UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
4 0 0

Tragiczny transfer.

Witajcie,

 

Przychodzę do was z problemem tragicznie obniżonej prędkości łącza, już tłumaczę w czym problem. Jakiś czas temu opojawiła sie możliwość zmiany prędkości łącza z 120 na 300, od razu mówie że 120 była przez około 2 lata i nigdy nie było z nią żadnych problemów. Pewnego dnia zobaczyliśmy że jest możliwość zmiany łącza na 300 więc długo nie myśleliśmy i przesiedliśmy się na 300 i tu zaczeły się problemy. Przez pierwszy okres czaasu tj. około tyg wszystko ładnie hulało to cxasu kiedyraz prędkość spadła do 100 i teraz jak to pisze prędkość nie przekracza 10... Zaznacze że było testowane  na WiFi jak i kablowo. przez co wiem że sprzęt spokojnie jest w stanie obsłużyć taką prędkość. Po zgłoszeniu technik wwymienił router (nic to nie dało) a następnym razem stwierdził że trzeba by wymienić przewody które dochodzą do mieszkania. Teraz pytanie czy to faktycznie jest jedyne wyjście, ponieważ skoro działało to dlaczego  przestało? Router to Connect Box

7 ODPOW. 7
Profesor
1579 418 80

Re: Tragiczny transfer.

Sprawdź prędkość tym:

https://pro.speedtest.pl

I wklej nam tu parametry sygnału DS\US (zakładki kanał dosyłowy i kanał zwrotny w narzędziach gdzie stamtąd wybierasz stan sieci). Wejdź tam też na zakładkę dziennik sieci i wklej z niej wszystkie logi jakie tam są

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Tragiczny transfer.

Tak więc tu podsyłałam wynik. https://pro.speedtest.pl/user/stats/win_cert/details/475652543

 

Robiłem jeszcze jeden pomiar koło 1 nad ranem i wyszed bardzo pozytywnie wręcz dawno nie widziałem takiego wyniku lecz tak na

prawde co mi w nocy z takiego jak potrzebuje go w dzień

 

1.PNG2.PNG3.PNG4.PNG5.PNG6.PNG

 

Profesor
1579 418 80

Re: Tragiczny transfer.

Wynik z pro.speedtest.pl musisz wkleić jednak w formie zdjęcia bo nie mam dostępu do linku. A co do sygnału to kanał 9 na dzień dobry do regulacji i parę innych kanałów. W skrócie. Sygnał do regulacji. Bez wizyty technika się nie obędzie

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Tragiczny transfer.

Własnie się zastanawiałem czy będziesz widział zawartość linku.1.PNG2.PNG3.PNG4.PNG5.PNG6.PNG

Profesor
1579 418 80

Re: Tragiczny transfer.

Jeżeli chcesz zminimalizować wpływ komputera na wyniki to:

Zrezygnuj z IPv6 (https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/czy-da-sie-wylaczyc-ipv6-przez-asystenta-pomocy/m-p/6368#M24...)

Zaktualizuj stery do sieciówki (https://downloadcenter.intel.com/download/22283/Intel-Ethernet-Adapter-Complete-Driver-Pack?v=t)

Zaktualizuj 10-tkę do wersji 1809

Wyłącz spdsvc w menedżerze zadań (wymieniony jako proces do limitowania prędkości połączenia)

A żeby w pełni pozbyć się problemu z prędkością to jak wspomniałem musisz wezwać technika żeby Ci sygnał wyregulował

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Tragiczny transfer.

Czyli jak rozumiem technik jest w stanie to naprawić bez wymiany przewodów na całej klatce .

Moderator
923 601 148

Re: Tragiczny transfer.

@Remer6 nie da się stwierdzić bez wizyty technika, gdzie nastąpiło rozszczelnienie instalacji, której jest źródłem wcieku zakłóceń do sieci. Trzeba sprawdzić całe okablowanie od Lockboxa do modemu.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz