UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 1 0

Zanikający internet, zaniżony transfer na routerze Connect Box

Witam,

od jakiegoś czasu pojawiają mi się zaniki internetu, trwa to od minuty do pięciu, występują nieregularnie co szczególnie jest problematyczne (wyrzucanie z lobby gier, zawieszanie uploadu plików) w dzienniku sieci pojawiają się następujące błędy:

 

Spoiler
09-03-2019 18:20:44noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.227];CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 17:26:38criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:56:41noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.227];CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:56:34noticeGUI Token verify failed; client ip=[192.168.0.227];CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:55:40noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=35.201.67.101 MAC=00:17:10:8C:FF:12;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:55:13noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:55:11noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.227 MAC=626:C7:28:B4F;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:55:07noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:54:56warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - CBN WebSrv Info: system reboot;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:28:34noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.227];CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:24:57noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=35.201.67.101 MAC=00:17:10:8C:FF:12;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:24:41noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:24:38noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:24:34noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.227 MAC=626:C7:28:B4F;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:24:32warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - CBN WebSrv Info: system reboot;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:11:49noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.227];CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-03-2019 16:10:59criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-03-2019 21:14:14noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.227];CM-MAC=ac:22:05:11:1b:7e;CMTS-MAC=00:17:10:8c:ff:12;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Mój routeromodem to Connect Box 5.01 z oprogramowaniem CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH, Wi-Free wyłączone. Podłączone są do niego 2 komputery (po kablu), router Tp-link w 8970 oraz 3 telefony.Problem nasila się w godzinach wieczornych (18-21).

 

Ponadto transfer to max 70Mbps (mierzone po kablu), a wczesniej 120Mbps było bez problemu.

Co może powodować problemy? Będę wdzięczny za sugestie problemów i propozycje rozwiązania tejże awarii.

 

 

Poniżej zamieszczam dane z routera:

 

Status modemu kablowego

 

Spoiler
LP Status Komentarze
Dostrojone kanały downstream (Hz)786000000Zablokowany
Dostrojone kanały upstream (Hz)51600000Zakończony
Stan świadczenia usługiOnlineOperacyjny

 

 

Zestawione kanały downstream

 

Spoiler
Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału
1786000000735256qam23
2618000000837256qam2
3626000000837256qam3
4634000000837256qam4
5642000000736256qam5
6650000000737256qam6
7658000000736256qam7
8666000000736256qam8
9674000000836256qam9
10682000000736256qam10
11690000000836256qam11
12698000000836256qam12
13706000000837256qam13
14714000000836256qam14
15722000000836256qam15
16730000000837256qam16
17738000000836256qam17
18746000000836256qam18
19754000000836256qam19
20762000000836256qam20
21770000000836256qam21
22778000000836256qam22
23610000000837256qam1
24794000000736256qam24

Zestawione kanały downstream
Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1Zablokowany35.780200315650297
2Zablokowany37.35619777104244
3Zablokowany37.35619777182537
4Zablokowany37.35619777177444
5Zablokowany36.38719776807568
6Zablokowany37.35619777243770
7Zablokowany36.61019777457072
8Zablokowany36.61019777986682
9Zablokowany36.61019778072579
10Zablokowany36.61019778156171
11Zablokowany36.61019777700260
12Zablokowany36.61019776474283
13Zablokowany37.35619776560155
14Zablokowany36.610197783980120
15Zablokowany36.61019778569597
16Zablokowany37.35619778147383
17Zablokowany36.387197787627110
18Zablokowany36.610197788915125
19Zablokowany36.610197793871129
20Zablokowany36.387197794264160
21Zablokowany36.387197812882195
22Zablokowany36.387197813673162
23Zablokowany37.35619778191247
24Zablokowany36.387197814174309

 

 

Częstotliwości w kanale zwrotnym

 

Spoiler
Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału
151600000385.12064qam4
231200000385.12064qam1
344800000385.12064qam3
438000000385.12064qam2

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Typ kanału T1 Timeout T2 Timeout T3 Timeout T4 Timeout
12.00010
22.00010
32.00000
42.00010

 

 

Konfiguracja

Spoiler
Bez tytułu.jpg

 

 

 

2 ODPOW. 2
Tytan
1995 796 70

Re: Zanikający internet, zaniżony transfer na routerze Connect Box

@PoProstuAdam 

Witamy na naszym forum.

 

Masz własny router, ale CB pracuje jako modemorouter - trochę bez sensu.

No chyba, że jest jakieś tego uzasadnienie?

Jeśli nie ma, przełączyć CB w tryb modemu a całą obsługę sieci zostawić temu TP Linkowi.

 

Zbyt duża wartość sygnału w kanale DS - od wartości 8 dBmV do wartości granicznej już blisko.

Ogromna ilośc błędów przed korekcją a i wartości błędów po korekcji spore.

Błędy też w kanale US.

 

Może się okazać, że nie tylko sygnał do regulacji, ale będzie też konieczność wymiany przewodu koncentrycznego.

 

Tak czy inaczej, my więcej na forum nie pomożemy i musisz to zgłosić na infolinię operatora.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
2 1 0

Re: Zanikający internet, zaniżony transfer na routerze Connect Box

@KOCUREK1970, dzięki za odpowiedź, w poniedziałek zgłosze na infolinii, może technika przyślą .