UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Profesor
1292 586 48

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@Tomasz
No ale ok - był technik potwierdził problemy i nie wymienił Compala na inną sztukę, czy choćby nie podstawił na chwilę innej sztuki celem testu?
.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
ex-Moderator
137 132 20

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@KOCUREK1970 czyli jednak nie czytałeś

 

Pierwsy post  (ten o który tyle szumu)

 


Zaniżone transfery zostały zgłoszone poprzez infolinię.

Umówiona wizyta technika odbyła się dzisiaj, który potwierdził moje zgłoszenie.

Sprawdził również instalację i skrzynkę, stwierdził że instalacja jest nowa, a w klatce podłączony jestem tylko ja.
ConnectBox został wymieniony na nowy, co nie przyniosło żadnego rezultatu. 

Do jutra mam założony monitoring łącza… no i zobaczymy co dalej.

 

 


 

 

Profesor
1292 586 48

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@Tomasz

Czytałem - skoro miał założony monitoring to powinien zaczekać na jego efekty.

I następnie ewentualnie próbować szukać pomocy gdzie indziej/inną drogą.

Nie było pełnego obrazu sytuacji - a to co wynikło nawet obecnie i tak nie od nas tu na forum zależało.

 

Co i tak nie zmainia faktu, że skoro technik był to nie podmienił Compala na inną sztukę by potwierdzić ewentualną winą sztuki Autora (czy tą wzmiankę też przegapiłem?) - a to może być poprostu wina Compala i należało go w pierwszej kolejności podmienić (zwłaszcza, że nie da się nic innego podstawić pod Wasz sprzęt a to z nim/w nim może być problem - więc nie da się prostym spsobem upewnić podstawiając własny sprzęt zamiast Compala).

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
ex-Moderator
137 132 20

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@KOCUREK1970 a jakie są warunki zależenia tematu na forum ? Czy to, że zgłosił problem i był serwis eliminuje taką opcje.  Chciał się podzielić tą informacja z resztą, napisał "zobaczymy co będzie dalej". Może gdyby nie to, że temat się rozjechał  jak krowa na lodzie dowiedzielibyśmy się wszyscy co monitoring wykazał? Co stwierdził kolejny serwis ? Jakie działania były podjęte w międzyczasie. I co najważniejsze być może ktoś kto może w przyszłości będzie miał podobny problem mogły na tym skorzystać.


Na forum zgłaszajmy problemy, pomagajmy sobie, ale też dzielmy się doświadczeniami tymi złymi jak i dobrymi.

Profesor
1292 586 48

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

Na forum przychodzi się z kompletem informacji - nie ma potrzeby kręcić się w miejscu jeśli coś nie zostało sprawdzone czy potwierdzone. Bez tego nie da się precyzyjnie wskazać choćby drogi jak należało by iść.

I co by to w sumie dało - skoro ani Autor, ani nikt inny nie ma na to wpływu co wyniknie.

Jakie tu mają wynikać wnioski - skoro nasze składowe w tym przypadku są żadne bo zupełnie od nas niezależne.

Pomóc można wtedy, kiedy ma się na coś wpływ.

Każdy przypadek jest inny i nikt tego akurat nawet jak temat zostanie czytał nie będzie - jak sam zauważyłem leniuch założy własny temat i będzie z wędką czekał na podpowiedzi (choćby inne tematy miały po 100 MB objętości i były tam wszystkie odpowiedzi).

Stawiam na to "stówę" - przyjmujesz Moderatorze zakład?

 

Nadal uważam, że ten temat nic nie wniósł (brak wszystkich niezbędnych danych), nic u Autora nie rozwiązał nawet teraz (nadal ma swojego Compala?), a dla leniwców i tak nie ma żadnej wartości choćbyśmy tu się dwoili i troili.

 

Całym sercem pomimo tego wszystkiego jestem z Autorem - i może On sam mi w to nie uwierzy, ale z całego serca życzę mu powodzenia i na full działającej usługi.

Powodzenia dla Pana!

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
472 124 21

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@KOCUREK1970prawda jest taka, ze watek się rozjechał za bardzo. Nie ma o co się kopać, autor miał jakieś tam drogi wyznaczone, nawet z odstąpieniem od umowy włącznie. @Tomasz dał Tobie cytat gdzie autor napisal ze compal niby wymieniony. Nie ma sensu się przepychać i kopać.

