UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Zwrot connect box

Dzień dobry, mam pytanie zwracajac sprzet connect box co  muszę zwrócić do upc? Technik montujac sprzet przyniósł tylko "biała skrzynke" i zasilacz, nie mam żadnego pudełka ani żadnego kabla rj-45. Moge w jakiś sposób uzyskać oficjalną odpowedź z UPC np. na maila,że wysyłając sam sprzet+zasilacz po jakimś czasie nie odezwie się upc z żadaniem zapłaty jakiejs kary itp. W stacjonarnym punkcie obsługi juz chyba nie przyjmą zwrotu sprzetu?

4 ODPOW. 4
Highlighted
Moderator
89 12 17

Re: Zwrot connect box

Cześć @SZELMAN 

 

Sprzęt najlepiej zwrócić dzięki paczkomatom. Na stronie Szybkich Zwrotów wypisujesz formularz a potem pakujesz modem+zasilacz i wkładasz do paczkomatu. 

 

Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://pytania.upc.pl/?q=zwrot

 

Pozdrawiam,
Miłosz
Moderator Społeczności UPC

Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Re: Zwrot connect box

Napisz jak zdobyć info-potwierdzenie że tylko wystarczy wysłać modem+zasilacz, żeby za miesiąc nie dostać wezwania do zapłaty kary że brak np.kabla rj-45

Highlighted
Tytan
Tytan
2329 1039 193

Re: Zwrot connect box

Nie ma takiej pozycji na liscie kar

 

https://www.upc.pl/dokumenty-wcag/cennik-uslug-wazny-od-2019-10-29

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Re: Zwrot connect box

Czyli nie mam co się stresować, dzięki za info