UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Innowator
38 3 1

Zwalniające 5Ghz


Czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem, że ConnectBox po restarcie działa na WiFi 5Ghz z maksymalną umowną prędkością 250Mb, a z każdą godziną coraz bardziej zwalnia?

 

Wiem, że wyznacznikiem jest kabel na którym jest ok, ale coś nie tak jest z radiem skoro na drugim laptopie dzieje się identycznie i restart ConnectBoxa rozwiązuje problem, a restart laptopa nie.

 

Coś się jakby przytyka - test nawet się nie potrafi ukończyć i podobnie działa internet.

 

Soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, nic oczywiście innego sieci nie obciąża, reset ustawień i technik sprawdzający łącze byli.

 

Nagrałem filmik jak to wygląda: https://youtu.be/oM-jwWOzTHk

(nie mam zamiaru tutaj atakować UPC, filmik jest niepubliczny i nagrany tylko w celu zobrazowania problemu)

9 ODPOW. 9
Zawodowiec
219 64 6

Re: Zwalniające 5Ghz

@kranu 

A jak zwalnia to pojawia się coś ciekawego w logach Compala? Coś tam było chyba u Ciebie z sygnałem, technik regulował, czy nadal masz na jednym z kanałów zbyt wysoką wartość Post RS Errors?

Innowator
38 3 1

Re: Zwalniające 5Ghz

W logach raz na kilka godzin jakiś pakiet dropped zarówno gdy są problemy jak i nie.

Technik podobno regulował sygnał, zdjął stary filtr i wymienił trójnik, ale dużo błędów na 16 kanale nadal leci.

Zawodowiec
219 64 6

Re: Zwalniające 5Ghz

Jak teraz wygląda sygnał? Pakiety nadal giną? Bo nie ma sensu reklamować WiFi jak reszta nieogranięta.

Profesor
1527 605 62

Re: Zwalniające 5Ghz


@kranunapisał(a):

Soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH


Musisz poczekać na update softu:

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
38 3 1

Re: Zwalniające 5Ghz


@zuzianapisał(a):

Jak teraz wygląda sygnał? Pakiety nadal giną? Bo nie ma sensu reklamować WiFi jak reszta nieogranięta.


Pakiety nadal giną na ostatnim kanale, ale wg. działu technicznego to nie jest problem.

Innowator
38 3 1

Re: Zwalniające 5Ghz


@KOCUREK1970napisał(a):

@kranunapisał(a):

Soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH


Musisz poczekać na update softu:

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH

 


Dostałem update softu, nic się nie zmieniło.

 

Internet na WiFi najpierw działa tak:

po.JPG

 

 

A po kilkunastu godzinach tak:

przed.JPG

Zawodowiec
263 71 4

Re: Zwalniające 5Ghz

@kranu

 

Rozumiem że rozdzieliles sieci 2.4 i 5ghz? Różne nazwy? 

Innowator
38 3 1

Re: Zwalniające 5Ghz

Tak, inne SSID na czystych kanałach.

Inspirator
4 0 0

Re: Zwalniające 5Ghz

Dzień dobry, również mnie dotknął problem z niedającym się używać wifi 5Ghz. 

Podczas gdy 2.4 działa normalnie, na 5Ghz ping do modemu (Connect Box) wygląda tak:

 

ping.jpg

Trudno tutaj mówić o poprawnym działaniu internetu, skoro ping do modemu wygląda jak wygląda. Strony się przy czymś takim praktycznie nie ładują. Od kiedy założyłem upc to piątka działała idealnie, a teraz się coś zepsuło.

Co upc może na to poradzić?