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Profesor
1292 586 48

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps


@ogromnynapisał(a):

@KOCUREK1970

. @Tomasz dał Tobie cytat gdzie autor napisal ze compal niby wymieniony. Nie ma sensu się przepychać i kopać.


No ale to był przecież następny serwis chyba? - jeśli tak to należało (choć to może być śmieszne, ale wykluczyć nie można) wymienić i tego Compala na następną sztukę.

Nie można wykluczyć winy i tej sztuki - zwłaszcza, że raz jest ok a raz prędkość spada.

 

Coś co jest NOWE nie zawsze jest sprawne - i mówię Ci to ja z 20 letnim doświadczeniem w branży TV/SAT.

 

Zapewniem Cię, że nikt się z nikim nie kopie - skoro jeszcze wątek jest, to chciałbym poznać logiczne uzasadnienie jego istnienia.

Powtarzał się nie będę  -Autor założył wątek zbyt pochopnie nie czekając na wszystkie niezbędne dane.

Droga działań też została Autorowi przedstawiona.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
472 124 21

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@KOCUREK1970wiem, ze nowe nie musi być dobre, rozne cuda się zdarzaja

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Profesor
1292 586 48

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@ogromny

Co do nowego sprzętu.

Moje zlecenie - zamontować SAT na multiswitchu, tv naziemną, DAB i internet CP (jako łączne zlecenie)

Klient wybrał sprzęt klasy średniej - pakuję wszystko w auto, a, że kilometrów trochę to wszystko dubluję ze zlecenia a multiswitche zabieram nawet 4 (pomyślicie wariat ze mnie).

Po zamontowaniu wszystkiego czas na kalibrację komponentów i podłączenie - miernikami Telemanna ogarniam ustawienia SAT i naziemnej, potem CP i DAB - co tu może pójść nie tak....

Podłączam SAT i naziemną pod multischwitcha - trach PIERWSZA sztuka switcha padła...

Podmieniam na DRUGĄ sztukę, podłączam przewody, kalibruję WWK i puszczam sygnał w gniazdka - wszystko ok, pięknie, sygnał w przewidzianych normach i reszta tak jak sobie klient życzył.

Wytłumaczenie klientowi "co i jak", formalności i pora wracać do domu - odjeżdżam, a tu za parę kilometrów klient dzwoni, że nic nie działa w SAT i naziemnej - ki diabeł...

Zawracam, jadę, sprawdzam a tu DRUGI switch kompletnie martwy - co jest....

Nic, podmieniam na TRZECIĄ sztukę - jestem u klienta jeszcze 2 godziny - uff all ok i można wracać.

Następnego dnia telefon od tego samego klienta, że znowu SAT i naziemna nie działa - jadę, sprawdzam i to samo co wcześniej - TRZECI switch kompletnie padnięty...

Ale, że ja aż w takie zbiegi okoliczności nie wierzę, biorę switche innego producenta (podobny przedział cenowy) i jadę - podmieniam na zupełnie coś innego.

Efekt - działa to do dziś a już trochę czasu minęło i działa to na tej jednej sztuce innego producenta.

 

Konkluzja

Uwalone switche idą na tapetę w serwisie dystrybutora tych switchy (wzięliśmy 20 sztuk) - co się okazało, winny tor zasilania w switchach, bo zastosowali u producenta gorszy jakościowo komponent w zasilaczu - tadam.

Okazało się, że takich jak my było tylu, ilu TEN akurat model switcha zakupiło - reklamacja na wszystkie sztuki i zwrócili nam kasę od dystrybutora.

Ja mało nie osiwiałem, klient mnie mało nie zjadł żywcem (bo kwota sumarycznie niemała) a tu taki numer - oczywiście klient otrzymał ekspertyzy by mu pokazać, że nie było w tym nigdzie ani mojej winy (montera) i nikogo kto mu to sprzedał (czyli też naszego sklepu).

Czy ktoś się zapytał kto zapłaci za prawie 400 km zrobione w 2 dni, ktoś się pytał o gratyfikację za poświęcony na to czas - zapomnij (podkreślam, winy NASZEJ nigdzie nie było).

Ganiasz i wymieniasz do skutku.

To tyle tytułem - "panie, ale to jest NOWE".

A mam podobnych historii znacznie więcej...

