UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Dekoder nagrywa trzy razy

Witam. 

Problem,z którym męczę się już ponad pół roku w ostatnim czasie nabrał na siłę. Bardzo mnie to już denerwuje! Problem pojawia się gdy nagrywam serię. Dekoder wyszukuje kolejne odcinki jakiegoś tam serialu, widać datę i godzinę planowanego nagrania. Wszystko ok. Ale gdy wracam z pracy, wchodzę w nagrania a tam dysk pełny! Każdy z programów telewizyjnych jest nagrany TRZY RAZY. Kasuje jeden odcinek, dekoder pracuje, na dysku maleje zapełnienie... I wtedy moim oczom ukazuje się kolejny ten sam odcinek. I kolejny. Jeszcze raz podkreślam: po skasowaniu każdego z trzech nagrań wolne miejsce na dysku rośnie.

Ostatnio sytuacja jeszcze bardziej się rozwinęła. Jeden odcinek z serii jest cztery razy: trzy razy nagrany, i raz błąd nagrania - wszystkie 4 mają tą samą datę nagrania.

Ps.N sylwestra nagrałem noc sylwestrową jako serie, bo jeden odcinek był przed, a drugi po północy. Rano wróciłem od znajomych i postanowiłem włączyć to nagranie, żeby dalej świętować. Tym razem nowy rok. I znów to samo. Trzy razy nagranie. W sumie tego dnia nagrało się ok. 28h zamiast planowanych 9h. 

Dzwoniłem z tym na obsługę klienta. Jedyne co mi poradzili to, żebym przywrócił do fabrycznych - z usunięciem wszystkich nagrań, o czym poinformowała mnie pani. Oczywiście tego nie zrobiłem, nie po to płacę za dekoder z nagrywarką, żeby te nagrania usuwać gdy tylko zauważę jakiś problem. 

Co mogę zrobić? Najlepiej rozwiązać umowę, ale najpierw dam szansę na pokojowe rozwiązania. Z góry odrzucam propozycje kasowania wszystkiego. Proszę o pomoc

:-(

1 ODPOWIEDŹ 1
Konto zbanowane
441 160 27

Re: Dekoder nagrywa trzy razy

Jeśli odrzucasz rozwiązanie którym jest przywrócenie ustawień fabrycznych wraz z kasowaniem nagrań to ciężko będzie pomóc.

 

 

Ale zacznij od skasowania ZAPLANOWANYCH nagrań, w ustawieniach jest to do wyklikania + przywrócenie ustawień fabrycznych bez kasowania nagrań i zobacz czy to pomogło, jak nie to patrz pkt 1 i wtedy już tylko kasowanie nagrań pomoże. NIestety horizon ma zrypaną nagrywarke jeśli chodzi o serie

.

Na pilocie dekodera naciśnij MENU, a następnie wybierz KOŁO ZĘBATE > SYSTEM > anuluj zaplanowane nagrania i dodatkowo wykonaj:

 

Przywracanie ustawień fabrycznych - sposób I

  1. Na pilocie dekodera naciśnij MENU, a następnie wybierz KOŁO ZĘBATE > SYSTEM > USTAWIENIA FABRYCZNE.
  2. Wprowadź PIN (0000 - jeśli go nie zmieniałeś) i wybierz POTWIERDŹ.
  3. Zdecyduj czy chcesz zachować nagrania na dysku (dotyczy dekodera z nagrywarką):
    • wybierz TAK, jeśli chcesz zostawić nagrania,
    • wybierz NIE, jeśli chcesz skasować nagrania.
  4. Potwierdź przywrócenie ustawień fabrycznych (TAK/NIE) - wówczas dekoder zrestartuje się i uruchomi ponownie, a ustawienia fabryczne zostaną przywrócone.

 lub 

 

Przywracanie ustawień fabrycznych - sposób II

  1. Odłącz dekoder od zasilania.
  2. Przytrzymaj przyciski Power i Minus - są z przodu dekodera.
  3. Trzymając je podłącz dekoder do zasilania; nie puszczaj przycisków przez 10 sekund po uruchomieniu dekodera.

 PS: Nie od dziś wiadomo, że dekodery operatorów nie służą do przechowywania nagrań, jest to po to aby nagrać, odtworzyć sobie gddzieś po pracy, na pewno nie można tego traktować tego jako archiwum ani nic w tym stylu, bo nawet nie ma możliwości wykonania kopii zapasowej.