UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
2 1 0

zrywanie połączenia Connect Box

Wiele razy próbowałem połączyć się z konsultabntem na czacie, o różnych porach dnia, jednak bez skutku. Nie mam zamiaru czekać na infolinii lub rozmawiać z automatem, który pewnie kazałby mi zresetować modem, dlatego napiszę tutaj. Od kiedy podpisałem umowę z UPC nie było tygodnia, w którym nie zerwałoby połączenia internetowego. Jestem użytkownikiem UPC od 5 lat i przyzwyczaiłem się do bezawaryjnego działania internetu w poprzednim mieszkaniu.

 

Obecnie połączenie potrafi zostać zerwane nawet kilka razy na dzień. Myślę, że średnio na tydzień takich zerwań jest około 6. Tyle było w zeszłym tygodniu. Wczoraj wieczorem internetu nie miałem ponad godzinę. W asystencie pomocy wiele razy widziałem komunikat, że w mojej lokalizacji wystąpiła usterka, którą technicy już się zajmują. Ale zupełnie mnie to nie uspokaja. Skoro UPC kolejny raz nie może naprawić usterki skutecznie to nie powinno oferować swoich usług w tej lokalizacji nowym klientom.

 

Odnośnie jakości wifi również mam pewne zastrzeżenia. Trzeba przyznać, że na kablu internet(jeżeli w ogóle działa) ma prędkość w granicach do przyjęcia. Natomiast prędkość przez wifi w komputerze stojącym dosłownie obok modemu wynosi kilkanaście Mbit/s, a za ścianą(przy zachowaniu wszelkich porad dotyczących umiejscowienia modemu itp) już jedynie kilka Mbit/s. Nie chce mi się wierzyć, że winne są tu jedynie zakłócenia w paśmie 2,4GHz. Gdyby to była jedyna przyczyna, to w poprzednim mieszkaniu też miałbym słabą prędkość, a była wyższa mimo, że według umowy powinna być niższa niż obecna.
Chciałbym jeszcze dodać kilka istotnych informacji odnośnie zerwań połączenia:
- reset modemu czasami pomagał
- w przypadku zaniku usługi migają zielone strzałki na modemie connect box
- zanik usługi występuje niezależnie od godziny, na wszystkich urządzeniach(działających na 2,4GHz, 5GHz oraz na kablu).
Nie wiem czy to istotne, ale zgłaszałem już problemy z internetem jakiś czas temu, zostałem wtedy poinformowany przez infolinię, że najlepszą drogą do zgłaszania usterek jest czat. Jako że czat jest niedostępny, proszę tutaj o jakąkolwiek pomoc.

 

Pozdrawiam

3 ODPOWIEDZI
Nauczyciel
436 116 18

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Najlepiej, wejsc na stronę tego cudeńka posprawdzać parametry kanał downstream i kanał zwrotny oraz na dziennik sieci.. U mnie ponad pol roku to naprawiali rozlaczenia raz częstsze raz rzadsze w każdym razie umiejętności czy tam możliwości serwisu to czarna komedia. Co do predkosci po wifi to raczej nic nie wskurasz, raz tylko zapytałem się o to przy okazji serwisu i odpowiedz fachowca" Panie taki śmietnik w eterze u Pana włączyłem wi fi analizer i rzeczywiście był śmietnik tylko mój compal, a to panie laptop padają, skomentowałem tylko ze może powietrze za geste
CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Użytkownik
2 1 0

Re: zrywanie połączenia Connect Box

Ale czy gęsty eter jest w stanie zbić prędkość ze 120mbit na 0.5mbit które mam w tym momencie?

Moderator
753 495 132

Re: zrywanie połączenia Connect Box

@o_pawel wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko). Zweryfikuję pracę Twojego modemu i postaram się Tobie pomóc.