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
472 124 21

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@KOCUREK1970tez kiedyś przy wymianie modemu tak miałem ze 2 poszedł. Zdarza się

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Omnibus
197 46 24

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@KOCUREK1970

 jakiej to firmy są te badziewne switche ? .Może ostrzeżesz innych.

Profesor
1292 586 48

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@Fredek50

Z przyczyn formalno-prawnych i konsekwencji finansowych które by mnie mogły z tego powodu dotknąć - nie mogę tego zrobić. Taki zapis mam w umowie o pracę i współpracę z dystrybutorami sprzętu.

Proszę nawet o to nie prosić przez PW.

Proszę nawet nie próbować podchodów typu "a jakiego/czyjego sprzętu nie kupować" - nie odpowiem.

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Ekspert
93 22 1

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

Panowie ktoś jakieś czary odprawił, albo rzeczywiście podziałał "fizycznie".

 

Mamy "success story" !!!

 

Jeszcze dla pewności kilka razy przestawiałem ConnectBoxa w tryb modemu i z powrotem w tryb routera.

Obecnie na moim Asusie RT-AC68U jak i na ConnectBoxie pełna prędkość!

 

Speedtest.net - serwer ISP Emitel

Download: 518.73Mbps ~ 64,84MB/s
Upload: 24,68Mbps ~ 3,08MB/s

Emitel.png

 

Pobieranie plików - Serwer FTP Atman (http://ftp.atman.pl/)
Download 523,2Mbps ~ 65,4MB/s

FTP.png

 

Pobieranie plików - Serwer FTP UPC (ftp://iperf.upc.pl/download/)

Download: 492,8Mbps ~ 61,6MB/s

Atman.png

 

 

Co ciekawe speedtest na stronie UPC w dalszym ciągu wykręca okolice 200Mbps. Myślę, że ta kwestia wymaga interwencji działu technicznego.

 

Speedtest UPC

Download: 187,6Mbps ~ 23,45MB/s

Upload: 22,4Mbps ~2,8MB/s

www.png

 

 

Kilka dodatkowych spostrzeżeń, które podczas testów mi umknęły a mogą kogoś zainteresować

 - Adres IP (publiczny) dla trybu "modemu" jest inny niż dla trybu "routera"

 - W trybie "modemu" dioda statusu ConnectBoxa świeci na zielono

 

Podziękowania dla działu technicznego UPC, od konsultantów po techników za sprawne działanie i MEGA zaangażowanie w rozwiązaniu problemu!

 

Tylko miło by było wiedzieć co było przyczyną tego stanu rzeczy? - @Tomasz

 

Aaaa i dziękuję oczywiście społeczności UPC a w szczególności osobom, które coś wniosły do tematu.

Zawodowiec
146 31 6

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

@MarcinONYProblemem moglo być tłumienie jak pisał wcześniej @MrPepka

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Założyłeś temat i Ci pomogłem ? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. Dla mnie to najlepsza motywacja
-----------------
Internet T-mobile
60/10Mb
Menedżer Społeczności
237 304 81

Re: Zaniżony transfer UPC Fiber Power 500Mbps

Czytam ten wątek i właściwie dochodzę do jednego wniosku: wszystko dobre, co się dobrze kończy. Mamy rozwiązany problem u @MarcinONY i to jest najważniejsze. 

 

Dyskusja wielokrotnie meandrowała, wielokrotnie zahaczała zupełnie niepotrzebnie o wątki personalne, mamy jednak szczęśliwy finał. Co też oznacza, że dalszej części dyskusji nie będzie, bowiem temat zamknę. Widzimy się w kolejnym odcinku, tj. wątku i mam nadzieję, że tym razem wszyscy policzą do 10 zanim wrzucą posta.

 

Podziękowania dla naszych starszych stażem userów (ale za to młodych duchem i ciałem ), którym zadziałał wykrywacz kryptoreklamy (i dobrze) i dla nowych userów, którzy się pojawili i chcą mieć swój wkład w Społeczność - też bardzo dobrze. Witamy nowe twarze.

 

PS. Jako cały team się wypowiem: widzimy tę cieniuteniunią granicę między ordynarną krypciochą, a chęcią pokazania nam, że to nie do końca sprzęt Klienta zawala sprawę. Jak każdy operator wierzymy w swoje usługi i produkty, czasem jednak sprzęt nawala i trzeba go wymienić.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą