17-10-2017 22:57
Tak w temacie zielonej ;-) Pumy na standardowym firmware czyli CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH, to u mnie aktualnie to wygląda tak:
Moja Puma chyba jest bardziej komunistyczna ;-)
18-10-2017 12:58
zalaczam skrypcik w phpie jak przeciazyc pume
http://www.theregister.co.uk/2017/04/27/intel_puma6_chipset_trivial_to_dos/
18-10-2017 14:16
Na chwilę obecną - soft testowy jest wysoce niestabilny (2 osoby w tym ja, zaliczają restarty modemu bez powodu).
W logach modemu jest takie info, jakby ktoś z zewnątrz, a nawet my sami siebie atakowali
DoSem
18-10-2017 15:08
18-10-2017 16:56
18-10-2017 21:49 — edytowano 18-10-2017 21:51
U mnie po aktualizacji softu do testowej, dziś dopiero testuję, bo wróciłem do domu.
I drugi test:
Jest lepiej jak było i to widać.. Na oficjalnym sofcie u mnie macie na którejś stronie test w tym temacie. Jutro potestuje gry.
18-10-2017 23:48
No teraz zdecydowanie lepiej wyglada, jak na Arrisie TG2492 w mojej sieci przy 8 downstreamach
19-10-2017 19:11
Od stycznia jestem uzytkownikiem biznesowym. Od 2 tygodni wydzwania do mnie centralka, z oferta przejscia na 600/60. W styczniu robilem juz rozeznanie pod problem z Puma i udalo mi sie wyciagnac Cisco z TPLem zamiast Hitrona.
Dzisiaj rozmawiam z handlowcem na infolinii i pytam co w temacie P5-7, bo jak pewnie wiecie, problem jest szerszy i dotyczy nie tylko Pumy, ale calej architektury i innych chipów intela. Dostałem info, że problem został rozwiązany, kiedyś istniał ale to dawno temu i nieprawda
Ja jednak poczekam z jakimkolwiek ruchem, aż sytuacja się ustabilizuje a UPC oficjalnie coś napisze. Wchodzenie w spory prawne i podpisywanie umowy na ponad rok chwilowo mnie nie interesuje, szkoda później nerwów.
19-10-2017 19:52
@DavidGm napisał(a):Dostałem info, że problem został rozwiązany, kiedyś istniał ale to dawno temu i nieprawda
![]()
Mi tak niekiedy też mówią technicy UPC albo inni konsultanci. Ale i tak zdecydowałem się na ConnectBoxa, bo mimo tego, że jest bardzo średni żeby go za mocno nie obrazić - to i tak jest chyba najlepszy ze wszystkich dostępnych. Więc UPC powinno poważnie pomyśleć nad wprowadzeniem w obieg nowego modemu który dostawaliby przynajmniej ci klienci, którzy najwięcej narzekają. Bo generalnie wydaje mi się, że problem z ConnectBoxem jest znakomitej większości klientów UPC nieznany, bo nie używają internetu do niczego więcej niż oglądania YouTube i przeglądania Google.
Natomiast tak czysto teoretycznie podchodząc do tematu, to internet dostarczany przez ConnectBoxy w wielu przypadkach nie spełnia norm. Przykładowo gubienie jakichkolwiek pakietów już jest czynnikiem skreślającym. Gdyby więcej użytkowników było tak wymagających jak my tutaj, to UPC miałoby delikatnie mówiąc poważny problem, bo nie mają tak naprawdę czym dostarczać tego internetu.
19-10-2017 23:40
Zdubluje wpis.
Do konca roku 2017 czekam za poprawionym i usuwającym tego babola softem - jeśli do 01.01.2018 UPC Polska tego nie NAPRAWI, wysyłam reklamacje i żądam zaprzestania pobierania ode mnie abonamentu za niedziałający prawidłowo internet - nic im za taki net nie zapłacę.
Jesli mi odmówią mojego żadania, to idę do Rzecznika Konsumentów z pozwem przeciwko UPC Polska do Sądu Konsumenckiego.
Jeśli do 31.12.2018 UPC Polska nie naprawi tego w ogóle - jest u mnie Netia z giganagrywarką i netem 900 Mb, bez sentymentów zmienię operatora. Jest też Orange z ofertą gorszą, ale i tak zmienie operatora nawet na takiego.
Jako KLIENT nie dam się robić w balona - zapłacę za net kiedy usługa w UPC Polska zacznie działać w pełni, albo pożegnam sie z UPC Polska.
Takie jest moje oficjalne stanowisko w tej sprawie.
19-10-2017 23:50
20-10-2017 00:34
Kocurek, spokojnie, jestes w grupie testerow UPC, to pierwsza iteracja...daj szanse, wiem ze mozna sie zdenerwowac ta sytuacja ale byla informacja w zagranicznych serwisach ze testy potrwaja ze wzgledu na to ze uwagi musza byc zbierane od abonentow, przekazywane do operatora a operator do producenta modemu a ten do Intela...to musi chwile potrwac choc osobiscie tez uwazam ze niepowazne jest ze przez rok tak niewiele sie w tej sprawie ruszylo nie liczac drobnych manipulacji w sofcie, miejmy nadzieje ze operatorzy przycisna producentow modemow a ci Intela i sprawa nabierze tempa...widać niestety ze dotychczasowe dzialania ze strony Intela szly w zupelnie bezsensownym kierunku, to jak widac nie przynosi rezultatu
Rzeczywiscie przydalaby sie jakas informacja ze strony UPC co w przypadku kiedy problemow nie da sie usunac, abonenci w koncu placa za te usluge!
20-10-2017 01:04
Niech doją - a ja co miesiąc reklamacja i tak w kółko, a jesli mi kiedyś odmówią, to jak pisałem RK i Sąd Konsumencki.
Ja wszystko rozumiem - ale niech mi sie chociaz to badziewie nie resetuje a resztę niedogodności w fazie testów przełknę, bo jest nikła szansa, że to jednak coś da.
20-10-2017 08:37
No niestety takie sa czasem uroki brania udzialu w testach...moze na Twojej wersji sprzetowej Compala ten soft powoduje te restarty? Dobrze byloby zeby Kamil cis wiecej napisal jakie dalsze plany i terminarz
20-10-2017 09:23
Dobrą praktyką dla beta-testerów powinien być jakiś bonus np: zwolnienie z miesięcznej oplaty za internet