UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
GDA
Pan Abonent ;-)
1257 653 100

Re: Horizon - nagrywanie


@Marionapisał(a):

@GDA

panie dobra rada, jak się czyta pana wpisy to po prostu ręce opadają


myślę że @- wytłumaczył Tobie dobitnie już to o czym napisałem

 

 

Zawodowiec
94 40 0

Re: Horizon - nagrywanie

Wiele osób z moich znajomych (tych którzy jeszcze mają zobowiazanie) ma duże problemy z Horizonem. Ale oni nie mają czasu i ochoty na pisanie o tym w internecie i tylko dzwonią do działu technicznego. Więc ilość piszących o tym na forach  nie jest wyznacznikiem tego że to śladowy problem. Prawdziwe dane na ten temat może mieć dział techniczny UPC. Ale wiadomo że nie podadzą do wiadomości że ich piękny Horizon to złom.

 

GDA
Pan Abonent ;-)
1257 653 100

Re: Horizon - nagrywanie

Twoi znajomi nie są grupą reprezentatywną to raz. Po drugie masz informacje z samego źródła.

 

@ napisał(a):

Bazując na naszym badaniu satysfakcji: nasi Klienci są zadowoleni z usługi Horizon, bardziej niż z Mediaboksu, ale zawsze jesteśmy otwarci na nowe opinie i sugestie jak ulepszać nasze usługi. 


i wszystko w tym temacie, to że masz problem z infrastrukturą w swoim miejscu zamieszkania nie upoważnia cię do przenoszenia tego problemu na ogół abonentów

Zawodowiec
94 40 0

Re: Horizon - nagrywanie

Widziałeś na własne oczy te wyniki badań?

Dasz sobie rękę uciąć że istnieją?

 

Bo badanie (o ile takie było) to sobie można tak zamówić i opłacić żeby mieć żądane przez siebie wyniki...

GDA
Pan Abonent ;-)
1257 653 100

Re: Horizon - nagrywanie

Kpisz sobie ze mnie?

 

przez ostatnie pół roku liczba abonentów korzystających z Horizona wzrosła do 470 tysięcy ! i checesz mi powiedzieć że ta cała masa ludzi mam problemy z dekoderem tak jak ty?

Zawodowiec
94 40 0

Re: Horizon - nagrywanie

Nie wszyscy z nich posiadają dekodery z nagrywarką więc część może być zadowolona. I nie wszyscy muszą korzystać z nagrywania wielu pozycji itp. Czasami ktoś używa sprzętu do obejrzenia raz na dzień wiadomości i tyle. Więc nawet nie zauważy problemów.

-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Horizon - nagrywanie

Zdajesz sobie sprawę @Krzysztof11110 że nawet jak jest tak jak piszesz...to by aż 1% narzekał na Horizona potrzebne jest ok. 5000 osób? No proszę...liczby nie kłamią

Omnibus
304 124 11

Re: Horizon - nagrywanie

dajmy na to że to forum ma 100 osób zarejestrowanych, udziela się może połowa

czyli kilkanaście osób nie do końca zadowolonych z horizona to od kilkunastu % + ... ? (a nie jakieś promile) niezadowolonych , ale racja - większość to osoby zadowolene

 

(te tematy akurat śledzę na forum i może poza 2 osobami - które chyba liczą na pracę w upc - jakiś 100% zadowolonych z horizona nie widziałem)

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Zawodowiec
94 40 0

Re: Horizon - nagrywanie

Liczby nic nie znaczą. To że ktoś nieświadomy pod namową konsultanta lub sprzedawcy zdecydował się na Horizon to nie oznacza że po kilku tygodniach użytkowania jest z niego zadowolony! Te liczby oznaczają tylko że taka konkretna ilość ludzi podpisała umowę na jego posiadanie. Nie oznacza to stanu zadowolenia.

Ciekawszą statystyką by było ilu abonentów przedłuża umowę i ponownie zgadza się mieć Horizona na dwa lata.

-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Horizon - nagrywanie

@Krzysztof11110 ale to jest tylko twoje indywidualne zdanie. Ludzie potrafią o swoje walczyć i uwierz jak by im było tak źle jak piszesz i starasz się to przedstawić na pewno byśmy o tym przeczytali tu lub na chello ew. w innych miejscach. Prawda jest taka, że piszę garstka i to jednych i tych samych ludzi. Wniosek? reszta jest zadowolona lub ew. nie przeszkadza im to aż tak bardzo jak próbujesz to udowodnić. I przypominam 5000 osób...na 1%....

Profesor
1572 418 80

Re: Horizon - nagrywanie


@Krzysztof11110napisał(a):

Liczby nic nie znaczą. To że ktoś nieświadomy pod namową konsultanta lub sprzedawcy zdecydował się na Horizon to nie oznacza że po kilku tygodniach użytkowania jest z niego zadowolony! Te liczby oznaczają tylko że taka konkretna ilość ludzi podpisała umowę na jego posiadanie. Nie oznacza to stanu zadowolenia.

Ciekawszą statystyką by było ilu abonentów przedłuża umowę i ponownie zgadza się mieć Horizona na dwa lata.



Ale Polacy to taki naród, że z niczego nie są zadowoleni. Równie dobrze taką statystykę jaką proponujesz można zrobić dla dekoderów Kaon, Mediabox i dla modułu CI+ i tam też wyjdzie, że są niezadowoleni. Można taką statystykę zrobić dla modemów typu Compal, Ubee, Technicolor, a nawet Cisco i tam też się znajdą niezadowoleni. Możesz i taką statystykę zrobić dla jakiegoś sklepu i też się okaże, że są i zadowoleni i niezadowoleni. Itd, itp

https://zanimnapiszesz.info
Moderator
922 599 148

Re: Horizon - nagrywanie

Nie mam jeszcze weekendu i niestety muszę czytać te potyczki. Obyście skończyli na wymianie zdań i pamiętajcie o wzajemnym szacunku.

UWAGA! Obecnie z powodów rodzinnych przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Najwcześniej można się spodziewać mojego powrotu po 7 kwietnia. Nie odpisuję na wiadomości prywatne i nie biorę czynnego udziału w życiu Społeczności UPC. Pod moją nieobecność wszystkie sprawy prywatne proszę kierować do pozostałych moderatorów. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian, któremu przekazałem wszystkie niedokończone sprawy przesłane w wiadomościach prywatnych. Pozdrawiam całą Społeczność UPC Polska.

 

GMateusz, Moderator Społeczności UPC

Omnibus
304 124 11

Re: Horizon - nagrywanie


@-napisał(a):

Żeby to bardziej zobrazować  
Skoro jest 470 000 użytkowników Horizona, a narzeka 100 - 200 osób (a i te dane są raczej zawyżone) to jak by nie liczył...całe 0,02- 0.04 % użytkowników....


liczbami łatwo można manipulować ,źle to liczysz, bardziej prawdziwe by było tak:

 

mówisz że 200 osób narzeka na horizona - dziennie ?

czyli rocznie daje to jakieś 75 000 zgłoszeń , 

hmmmm, promile ? no nie wiem

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Profesor
1572 418 80

Re: Horizon - nagrywanie

Czy Tobie się wydaje, że te osoby nic nie robią tylko siedzą i piszą reklamacje na Horizona? Bo jeśli tak to się grubo mylisz.

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Horizon - nagrywanie

@Mario hehehe przegiąłeś 200 dziennie? a skąd ich tyle...tyle to nie marudzi na raz na fb, chello i tu

 

200 to może jak się powtarzają....to bardzo zły przykład to co podałeś....