UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Działanie pilota Horizon z TV LG

Witam forumowiczów, to mój pierwszy post, prosze wybaczyć gafy. 

 

Przechodząc do meritum. Od kilku miesięcy mam problem z pilotem Horizon i TV LG, dokładny model to: 
Jakieś pół roku temu rozpoczął się problem z pilotem, jeden przycisk nie stykał, a poza tym zaczeło się pojawiać od czasu do czasu dolne menu dekodera. Te które pojawia się po naciśnięciu przycisku MENU, nad górną strzałką na pilocie.

Pilot bez problemu został wymieniony na nowy w salonie. Nowy pilot uruchomiłem i sparowałem z dekoderem i TV (kod 1628 - tv LG). Funkcje zaczeły działać, ale reakcja na pogłaśnianie i ściszanie i wyłaczenie TV była jakaś opóźniona, tak z jedną sekundę, zanim mrygneła lampka i zadziałało na TV, na dekoderze działało dobrze. Próbowałem z kodem uniwersalnym 9999, też nie zmieniło się nic. Dodaktowo zaczeło pokazywać się znowu te menu, to tak od czasu do czasu i nie mogę znaleźć w jakich sytuacjach, aby tak móc jednoznacznie określić. 

Pomyslałem, może coś nie tak z nowym pilotem, w salonie znowu mi wymienili.

Sparowałem i znowu to samo. Pomyślałem, że może reset dekodera trzeba zrobić. Zgrzytnąłem, bo miałem nagrane trochę różnych rzeczy, ale pomyślałem, że jak trzeba to trzeba.

Nie pomogło, zdenerowałem się i poszedłem jeszcze raz do salonu po kolejny pilot, który dostałem. Ponownie sparowałem, dla pewnosci wymieniłem baterie na swoje nowe, bo może te w pilotach to jakoś długo leżą. I niestety to samo.

Odczekałem z miesiąc, może to musi coś się dostroić. Nie. Na początku tylko przeszkadzało to opóźnione działanie, a po ie całych 2 miesiącach znowu mi się kilka razy pojawiło menu. 

 

Wg mnie mam chyba raczej doczynienia z dwoma problemami. Prosze podpowiedzcie.

1. To coś źle robię z pilotem, z parowaniem, może kod powinien być użyty jakiś inny, który będzie reagował szybciej, pozwoli pilotowi szybciej zareagować. O tyle jest to ważne dla mnie, że zdarzyło się nie wyłączyć TV i został właczony na całą noc. Co wcześniej przez 4 lata się nie zdarzyło. Dodam, że nie zmieniłem mieszkania, nie zminłem TV, nie zmieniłem otoczenia w mieszkaniu. Wszystko było tak jak dotychczas.

2. Drugi problem to ten problem z pojawiajacym się menu. Z drugim pilotem wydaje mi się, że ani razu się nie pojawiło, a z pierwszym i trzecim tak. Nie mam możliwości powrotu do tego drugiego pilota, bo salon musi zdać piloty otrzymane.

Chciałem wezwać technika od UPC na sprawdzenie, ale poinformowano mnie, że UPC nie daje wsparcia na działanie pilota z TV. Dodatkowo wizyta raczej bedzie płatna, jeśli zmieni pilot technik i będzie tak samo wolno działało. A zapytawszy się o drugi problem wparcie za bardzo mi nie odpowiedziało, oprócz tego, że technik w zależności od czasu zostanie ze mną, aby to obserować, tylko technik wiedział, że to się dzieje np z raz na 2-3 dni.

 

Drodzy forumowicze, macie zapewne dużo większe doświadczenie w horizonie. Podpowiedzcie co można zrobić, aby to jakoś ruszyło.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

 

Pozdrawiam.

Tomek

Tagi (3)