UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Ekspert
95 23 2

Re: Horizon - nagrywanie

U mnie od kilku dni dekoder stal sie bardzo foszasty. Nie chce nagrywac "Korony królów" na TVP1 mimo ze zostalo ustawione nagrywanie serii i nie ma zadnego konfliktu nagrań. Probowalem odtworzyc wspomniany odcinek z Replay TV - udalo sie ale po resecie dekodera (blad cs 2301). Dzien pozniej sprawdzilem nagral sie kolejny odcinek "Korony krolów . W tym samym czasie zauwazylem iz nie chce się nagrywac lub nakrawa sie kilkunastominutowa koncowka Kuriera warszawskiego na TVP3... Wydaje mi sie ze te problemy pojawily sie po ostatniej aktualizacji oprogramowania. Czy ktos ma podobne problemy z dekoderem?

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Zawodowiec
89 38 0

Re: Horizon - nagrywanie

U mnie problemy z nagrywaniem występują od dawna.

I było tak z softem starszym i jest tak z tym nowszym 144.

Przy zaprogramowaniu kilku pozycji nagrywa zazwyczaj tylko jedną. Przy zaprogramowaniu jednej czasami nagrywa a czasami nie. I to niezależnie od tego z jakiego kanału nagranie jest zaprogramowane.

Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - nagrywanie

Nie możesz wymienić dekodera na nowy lub poprosić o   jego naprawę?

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Omnibus
287 116 10

Re: Horizon - nagrywanie


@Szeptacznapisał(a):

Nie możesz wymienić dekodera na nowy lub poprosić o   jego naprawę?


a jak dostaniesz jeszcze gorszego ? 

nie wiem jak jest z horizonami ale 2 razy miałem wymieniany mediabox i zawsze to była

używka po naprawie.

 

miał już ktoś z forum wymianianego horizona?

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Zawodowiec
89 38 0

Re: Horizon - nagrywanie

Wymiana dekodera nic zazwyczaj nie wnosi jeżeli jest to problem wystepujący nie tylko u mnie. Takie same problemy mają znajomi. Szkoda tracić nagrania dla samej wymiany nic nie wnoszącej.

Dział techniczny w odpowiedzi na reklamacje twierdzi że problemy zostaną rozwiązane w nowym oprogramowaniu. Jak wiadomo w UPC nowe oprogramowanie pojawia się z częstotliwością powyżej roku...

Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - nagrywanie

Oprogramowanie jest chyba uniwersalne dla każdego dekodera.Mam wnioskować,że u wszystkich takie problemy mają miejsce?U mnie nagrywanie działa ok.Jedynie na co zwróciłem uwagę to tak jakby słabszą jakość sygnału.Mam wrażenie spadku ostrości obrazu, rozmycie  w porównaniu z dekoderem nc+ a ustawień nie zmieniałem w telewizorze.

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Zawodowiec
89 38 0

Re: Horizon - nagrywanie

Są dwa rodzaje dekodera z nagrywarką. LS i HS. A dodatkowo może to zależy od lokalizacji. Nie wiem. Nie jestem informatykiem UPC. Faktem jest że moje problemy nie są jednostkowe bo i u moich znajomych wystepują i w dziale technicznym o tym wiedzą.

Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - nagrywanie

Napisałeś ,że nowe oprogrmowanie jest raz na rok.Czyli przez ten czas opisy w EPG nadal będą pozostawiać wiele do życzenia i nie zostanie to poprawione?

*Nie wyobrażam sobie obejrzenia filmu , serialu bez uprzedniego nagrania i przewijania reklam. Intensywnie jest ta funkcja ekspolatowana i gdybym o tym teraz nie przeczytał na forum , to nawet bym nie przypuszczał ,że jest inaczej a funkcja jest świetna i bezawaryjna.

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Zawodowiec
89 38 0

Re: Horizon - nagrywanie

Oprócz wersji oprogramowania jest jeszcze wersja UI.  Może poprawią tylko wersję UI .

I może szybciej niż za rok...

Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - nagrywanie

Wersja UI? Za co ona odpowiada?

 

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Zawodowiec
89 38 0

Re: Horizon - nagrywanie

Odpowiada pewnie m.in za EPG. Po zmianie wersji aplikacji i UI a jeszcze przed zmianą oprogramowania pojawiły się problemy z EPG.

Więcej na ten temat tutaj:

https://forum.upc.eu/t5/dekoder-horizon/nowy-soft-144-mini-epg/td-p/7195/page/2

 

 

 

Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - nagrywanie

@Krzysztof11110

Gdybym był na twoim miejscu pewnie już straciłbym cierpliwość. Widzę, że faktycznie sprawa dotyczy pewnej liczby klientów. Powodzenia , może coś w koncu ruszy sie w pozytywnym kierunku, lub UPC wprowadzi nowy dekoder(oby z rozdzielczością UHD) chcąc zatrzeć niemiłe wrażenie po poprzedniku.

 

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
GDA
Pan Abonent ;-)
1367 682 107

Re: Horizon - nagrywanie


@Szeptacznapisał(a):

.Widzę, że faktycznie sprawa dotyczy pewnej liczby klientów. 


470 000 ! Abonentów korzysta z dekodera Horizon

 

Na podstawie kilkunastu wpisów niezadowolonych nie wyrabiaj sobie opinii

 

Ci którzy nie maja problemów nie piszą o tym

 

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Omnibus
287 116 10

Re: Horizon - nagrywanie

@GDA

panie dobra rada, jak się czyta pana wpisy to po prostu ręce opadają

100 osób siedzi na tym forum i stąd wysnuwasz wniosek że kilkanaście osób na 470tyś ma problemy z horizonami, lol

 

skoro masz takie informacje i dojścia w upc podaj ile osób dziennie zgłasza problemy z horizonami ...... na ich infolini i czacie

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
-
Nie dotyczy
1291 0 76

Re: Horizon - nagrywanie

Żeby to bardziej zobrazować  
Skoro jest 470 000 użytkowników Horizona, a narzeka 100 - 200 osób (a i te dane są raczej zawyżone) to jak by nie liczył...całe 0,02- 0.04 % użytkowników....

A później co niektórzy się dziwią, skąd UPC ma info, że ludzie są zadowoleni z Horizona... Teraz to widzicie?