UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 0 0

Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć

Dzień dobry,
po chwilowym braku zasilania w budynku dekoder przestał działać poprawnie. W TV jest brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć ani pilotem ani przyciskiem na obudowie. Pliot działa, jest sparowany z TV i można włączać/wyłączać telewizor. Ponadto dekoder nie przechodzi w tryb uśpiony (pomarańczowa dioda). Router i modem działają poprawnie. Czy jest to uszkodzenie dekodera czy możliwe są problemy po stronie infrastruktury związanej z telewizją w budynku?

7 ODPOW. 7
Inspirator
9 3 1

Re: Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć


@matt881napisał(a):

Dzień dobry,
po chwilowym braku zasilania w budynku dekoder przestał działać poprawnie. W TV jest brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć ani pilotem ani przyciskiem na obudowie. Pliot działa, jest sparowany z TV i można włączać/wyłączać telewizor. Ponadto dekoder nie przechodzi w tryb uśpiony (pomarańczowa dioda). Router i modem działają poprawnie. Czy jest to uszkodzenie dekodera czy możliwe są problemy po stronie infrastruktury związanej z telewizją w budynku?


Wyciągnij kabel z kontaktu

Tytan
2155 820 71

Re: Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć


@matt881 napisał(a):

po chwilowym braku zasilania w budynku dekoder przestał działać poprawnie. W TV jest brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć ani pilotem ani przyciskiem na obudowie.


Jak pisze Kolega wyżej, lub wyłączyć dekoder przyciskiem On/Off z tyłu na obudowie obok wtyczki zasilacza.

Odczekać kilka minut i włączyć zasilanie ponownie.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
9 3 1

Re: Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć


@DonCabezanapisał(a):

@matt881napisał(a):

Dzień dobry,
po chwilowym braku zasilania w budynku dekoder przestał działać poprawnie. W TV jest brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć ani pilotem ani przyciskiem na obudowie. Pliot działa, jest sparowany z TV i można włączać/wyłączać telewizor. Ponadto dekoder nie przechodzi w tryb uśpiony (pomarańczowa dioda). Router i modem działają poprawnie. Czy jest to uszkodzenie dekodera czy możliwe są problemy po stronie infrastruktury związanej z telewizją w budynku?


Wyciągnij kabel z kontaktu No właśnie, jeszcze jest ten przycisk z tyłu dekodera, powinno pomóc


 

Użytkownik
2 0 0

Re: Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć

Nie chodzi o to, że nie da się w ogóle wyłączyć dekodera tylko, że nie da się go wyłączyć ani pilotem ani przyciskiem na obudowie. Nie pisałem o takiej oczywistości jak odłączenie kabla sieciowego bo to już zrobiłem kilka razy. Problem jest taki, że dekoder nie przesyła sygnału, a działa (świeci się cały czas zielona dioda).

Highlighted
Tytan
Tytan
1976 979 157

Re: Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć

Skoro wszystko zrobiles to juz nic wiecej nie mozna poradzić jak wezwanie serwisu.

 

813 813 813 zadzwon powiedz jak sprawa wyglada i umow serwis

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Tytan
2155 820 71

Re: Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć


@matt881 napisał(a):

Problem jest taki, że dekoder nie przesyła sygnału, a działa (świeci się cały czas zielona dioda).


Sprawdzić pilotem od tv czy w tv wybrano właściwy port HDMI.

Można jeszcze HZN zresetować (tv nie jest do tego potrzebny dla wariantu 2 i 3, ostrzegam o wariancie 3 i co on robi):

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007299

Jeśli to nie pomoże, to zrobić tak jak sugeruje @GDA 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Tytan
1439 822 568

Re: Brak sygnału, dekodera nie da się wyłączyć

Skoro modem działa to sygnał w lokalu jest, możliwe, że nie ma go jednak na kablu, który leci do HZN. Proponuję sprawdzić kable, wykonać PUF sposobem trzecim opisanym powyżej, a jak to nie pomoże to pozostaje zawezwać serwis.  Społeczność więcej nie pomoże - temat zamykam. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.