UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 1 0

zrywanie połączenia Connect Box

Wiele razy próbowałem połączyć się z konsultabntem na czacie, o różnych porach dnia, jednak bez skutku. Nie mam zamiaru czekać na infolinii lub rozmawiać z automatem, który pewnie kazałby mi zresetować modem, dlatego napiszę tutaj. Od kiedy podpisałem umowę z UPC nie było tygodnia, w którym nie zerwałoby połączenia internetowego. Jestem użytkownikiem UPC od 5 lat i przyzwyczaiłem się do bezawaryjnego działania internetu w poprzednim mieszkaniu.

 

Obecnie połączenie potrafi zostać zerwane nawet kilka razy na dzień. Myślę, że średnio na tydzień takich zerwań jest około 6. Tyle było w zeszłym tygodniu. Wczoraj wieczorem internetu nie miałem ponad godzinę. W asystencie pomocy wiele razy widziałem komunikat, że w mojej lokalizacji wystąpiła usterka, którą technicy już się zajmują. Ale zupełnie mnie to nie uspokaja. Skoro UPC kolejny raz nie może naprawić usterki skutecznie to nie powinno oferować swoich usług w tej lokalizacji nowym klientom.

 

Odnośnie jakości wifi również mam pewne zastrzeżenia. Trzeba przyznać, że na kablu internet(jeżeli w ogóle działa) ma prędkość w granicach do przyjęcia. Natomiast prędkość przez wifi w komputerze stojącym dosłownie obok modemu wynosi kilkanaście Mbit/s, a za ścianą(przy zachowaniu wszelkich porad dotyczących umiejscowienia modemu itp) już jedynie kilka Mbit/s. Nie chce mi się wierzyć, że winne są tu jedynie zakłócenia w paśmie 2,4GHz. Gdyby to była jedyna przyczyna, to w poprzednim mieszkaniu też miałbym słabą prędkość, a była wyższa mimo, że według umowy powinna być niższa niż obecna.
Chciałbym jeszcze dodać kilka istotnych informacji odnośnie zerwań połączenia:
- reset modemu czasami pomagał
- w przypadku zaniku usługi migają zielone strzałki na modemie connect box
- zanik usługi występuje niezależnie od godziny, na wszystkich urządzeniach(działających na 2,4GHz, 5GHz oraz na kablu).
Nie wiem czy to istotne, ale zgłaszałem już problemy z internetem jakiś czas temu, zostałem wtedy poinformowany przez infolinię, że najlepszą drogą do zgłaszania usterek jest czat. Jako że czat jest niedostępny, proszę tutaj o jakąkolwiek pomoc.

 

Pozdrawiam

9 ODPOW. 9
Nauczyciel
513 133 22

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Najlepiej, wejsc na stronę tego cudeńka posprawdzać parametry kanał downstream i kanał zwrotny oraz na dziennik sieci.. U mnie ponad pol roku to naprawiali rozlaczenia raz częstsze raz rzadsze w każdym razie umiejętności czy tam możliwości serwisu to czarna komedia. Co do predkosci po wifi to raczej nic nie wskurasz, raz tylko zapytałem się o to przy okazji serwisu i odpowiedz fachowca" Panie taki śmietnik w eterze u Pana włączyłem wi fi analizer i rzeczywiście był śmietnik tylko mój compal, a to panie laptop padają, skomentowałem tylko ze może powietrze za geste
CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Użytkownik
2 1 0

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Ale czy gęsty eter jest w stanie zbić prędkość ze 120mbit na 0.5mbit które mam w tym momencie?

Moderator
922 601 148

Re: zrywanie połączenia Connect Box

@o_pawel wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko). Zweryfikuję pracę Twojego modemu i postaram się Tobie pomóc.

UWAGA! Obecnie z powodów rodzinnych przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Najwcześniej można się spodziewać mojego powrotu po 7 kwietnia. Nie odpisuję na wiadomości prywatne i nie biorę czynnego udziału w życiu Społeczności UPC. Pod moją nieobecność wszystkie sprawy prywatne proszę kierować do pozostałych moderatorów. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian, któremu przekazałem wszystkie niedokończone sprawy przesłane w wiadomościach prywatnych. Pozdrawiam całą Społeczność UPC Polska.

 

GMateusz, Moderator Społeczności UPC

Inspirator
11 1 0

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Posiadam bardzo podobny problem z CONNECT BOXEM. Czy mogę liczyc na pomoc w rozwiazaniu problemu? Modem wymieniony, ale bez rezultatu.

Nauczyciel
514 376 46

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Problem z wifi?

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Inspirator
11 1 0

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Używam głównie PC do grania. Podłączone kablem, ale wifi się równocześnie rozłącza. Zdarza się to kilka razy na dzień, nawet gdy komp jest wyłączony. Po rozłączeniu po chwili zaczynają mrugać zielone diody podobnie jak przy wyłączeniu i ponownym włączeniu modemu. Za 5 min jest połączenie i tak w kółko kilka razy na dzień 

Nauczyciel
514 376 46

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Standardowa procedura.

Screen z wersja softu..

Pełen screen log-ów.

Screen z kanałami DS oraz screen z kanałami US

 

Wszystko ladnie w nowym temacie żeby nie robic syfu. Każdy problem jest inny i nie należy podczepiac sie pod istniejace tematy

 

 

 

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Omnibus
202 46 24

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Witam 

Ja mam podobną sytuację przerwy mam po połódniu prawie codziennie. CBox nie informuje światełkami że przerwało jest cały czas białe. Bez resetu wróci do poprzedniego stanu.Taką mam wersję

CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH.

Taki komunikat zapisuje:

28-02-2019 12:32:06warning

MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:3a:b2:5f;CMTS-MAC=24:7e:12:f0:e5:5b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3

Nauczyciel
514 376 46

Re: zrywanie połączenia Connect Box


@Fredek50napisał(a):

Witam 

Ja mam podobną sytuację przerwy mam po połódniu prawie codziennie. CBox nie informuje światełkami że przerwało jest cały czas białe. Bez resetu wróci do poprzedniego stanu.Taką mam wersję

CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH.

Taki komunikat zapisuje:

28-02-2019 12:32:06warning

MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:3a:b2:5f;CMTS-MAC=24:7e:12:f0:e5:5b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3


 

Standardowa procedura.
Komunikacja miedzy urządzneiem a CB była prze zkabel czy poprzez Wifi ?

Screen z wersja softu..

Pełen screen log-ów.

Screen z kanałami DS oraz screen z kanałami US

 

Wszystko ladnie w nowym temacie żeby nie robic syfu. Każdy problem jest inny i nie należy podczepiac sie pod istniejace tematy

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting