UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Omnibus
296 123 12

Re: Horizon - tryb eco

pewnie że nie, ale Matuesz wie tylko że "sie pracuje nad aktualizacją", tylko że nikt nie wie ile to ma potrwać a cały 2018r. nic istotnego nie wniósł

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Omnibus
366 87 3

Re: Horizon - tryb eco

Oj tam, do końca roku jeszcze troszkę zostało.A po drodze to może nastąpi aktualizacja  jako prezent mikołajkowy a i może na gwiazdkę UPC  zrobi prezent.?

@GMateusz nie chce psuć niespodzianki.

 

Czy zapowiadany dekoder Horizon4 też pracuje ( powinien dobrze pracować)w 3 trybach ?

__________________________________________________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/HBO GO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT/120 Mb/s
Horizon PVR/Moduł CI+
NETFLIX PREMIUM UHD/TIDAL
Moderator
753 495 132

Re: Horizon - tryb eco


@Szeptacz napisał(a): 

Czy zapowiadany dekoder Horizon4 też pracuje ( powinien dobrze pracować)w 3 trybach ?


Musisz o to zapytać na szwajcarskim forum UPC.

Omnibus
366 87 3

Re: Horizon - tryb eco

Wolałbym to samodzielnie przetestować..może, kiedyś 

__________________________________________________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/HBO GO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT/120 Mb/s
Horizon PVR/Moduł CI+
NETFLIX PREMIUM UHD/TIDAL
Inspirator
8 6 0

Re: Horizon - tryb eco

@KOCUREK1970

„A czy ta UE w tej dyrektywie określiła co musi owy profil ECO zawierać, jakie funkcje sprzętu winny być tam dostępne, co powinno być online a co offline, poblokowane/aktywne?”

 

Nie, z tego co wiem w dyrektywie nie ma wytycznych co ma być wyłączane a co nie. Jest zapis, że wszystkie urządzenie w trybie stand-by musza pobierać max 1W. Muszą również działać prawidłowo po włączeniu – co jest chyba oczywiste.

 

@MrPepka

„Ale są dłużej wybudzane bo dekoder na czuwaniu mało pobiera. Więc dysk może się dłużej wybudzać i stąd problemy z odtwarzaniem nagrań w trybie eco”

 

Nie do końca mogę się zgodzić z tą teorią, ponieważ nagrywanie w trybie ECO/Normalny działa prawidłowo – co raczej sugeruje, iż dysk jest poprawnie wybudzany. Dodatkowo zdarza się, iż nagranie wykonywane w danym dniu da się odtworzyć, a te z dni poprzednich niestety nie. Zresztą zawsze da się odtworzyć 5,10 czasem 20sek nagrania, co raczej wyklucza problem z kontrolerem dysku.

 

@zylx, @MrPepka

 

@zylx napisał(a): 

„Nie w innych trybach, bo problem występuję zarówno w trybie Eco jak i w trybie standardowym. W trybie szybkim działa, bo potrzebne usługi nie są w żaden sposób usypiane tylko działają cały czas (jak się zawieszą to potrzebny jest restart prądowy). Naprawdę, nie jest to nic innego jak błąd w oprogramowaniu. “

 

Wykonałem kilka pomiarów poboru prądu przez dekoder:

- podczas pracy – 17W,

- tryb szybki przed zatrzymaniem dysku – 15,5W,

- tryb szybki po zatrzymaniu dysku – 13,5W,

- tryb normalny po zatrzymaniu dysku – 8,5W,

- tryb ECO po zatrzymaniu dysku – 0,3W

 

Wynika z tego jasno, że w trybie Szybki, dekoder tak naprawdę pracuje cały czas- za wyjątkiem dysku i pewnie części toru wizyjnego. Jednym słowem używanie dekodera w trybie Szybki, to tak jakby był 24/7 włączony. Mogę też potwierdzić, iż w każdym z trybów dysk jest wyłączany po ok 1-2min.

 

Zauważyłem też, iż dziwnym trafem treść komunikatu, który wyświetla się na dekoderze po przestawieniu w tryb ECO mówi:

 

„W trybie Eco nie ma możliwości korzystania z Internetu i Telefonu UPC, kiedy dekoder jest wyłączony lub w trybie czuwania. Aby zapewnić działanie tych usług, wybierz tryb Szybki.”

 

I tu się nasuwa pytanie czemu nie Normalny/Szybki?

 

@ GMateusz

Pytanie czy masz wiedzę, na temat planowanej daty wydania poprawki, jeszcze w tym roku, czy raczej na początku przyszłego roku? Mam bardzo złe doświadczenia w tej kwestii z firmą Philips, dlatego wolę się upewnić, czy na pewno zostanie ona wydana.

 

Druga sprawa czy planowane jest wydanie stabilnej wersji UI lub powrót do takowej. Obecnie cały czas dekoder pracuje na wersji release candidate: 2.1.60.5_RC8.1. Dla niewtajemniczonych jest to wersja, która nie powinna już mieć błędów, ale jednocześnie jest przeznaczona do testów dla wyznaczonej grupy użytkowników końcowych. Poprzednia wersja, w której miniEPG wyświetlał numery sezonów i odcinków, była wersją stabilną: 2.1.38.17_S54. Dobra praktyka mówi, że jeśli RC nie spełnia oczekiwań, to powinno się wrócić do ostatniej stabilnej wersji i dopracować RC.

 

 

GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon - tryb eco


@towernapisał(a):

Mam bardzo złe doświadczenia w tej kwestii z firmą Philips, dlatego wolę się upewnić


tak z ciekawosci zapytam

co to ma do rzeczy?

Inspirator
8 6 0

Re: Horizon - tryb eco


@GDAnapisał(a):

@towernapisał(a):

Mam bardzo złe doświadczenia w tej kwestii z firmą Philips, dlatego wolę się upewnić


tak z ciekawosci zapytam

co to ma do rzeczy?


Zapewniali o aktualizacji, która rozwiąże szereg problemów z niestabilnością TV, ok rok ją zapowiadali, potem wydali nową wersję TV i nigdy już nie poprawili poprzedniej. Co muszę jeszcze podkreślić była to firma TP Visoin, która klika lat temu przejęła dział TV Philipsa i sprzedaje TV pod jego marką. Niestety ale widzę tu pewną analogię z Horizonem 4 i stąd moje, mam wielką nadzieje nieuzasadnione, obawy.

Profesor
1409 395 74

Re: Horizon - tryb eco

Producentem Horizona jest firma Pace która... nie istnieje. Została wchłonięta przez firmę Arris. I to oni świadczą wsparcie techniczne dla Horizona

https://zanimnapiszesz.info
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon - tryb eco


@towernapisał(a):

 

Niestety ale widzę tu pewną analogię z Horizonem 4 i stąd moje, mam wielką nadzieje nieuzasadnione, obawy.

ani to Horiozon 4 

ani zadna analogia 

 

mam nadzieję że przelaczysz w tryb szybki dekoder i będziesz cieszył się jego pełną funkcjonalnością zamiast szukać dziury w całym

Inspirator
8 6 0

Re: Horizon - tryb eco

@MrPepka

„Producentem Horizona jest firma Pace która... nie istnieje. Została wchłonięta przez firmę Arris. I to oni świadczą wsparcie techniczne dla Horizona„

 

I tu niestety kolejne podobieństwo, przejęcie firmy przez inną i pogorszenie wsparcia dla oprogramowania.

 

@GDA

„ani to Horiozon 4 

ani zadna analogia 

 

mam nadzieję że przelaczysz w tryb szybki dekoder i będziesz cieszył się jego pełną funkcjonalnością zamiast szukać dziury w całym„

 

Jeśli na prawdę nie widzisz tu podobieństwa, to nie mam zamiaru nikogo przekonywać. Opisałem jedynie moje doświadczenie z inną firma i mam nadzieje już go więcej nie powtarzać z inną.

 

Co do przełączenia w tryb Szybki to nie będę się cieszył pełną funkcjonalnością, ponieważ dekoder nie działa prawidłowo nawet w trybie Normalnym – a sama nazwa sugeruje, że powinien to być domyślny tryb pracy dekodera.

Profesor
1409 395 74

Re: Horizon - tryb eco


@towernapisał(a):

@MrPepka

„Producentem Horizona jest firma Pace która... nie istnieje. Została wchłonięta przez firmę Arris. I to oni świadczą wsparcie techniczne dla Horizona„

 

I tu niestety kolejne podobieństwo, przejęcie firmy przez inną i pogorszenie wsparcia dla oprogramowania.

 

 


Nie zgadzam się. Arris nie robi problemu z oprogramowaniem tylko nową wersję softu trzeba u nich zakupić. A to może zrobić tylko operator bo w tym przypadku to jego sprzęt

https://zanimnapiszesz.info
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon - tryb eco


@towernapisał(a) 

Co do przełączenia w tryb Szybki to nie będę się cieszył pełną funkcjonalnością, ponieważ dekoder nie działa prawidłowo nawet w trybie Normalnym – a sama nazwa sugeruje, że powinien to być domyślny tryb pracy dekodera.


ależ.zapewniam Cię że będziesz 

 

TRYB SZYBKI 

 

zapamietaj

Omnibus
366 87 3

Re: Horizon - tryb eco

 Może to do końca nie na temat, ale sie zapytam...

Poco w menu dekodera znajdują się do wyboru rodzaje rozdzielczośći:

-z telewizora (wbieram i obraz dziwnie "skacze")

-1080 p

????

__________________________________________________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/HBO GO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT/120 Mb/s
Horizon PVR/Moduł CI+
NETFLIX PREMIUM UHD/TIDAL
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon - tryb eco

Po to abyś mógł ustawić rozdzielczość wysłanego sygnału

 

jak masz telewizor HD Ready to nie ma sensu wysyłać mu obrazu w Full HD

 

jak masz CRT to również można do niego dopasować rozdzielczość 

 

optymalną jest rozdzielczość z telewizora - wówczas dekoder dopasuje się automatycznie

 

bo dla większości abonentów te ustawienia są czarna magia 

Omnibus
366 87 3

Re: Horizon - tryb eco

To ciekaweo bo odbiornik to telewizor UHD i jak ustawiam" rozdzielczość z telewizora" to ruch na ekranie jest nienaturalny. Dopiero 1080p/i daje odpowiedni rezultat.

__________________________________________________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/HBO GO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT/120 Mb/s
Horizon PVR/Moduł CI+
NETFLIX PREMIUM UHD/TIDAL