UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Omnibus
197 46 24

Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Dekoder Horizon to kalekie urządzenie. Codzienne resetowanie, nie mogę otworzyć filmów nagranych bez uprzedniego resetu.Jak zmienian kanały to długo się wczytują. Pudło złom żyje własnym życiem.Czasami dzwięk ginie i znowu reset pomaga.Ciągła pikslizacja reset też pomaga na chwilę.  Domownicy mniej kumaci technicznie czekają dzień w dzień jak doprowadzę do użytku ten najnowocześniejszy wynalazek kablówki. Sam się wyłącza i próbuje z 2 godziny pobrać aktualizacje i oczywiście internet też znika, jak można dać takie badziewie klientowi za 160zł/m. Przychodzą wymieniają już trzecie pudło, teraz ostatnio ich "naprawa" to reset w dniu 18.12.2017. obiecali żebym wytrzymał do nowego roku bo będzie nowa aktualizacja. Czy ja jestem w jakimś eksperymencie za który jeszcze płace? Co jeszcze może mnie czekać, samo zapłon tego pudła? Czy już czas myśleć o zmianie dostawcy? Jakie są plany na przyszłość w UPC żeby za dużą kase mieć zwykły działający sprzęt? Moze ktoś mi odpowie? Piszecie o ulepszeniach w Horizonie a on nie ma pdstawowej sprawności.

51 ODPOWIEDZI
Zawodowiec
90 36 0

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Ja , moja rodzina i WSZYSCY znajomi którzy jeszcze posiadają ten złom mają takie same odczucia.

Jezeli jednak przez 3 lata istnienia tego czegoś w UPC nie doprowadzono tego do stanu użyteczności to nie ma co liczyć że będzie lepiej. Czy wynika to z braku chęci UPC czy z korzystania z fachowców informatyków niskich kwalifikacji czy z obu tych powodów to tego nie wiem.

Wiem natomiast że po  3latach pora chyba uderzyć pięścią w stół i zadać sobie pytanie co dalej??? Skoro nie ma chęci/możliwości poprawy to najwyższa pora wycofac złom z użytku i wprowadzić nowocześniejszy z pełną gwarancją sprzedawcy/producenta żeby ewentualne problemy były naprawiane kilka tygodni a nie kilka lat.

Użytkownik
1 0 0

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

widze po wpisach na tym forum, ze moja decyzja o przejsciu z NC+ do UPC z dekoderem HORIZON raczej nie bedzie trafna... mam instalacje tego sprzetu na 27.12.2017, czy rzeczywiscie HORIZON dziala w tak awaryjny sposob ? czy to moze pech i uszkodzony sprzet?? jeszcze mam czas, wiec caly czas jestem niepewny co do podpisania tej umowy...

Zawodowiec
90 36 0

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Wadliwe jest oprogramowanie sprzętu.

Pomimo wielokrotnych wymian problemy nie ustępują.

Zresztą dział techniczny podczas rozmów nie ukrywa ze wie o CIĄGŁYCH  3 letnich problemach z tym "wynalazkim"...

Omnibus
197 46 24

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Dlaczego my musimy codziennie resetować za 160zł/m, trzeba codziennie wzywać i niech resetuja swój najnowocześniejszy wynalazek.Ale myslę że u niektórych musieli by nocować.

Jeżeli ktoś chce zobaczyć upadek techniki to ma w UPC przykład.Czy jest możliwość zrezygnować  jezeli nie mogą technicy opanować tego pudła.Czy nie płacić i niech odłączają w cholere. Myśle niech może jakiś konkurs światowy ogłoszą dla programistów to może im pomogą przywrócić do normalnego stanu. Czarno to widze ,widze olewanie klientów no 

i te ciągłe obiecywania że nowe oprogramowanie zrobi cuda z tego złomu.Raz mi wymieniali  w jeden dzień trzy sztuki w każdym było coś nie działającego.Wreście po zdecydowanej interwencji zony poszedł do samochodu po całkiem nowiutki zapakowany w folie sprzęt. Działał jako tako aż do najnowszego oprogramowania, tu poległ i stał sie najnowocześniejszym tak go zachwaląja ..złomem.

Moderator
755 495 132

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

@Fredek50 sprawdziłem działanie Twojego Horizona i jakość sygnału w Twoim rejonie. Są pewnie błędy na modemie kablowym w Horizonie. Na Twoim miejscu spróbowałbym wykonać ten proces -> KLIK Następnie po tym procesie, gdy Horizon się uruchomi zalecam odświeżenie pracy modemu Horizona poprzez wykonanie twardego resetu urządzenia. W tym celu należy przytrzymać przez 30 sekund przycisk z tyłu dekodera Horizon podpisany "MODEM RESET".

 

Jeśli problemy nadal będą występować z dużą częstotliwością to zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej - umówimy się na wizytę pracownika serwisu.

Specjalista
51 29 2

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

GMateusz rozumiem że Modem Reset nie usuwa nagrań z dysku?

Moderator
755 495 132

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Ani jeden, ani drugi proces, który wysłałem powyżej nie kasuje nagrań na dysku Horizona.

Omnibus
296 123 12

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC


@Fredek50 napisał(a):

Dekoder Horizon to kalekie urządzenie. .................


Można prześledzić po moich pierwszych wpisach  że byłem naprawdę pozytywnie nastawiony do Horizona, nie czytałem wczesniej innego forum gdzie jest kilkuset stron na ten temat, he.

Po dwóch miesiącach użytkowania niestety przychylam się do opini Fredka50 i innych, to złom, oprogramowanie jest tak niedopracowane że bardzo, ale to bardzo rzutuje na waszą opinię - UPC. 

Z najnowszych problemów? , mam u siebie błąd CS2200, nagrane programy zacinają sie, nawet nie robie już kolejnego posta bo domyślam się odpowiedzi - reset dekodera.

 

Do adminów !  -  naprawdę ruszcie niebo i ziemie u Waszych decyzyjnych i jak najszybciej pracujcie nad tym nowym softem bo obecny horizon nadaje sie tylko do jednego - oglądania tv - wszystkie inne funkcje szwankują.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Omnibus
197 46 24

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

jeżeli widac  jakieś błędy na moim modemie to trzeba poprawić. Macie jakieś przyrzady to badajcie parametry i usuwajcie że nawet klient nie powinien wiedzieć. Ja wszystko zresetowałem jak napisałeś. Szybkosć mam 246Mb /25 Mb. od kienta 41,5 na trzech kanałach na jednym43. a do klienta 39 na 5kanałach na pozostałych 38 +/- 0,1.  Jak ostatnio sam się zresetował bez ingerencj człowieka nawet pilota w ręku nie miałem to się zresetował razem z internetem bo moje nazwy sieci wifi się pokasowały.Jak wrócilo wszystko po 2 godzinach to musiałem dzwonić do UPC zeby przywróciły

niektóre programy TV, bo odświerzanie ze strony UPC nie można było zrobić.Ciągłe udręczenie przez te pudło ,żona to nic nie przywróci sama i większość odbiorców też jest niezaznojomina z psełdo wynalazkiem. UPC powinna mi płacić ze używam tego marnego bubla.WiFi tez 7 wnuków jak przyjdzie i chce grac na telefonach to za chwile słysze że brak wifi u innych jest w tym czasie u innych ginie i tak na zmiane. Na razie obraz działa ale nic nie nagrywam ani nie cofam bo zacznie żyć swoim życiem.Na razie po przerzuceniu kanału obraz włączy sie po paru sekundach, wszystko się spóżnia ,reakcja pilota też.fziękuje OPC że Resety mam opanowane do perfekcji.

Moderator
755 495 132

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

@Fredek50 jak nadal będziesz obserwować u siebie problemy to tak jak pisałem wcześniej zapraszam na priv - umówimy serwis.

 

@Mario jeśli błąd CS 2200 występił u Ciebie kilkukrotnie w ostatnim czasie to Horizon trzeba będzie wymenić na nowy - w takim przypadku zapraszam na priv.

Omnibus
296 123 12

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC


@GMateusz napisał(a):

 

@Mario jeśli błąd CS 2200 występił u Ciebie kilkukrotnie w ostatnim czasie to Horizon trzeba będzie wymenić na nowy - w takim przypadku zapraszam na priv.


to pierwszy raz, wysłem do Ciebie priva gdybyś miał jakieś porady odnosnie tego błędu, robiłem już resrart nr 2.  Czy kilkukrotny restart może coś zmienić czy nie ma sensu juz dajel próbowac po pierwszym ?

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Moderator
755 495 132

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Tak jak pisałem na priv. Jeśli PUF z power i minusem nie przyniósł efektu i błąd CS 2200 nadal występuje trzeba zrobić PUF 3P, który kasuje wszystko. Jeśli ten proces nie rozwiąże problemu to dysk jest uszkodzony i Horizona trzeba wymienić na nową sztukę.

Omnibus
197 46 24

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

jeżeli kolega widzi że mój dekoder ma problemy a ja o tym nie wiem to nalezy zgłosić i niech robią wszystko żeby było ok., czy liczą że klien freajer i niech mu idzie zły sygnł a Że traktują nas ja debili to przykład z nowej dzisiejszej ulotki "światłowód do120Mb/s silne wifi w całym domu , 106 kanałow w tym 68 HD Dekoder Horizon. za 39zł. lub 69zł. No i wyszłem na debila że płace 160zł.Gzwonie ze mam ulotkę że światłowód a on że do piwnicy jest a do domu nie wskazane.sprawdzcie (501-439-196) A problemy mam ciągle i umawianie na następne wizyty monterów to szkoda mojego czasu i monterów juz z 4 Horizony miałem. monterzy widze że nie kumają o co chodzi.Przykład zainstalowali mi 250Mb a dekoder dali mi ten niski co przetwarzał tylko do 160Mb-2 kanałowy dopiero po interwencji za pare dni przywieżli ten Horizon co obsługuje 250Mb-4 kanałowy.Jak bym się nie upomniał to bym szedł 160Mb i pewnie tak wielu innych klientów nie świadomych

tak ma, a buli za 250Mb.Następnie trzeba zauważyć że wielu klientów nie ma hdmi 1080p, choc dekoder jest ustawiony na rozdzielczość "odbiornika" a niektórzy ustawiają na 1080p a w rezultacie zawsze wychodzi 720 domyślnie i to restartach głębszych.Odbiornik nie przytrzymuje moich ustawień.Mam telewizor który pokazuje jakość HDMI na ekranie.Ile trzeba zachodu zeby zatrzymał ten wybór przezemnie wybrany i jest cały dzień aż do chwili jak wyłącze na listwie .Po właczeniu juz zmieni na 720 rozdzieczość i tak wielu klientów o tym nie wie i myśli że tak słaby obraz tak ma to pudło złomowe.Ja już wizyt nie chcę bo to nie pomaga i moge trafić na jeszcze gorszy złom.Piszę żeby uświadomic że wzieli nas za królików doświadczalnych i monterzy też nie świadomi nie wiedzą co nam wciskać i tylko pobierają za ten eksperyment 160zł.Powinni wczasie pisania nowego oprogramowania puścić nam czysty nie kodowany sygnał i kazdy teraz nowy odbiornikTV odtworzy.a po eksperymentach z Horizonem dopiero nam przydzielać.Szkoda pisać ,pisze żeby uświadomić że wiedzą że nie działa mój odbiornik złomowy zwany Horizonem i  sami powinni naprawiać.

Innowator
6 3 0

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC


@Fredek50 napisał(a):

jeżeli kolega widzi że mój dekoder ma problemy a ja o tym nie wiem to nalezy zgłosić i niech robią wszystko żeby było ok., czy liczą że klien freajer i niech mu idzie zły sygnł a Że traktują nas ja debili to przykład z nowej dzisiejszej ulotki "światłowód do120Mb/s silne wifi w całym domu , 106 kanałow w tym 68 HD Dekoder Horizon. za 39zł. lub 69zł. No i wyszłem na debila że płace 160zł.Gzwonie ze mam ulotkę że światłowód a on że do piwnicy jest a do domu nie wskazane.sprawdzcie (501-439-196) A problemy mam ciągle i umawianie na następne wizyty monterów to szkoda mojego czasu i monterów juz z 4 Horizony miałem. monterzy widze że nie kumają o co chodzi.Przykład zainstalowali mi 250Mb a dekoder dali mi ten niski co przetwarzał tylko do 160Mb-2 kanałowy dopiero po interwencji za pare dni przywieżli ten Horizon co obsługuje 250Mb-4 kanałowy.Jak bym się nie upomniał to bym szedł 160Mb i pewnie tak wielu innych klientów nie świadomych

tak ma, a buli za 250Mb.Następnie trzeba zauważyć że wielu klientów nie ma hdmi 1080p, choc dekoder jest ustawiony na rozdzielczość "odbiornika" a niektórzy ustawiają na 1080p a w rezultacie zawsze wychodzi 720 domyślnie i to restartach głębszych.Odbiornik nie przytrzymuje moich ustawień.Mam telewizor który pokazuje jakość HDMI na ekranie.Ile trzeba zachodu zeby zatrzymał ten wybór przezemnie wybrany i jest cały dzień aż do chwili jak wyłącze na listwie .Po właczeniu juz zmieni na 720 rozdzieczość i tak wielu klientów o tym nie wie i myśli że tak słaby obraz tak ma to pudło złomowe.Ja już wizyt nie chcę bo to nie pomaga i moge trafić na jeszcze gorszy złom.Piszę żeby uświadomic że wzieli nas za królików doświadczalnych i monterzy też nie świadomi nie wiedzą co nam wciskać i tylko pobierają za ten eksperyment 160zł.Powinni wczasie pisania nowego oprogramowania puścić nam czysty nie kodowany sygnał i kazdy teraz nowy odbiornikTV odtworzy.a po eksperymentach z Horizonem dopiero nam przydzielać.Szkoda pisać ,pisze żeby uświadomić że wiedzą że nie działa mój odbiornik złomowy zwany Horizonem i  sami powinni naprawiać.


Jeśli prawdą jest to co piszesz, to trzeba się zastanowić czy UPC swiadomie działa na szkodę swoich klientów. A to bardzo poważne podejrzenie. Czy jesteś w stanie udokumentowć to co piszesz? Jeśli tak, to może podjemiemy działania, które odwrócą naszą rolę w tym interesie - byśym przestali działać jako testerzy, którym się nie płaci za testy a wręcz my płacimy duże pieniądze za obsadzenia nas w tej roli?A może  samo forum w części dotyczącej Horizona  jest już dokumentem obrazującym stasunek UPC do swoich klientów?