nie zalezy od UPC Polska, takie decyzje zapadaja globalnie bo sa to rozwiazania globalne ktore musza zostac zaakceptowane w Centrali, próbuj ale nie liczylbym za bardzo na to...to jest wiecej problemow dla operatora niz pożytku jak juz wielokrotnie tlumaczylem
Jestem bardzo ciekaw jak wyjda Wam te testy z Puma 6, trzymam kciuki
12-10-2017 18:21
@pawelb napisał(a):Kocurek, sprawa dopuszczenia logowania wlasnych modemow naprawde nie zalezy od UPC Polska, takie decyzje zapadaja globalnie bo sa to rozwiazania globalne ktore musza zostac zaakceptowane w Centrali, próbuj ale nie liczylbym za bardzo na to...to jest wiecej problemow dla operatora niz pożytku jak juz wielokrotnie tlumaczylem
W unitymedia to się udało więc czemu nie u nas?
12-10-2017 21:18
Witam. Jeśli można też chętnie przetestuje to oprogramowanie.
Pozdrawiam
13-10-2017 20:30
No i jak z testami?
Ktoś już dostał testowy soft? Jakieś zmiany in plus i in minus?
13-10-2017 20:35
Dostałem nowy soft. Zmiany:
+strony wczytują się błyskawicznie
+prędkość download wzrosła
+nie traci pakietów
-ping wzrósł
-zmalał mi sygnał snr downstream o 1 dB w niektórych kanałach
Na razie to tyle
13-10-2017 20:43
Dzięki. Jak widać jest już jakiś progres. Soft do doszlifowania i będzie może OK.
Mnie doprowadza do szewskiej pasji prędkość otwierania stron. Już lepiej mi wszystko działa na hotspocie z LTE+...
13-10-2017 20:45
Wklej jakieś testy MrPepka
Chętnie pomogę w testowaniu oprogramowania @Kamil, weekend jest, sporo pewnie w grach bym przetestował.
13-10-2017 20:54
@brtk napisał(a):Wklej jakieś testy MrPepka
Wkleiłem ci w forum mediaswiat
13-10-2017 21:26