UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Innowator
19 8 0

Zrywanie połączenia internetowego - TV PHILIPS 32PFS5823/12

Od ponad tygodnia mam problem ze zrywaniem połączenia internetowego z telewizorem z tematu. Wcześniej wszystko działało bez zarzutu. Nie dokonywałem żadnych zmian konfiguracji modemu i TV.

Dane modemu:

- model: Connect Box 5.01

- ver oprogramowania: CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH

Dane nt. połączenia TV z internetem:

- Wifi 2,4G

Istnieją inne urządzenia połączone z siecią lecz problemy nie występują:

Ustawienia Wifi:

- Wifi 2,4G Tryb 802.11b/g/n mieszany, kanał automatyczny, szer. kanału 20MHz

- Wifi 5G Tryb 802.11a/n/ac mieszany, kanał automatyczny, szer. kanału 20/40/80MHz

Serwer DHCPv4 włączony, Serwer DHCPv6 bezpołączeniowy.

Status sieci:

UPC_5.JPGUPC_1.JPGUPC_2.JPGUPC_3.JPGUPC_4.JPG

Rozłączeniu z siecią towarzyszy zapis w logu CB:

Illegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0800:0000:0000:0000:2003 MAC=D6:FE:E7:94:19:86;CM-MAC=34:2c:c4:52:8a:66;CMTS-MAC=00:d6:fe:e7:97:20;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Prosiłbym o sugestie w zakresie rozwiązania w/w problemu. Czy może mieć on związek z niedawną aktualizacją softu CB?

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted
Tytan
Tytan
2344 1042 193

Re: Zrywanie połączenia internetowego - TV PHILIPS 32PFS5823/12

Ustaw na sztywno kanaly w CB wybierajac te najmniej zajete

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV