UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Omnibus
202 46 24

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Andrzej_66  Pewnie to wszystko rejestrują  i można sprawdzić co wyrabiali z moimi Usługami.

Dali mi większą szybkość i się zgodziłem ale dodatkowo chcieli mnie uraczyc inną usługą za 18zł,

interweniowałem że nie zamawiałem i odstąpili po przesłuchaniu rozmowy telefonicznej o wciśnięcia mi usług wiązanych. 

Moderator
922 601 148

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

@Fredek50 Jeśli nie chcesz skorzystać z pomocy, którą oferuję to, w jaki inny sposób mamy Tobie pomóc? Dalsze tworzenie niczym niepopartych historii spiskowych dotyczących świadczonych przez nas usług nie wnosi nic do tego tematu i będzie traktowane, jako spam. Społeczność ma na celu niesienie pomocy, której ty przyjąć nie chcesz.

UWAGA! Obecnie z powodów rodzinnych przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Najwcześniej można się spodziewać mojego powrotu po 7 kwietnia. Nie odpisuję na wiadomości prywatne i nie biorę czynnego udziału w życiu Społeczności UPC. Pod moją nieobecność wszystkie sprawy prywatne proszę kierować do pozostałych moderatorów. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian, któremu przekazałem wszystkie niedokończone sprawy przesłane w wiadomościach prywatnych. Pozdrawiam całą Społeczność UPC Polska.

 

GMateusz, Moderator Społeczności UPC

-
Nie dotyczy
1062 0 57

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

GMateusz napisał: 

@Fredek50 Jeśli nie chcesz skorzystać z pomocy, którą oferuję to, w jaki inny sposób mamy Tobie pomóc? Dalsze tworzenie niczym niepopartych historii spiskowych dotyczących świadczonych przez nas usług nie wnosi nic do tego tematu i będzie traktowane, jako spam. Społeczność ma na celu niesienie pomocy, której ty przyjąć nie chcesz.

 

Co komu dadzą nawet kilkudziesięciokrotne wizyty techników, wymiana jednego badziewia na drugie badziewie. też zaliczyłem kilka wizyt i wymianę sprzętu, nic to nie pomogło, Przychodzi technik sprawdza kable i połaczenia , stwierdza że wystko jest OK a na jakosć sygnału i oprogramowanie i jakosć sprzętu oni nie mają wpływu, o tym co sądzą o Horizonach nie wspomnę bo nie chcę używać słów wulgarnych. Czy to jest wina softu czy jakości podzespołów użytych  w dekoderach to mnie po prosu nie interesuje. Jest zawarta umowa z której UPC się nie wywiązuje, wiadomo co by było gdybym choć o jeden dzień się spóźnił z zapłatą za tą wątpliwą usługę.

 
 
Tagi (0)
Omnibus
232 71 5

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC


@pawello81 napisał(a):

widze po wpisach na tym forum, ze moja decyzja o przejsciu z NC+ do UPC z dekoderem HORIZON raczej nie bedzie trafna... mam instalacje tego sprzetu na 27.12.2017, czy rzeczywiscie HORIZON dziala w tak awaryjny sposob ? czy to moze pech i uszkodzony sprzet?? jeszcze mam czas, wiec caly czas jestem niepewny co do podpisania tej umowy...


Masz 14 dni na odstąpienie (jakby co). Zwrócę ci jedynie uwagę, że osób ktore mają Horizona jest kilkasettysięcy a hejtujących go 5 (no ok, nie wszyscy niezadowoleni są na tym czy innych forach). Ci co są zadowoleni w tym watku raczej nie napiszą. Zatem przetestuj sam bo zastrzeżeń raczej nie mam.

500 +250 Mb/s, Asus AC 766 Mb/s +karta AC usb, Horizon Max PVR i 11-ki +Cisco PVR, Pakiet bezpieczeństwa
Omnibus
202 46 24

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

  chcę pomocy , pisałem wcześniej że jak widzisz że na moim dekoderze coś jest dalej żle bo jak poradziłes to zresetowałem część wizyjną (power+minus i plus)i szęść internetową przyciskiem z tyłu Horizona i Ty pewnie wiesz co dalej jak pokazuje stan mojego sprzętu to proszę naprawiajcie.Ja nie wiem co mi naprawicie ,czy wymienicie?... to wymieniajcie bo ostatnio przyszedł monter i zresetował, i uspokoił mnie że po nowym roku bedzie nowe oprogramowanie i bedzie bez wad śmigał Horizon.Jak przyjdzie monter to nie wiem na co mam mu zwrócić uwagę Ty piszesz że widać usterkę ..to mu przekażcie, U mnie to co dziennie coś innego nie domaga.w świeta nie nagrywał , a jak cofnołem do tyłu to zamarł i reset. Codziennie jest reset.Dzis przez pewien czas nie reagował na pilota ręcznie się włączył.ale wyłączyć się już nie dał.U mnie już wszystko wczesniej wymieniali i sprawdzali kable i łącza. Wczesniej miałem zwrotnice Triset307p,  a zamienili na rozgałęznik 3Dss2.może tu coś nie tak. Juz sam nie wiem co jest. Zapraszam do mnie monterów i chcę pomocy. Ale niepisz ze ja robie spam ,niepotwierdzone wymyslam cuda ze Horizon to zlom.Przecież macie moje zgłoszenia i co naprawiacie i pewnie wszystko dokumentujecie.To nie pisz ze zmyślam mam 67lat i głupotami się nie zajmuje i tylkoinformuje że złom żyje swoim życiem. A wy to naprawcie. I to jest podejście UPC do klienta ,głupi zmyśla i jeszcze chce zeby działało .Jak przyjedziecie z nowym Horizonem to przyme tylko nowy zapakowany a nie jak wcześnie z trzy mi zkładano i w kazdym coś nie działało to wifi. Bo to sprzęt był od innych klientów. Zapraszam do mnie zawsze ktoś jest w domu i zróbcie żebym był szczęśliwy na stare lata w Nowym roku.

Zawodowiec
94 40 0

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Cytat z odpowiedzi na moją reklamację:

 

"Przeprowadzona przeze mnie weryfikacja wykazała, że na Pana koncie abonenckim zostało utworzone zgłoszenie dotyczące opisanej nieprawidłowości i przekazane do działu IT odpowiedzialnego za funkcjonowanie urządzenia. Z dostępnych informacji wynika, że przyczyną niewłaściwego działania jest oprogramowanie, a niedogodności powinny zostać usunięta wraz z kolejną wersją. "

 

Jak więc widać wiadomo że Horizon nie działa odpowiednio.

Wiadomo też że potrzebuje nowego oprogramowania.

Wiadomo że czekamy na to nowe oprogramowanie bardzo długo.

Wiadomo że poczekamy jeszcze bardzo długo.

Ostatnia aktualizacja była w styczniu czyli prawie rok temu...

 

MEGA POWER  MEGA FUN...

Użytkownik
1 0 0

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Witam. Pokazywał mi się błąd 2200 przy próbie odtworzenia nagrań. To była nagrana seria, kilka odcinków serialu. Pierwszych trzech nie dało się odtworzyć i pojawiał się ten błąd. Zgodnie z wpisem moda zrobiłem reset itd. opisane kroki, niby miały te nagrania pozostać, ale po resecie 3 pierwszych odcinków nie ma. Fakt nie pojawia się błąd 2200 bo zniknęły nagrania przy których się pojawiał. To ten sposób na błąd 2200?

Moderator
15 14 2

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

@ibaranek Prosiłabym o kontakt przez wiadomość prywatną. Zweryfikuję opisaną sytuację i udzielę wyjaśnień.

Ekspert
105 27 2

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

Dzisiaj rano horizon niemile mnie zaskoczyl. Dekoder wyczyscil wszystkie nagrania. Poranna kawa nie byla potrzebna...

Czy ktos z Państwa ma podobna sytuacje?

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Nauczyciel
513 133 22

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

@Pshemco. Przynajmniej masz odświeżony dysk😁

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Ekspert
105 27 2

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC


@ogromnynapisał(a):

@Pshemco. Przynajmniej masz odświeżony dysk😁


Wolalbym sam wybierac termin tegoz odswiezenia :-]

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Moderator
922 601 148

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

@Pshemco przykro mi, że taka sytuacja miała u Ciebie miejsce. Niestety nie jest to odosobniony przypadek. U części naszych klientów doszło w nocy do wyczyszczenia pamięci dekoderów Horizon, u części od kilku godzin pojawiają się również liczne błędy oprogramowania. Obecnie nasz Dział IT wraz z producentem oprogramowania dekodera Horizon pracują na pełnych obrotach, aby przywrócić prawidłowe działanie całej platformy. Niestety nagrań nie będzie się dało odzyskać. Przepraszam w imieniu firmy za powstałe utrudnienia. 

UWAGA! Obecnie z powodów rodzinnych przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Najwcześniej można się spodziewać mojego powrotu po 7 kwietnia. Nie odpisuję na wiadomości prywatne i nie biorę czynnego udziału w życiu Społeczności UPC. Pod moją nieobecność wszystkie sprawy prywatne proszę kierować do pozostałych moderatorów. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian, któremu przekazałem wszystkie niedokończone sprawy przesłane w wiadomościach prywatnych. Pozdrawiam całą Społeczność UPC Polska.

 

GMateusz, Moderator Społeczności UPC

Omnibus
305 124 11

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC

@GMateusz

jest jakiś sposób żeby tego uniknąć?

mam sporo nieobejrzanych pozycji i nie chciałbym żeby zniknęły przez oglądnięciem

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Ekspert
105 27 2

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC


@Marionapisał(a):

@GMateusz

jest jakiś sposób żeby tego uniknąć?

mam sporo nieobejrzanych pozycji i nie chciałbym żeby zniknęły przez oglądnięciem


Najprosciej byloby je obejrzec :-)

Czasem pomocne sa rozne serwisy steamingowe typu IPLA czy Player.pl gdzie mozna obejrzec powtorki.

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Ekspert
105 27 2

Re: Horizon najnowoczesniejszy złom w UPC


@GMateusznapisał(a):

@Pshemco przykro mi, że taka sytuacja miała u Ciebie miejsce. Niestety nie jest to odosobniony przypadek. U części naszych klientów doszło w nocy do wyczyszczenia pamięci dekoderów Horizon, u części od kilku godzin pojawiają się również liczne błędy oprogramowania. Obecnie nasz Dział IT wraz z producentem oprogramowania dekodera Horizon pracują na pełnych obrotach, aby przywrócić prawidłowe działanie całej platformy. Niestety nagrań nie będzie się dało odzyskać. Przepraszam w imieniu firmy za powstałe utrudnienia. 


Dziękuje za odpowiedź.

 

Rano wyczyszczona byla zarowno lista zaplanowanych nagrań jak równiez nagrane pozycje. Cale szczescie w ciagu dnia lista zaplanowanych nagrań została przywrocona. 

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max