UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
6 0 0

ERROR 1001

Witajcie,

 

Od wczoraj wyświetla mi się Error 1001 na telewizorze. Sprawdzałem kabel antenowy i wszystko jest ok. Robiłem reset zasilania oraz przy użyciu przycisku "Reset". Nic nie pomogło.

 

Brak internetu oraz telewizji.

 

Na drugim telewizorze który ma kartę Ci+ wszystko działa normalnie.

 

Macie dla mnie jakies rady ?

Próbowałem skontaktować się z czatem technicznym, ale pracują tylko w dni robocze.

 

 

4 ODPOW. 4
Highlighted
Tytan
2190 1017 182

Re: ERROR 1001

Sprobuj jeszcze tego

 

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007706

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Użytkownik
6 0 0

Re: ERROR 1001

Niestety nie pomogło

Highlighted
Moderator
75 7 14

Re: ERROR 1001

Cześć,

sprawdź czy na pewno nie poluzował się kabel koncentryczny.

Możesz spróbować wykonać przywrócenie do Ustawień fabrycznych wyłączając dekoder z zasilania. Następnie przytrzymaj dwa przycisku - minus i kółko (przycisk stand by). Trzymając te dwa przyciski włącz dekoder do zasilania, puść je dopiero gdy na dekoderze pojawi się napis Witamy/Instalacja. 

Możesz także zadzwonić na 813 813 813, Dział Techniczny pod tym numerem jest dostępny od 7 do 23, przez 7 dni w tygodniu. 


Highlighted
Użytkownik
6 0 0

Re: ERROR 1001

Dziękuję za pomoc. Nie wiedziałem o takim numerze do działu technicznego. 

 

Miłosz nie próbowałem twojego sposobu bo byłem na nocnej zmianie w pracy a jak wróciłem to wszystko już działało. Także musiała to być jakaś awaria sieci.