UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
4 0 0

Tragiczny transfer.

Witajcie,

 

Przychodzę do was z problemem tragicznie obniżonej prędkości łącza, już tłumaczę w czym problem. Jakiś czas temu opojawiła sie możliwość zmiany prędkości łącza z 120 na 300, od razu mówie że 120 była przez około 2 lata i nigdy nie było z nią żadnych problemów. Pewnego dnia zobaczyliśmy że jest możliwość zmiany łącza na 300 więc długo nie myśleliśmy i przesiedliśmy się na 300 i tu zaczeły się problemy. Przez pierwszy okres czaasu tj. około tyg wszystko ładnie hulało to cxasu kiedyraz prędkość spadła do 100 i teraz jak to pisze prędkość nie przekracza 10... Zaznacze że było testowane  na WiFi jak i kablowo. przez co wiem że sprzęt spokojnie jest w stanie obsłużyć taką prędkość. Po zgłoszeniu technik wwymienił router (nic to nie dało) a następnym razem stwierdził że trzeba by wymienić przewody które dochodzą do mieszkania. Teraz pytanie czy to faktycznie jest jedyne wyjście, ponieważ skoro działało to dlaczego  przestało? Router to Connect Box

7 ODPOW. 7
Profesor
1571 417 80

Re: Tragiczny transfer.

Sprawdź prędkość tym:

https://pro.speedtest.pl

I wklej nam tu parametry sygnału DS\US (zakładki kanał dosyłowy i kanał zwrotny w narzędziach gdzie stamtąd wybierasz stan sieci). Wejdź tam też na zakładkę dziennik sieci i wklej z niej wszystkie logi jakie tam są

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Tragiczny transfer.

Tak więc tu podsyłałam wynik. https://pro.speedtest.pl/user/stats/win_cert/details/475652543

 

Robiłem jeszcze jeden pomiar koło 1 nad ranem i wyszed bardzo pozytywnie wręcz dawno nie widziałem takiego wyniku lecz tak na

prawde co mi w nocy z takiego jak potrzebuje go w dzień

 

1.PNG2.PNG3.PNG4.PNG5.PNG6.PNG

 

Profesor
1571 417 80

Re: Tragiczny transfer.

Wynik z pro.speedtest.pl musisz wkleić jednak w formie zdjęcia bo nie mam dostępu do linku. A co do sygnału to kanał 9 na dzień dobry do regulacji i parę innych kanałów. W skrócie. Sygnał do regulacji. Bez wizyty technika się nie obędzie

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Tragiczny transfer.

Własnie się zastanawiałem czy będziesz widział zawartość linku.1.PNG2.PNG3.PNG4.PNG5.PNG6.PNG

Profesor
1571 417 80

Re: Tragiczny transfer.

Jeżeli chcesz zminimalizować wpływ komputera na wyniki to:

Zrezygnuj z IPv6 (https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/czy-da-sie-wylaczyc-ipv6-przez-asystenta-pomocy/m-p/6368#M24...)

Zaktualizuj stery do sieciówki (https://downloadcenter.intel.com/download/22283/Intel-Ethernet-Adapter-Complete-Driver-Pack?v=t)

Zaktualizuj 10-tkę do wersji 1809

Wyłącz spdsvc w menedżerze zadań (wymieniony jako proces do limitowania prędkości połączenia)

A żeby w pełni pozbyć się problemu z prędkością to jak wspomniałem musisz wezwać technika żeby Ci sygnał wyregulował

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: Tragiczny transfer.

Czyli jak rozumiem technik jest w stanie to naprawić bez wymiany przewodów na całej klatce .

Highlighted
Moderator
915 596 148

Re: Tragiczny transfer.

@Remer6 nie da się stwierdzić bez wizyty technika, gdzie nastąpiło rozszczelnienie instalacji, której jest źródłem wcieku zakłóceń do sieci. Trzeba sprawdzić całe okablowanie od Lockboxa do modemu.

UWAGA! Do 15 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz