UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
GDA
Pan Abonent ;-)
1367 682 107

Re: Horizon - tryb eco

A czemu się dziwisz skoro Horizon nie obsługuje wyższej rozdzielczości niż 1080p?

 

niestety w takich przypadkach to naturalnym jest ustawienie ręcznie rozdzielczości najwyższej 

 

w następnym Horiozn jest to juz oprogramowane i najwyższą rozdzielczością jest 2160p

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - tryb eco

Czyli producent dekodera/programista (nie sprostal wyzwaniu) nie przewidzial sytuacji, że potencalny uzytkownik będzie miał fanaberię skorzystać z innego trybu niż "szybki" lub , że podłączy sprzęt to telewizora 4K. W  menu dekodera  na poziomie rodzielczości "z telewizora"- nie dotyczy 4K,2160p ,moze warto zamiescić taki wpis, ale nie będę sie już czepiał ;-).

Czekam na ten Horizon4 i zobaczymy jak treści będą przesyłane-czy przez moduł czy tylko i wylacznie w ramach tego dekodera.

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
GDA
Pan Abonent ;-)
1367 682 107

Re: Horizon - tryb eco

czy w 2014 jak się pojawił Horizon miałeś telewizory 4K?

 

ludzie naprawdę trochę obiektywizmu

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - tryb eco

@GDA

Od 2014r. no to już dość długo funkcjonuje dekoder na rynku.

Nie powinien być od tego czasu już perfekcyjnie dopracowany?

Coś na styl.Propnujemy świetny sprzęt nasz flagowy Horizn HD a dla bardziej wymagających ( za doplatą) 

już hiper wypasiony w kablowo/iptv galaktyce Horizon 4?

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
GDA
Pan Abonent ;-)
1367 682 107

Re: Horizon - tryb eco

ale nie można z obecnego Horizona zrobić 4K

 

Horizon 4 zadebiutował w Szwajcari niedawno, na nasz rynek trafi w przyszłym roku zgodnie z zapowiedzią CEO @Frans-Willem

 

napisz mi czego nie rozumiesz jeszcze 

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Wykładowca
848 220 36

Re: Horizon - tryb eco

@GDA Nie chodzi o to by obsługiwał 4k, ale by prawidlowo się ustawiał na 1080i/p po podpieciu do TV 4k. Teraz Horizon potrafi zgłupieć. Jak najbardziej można to poprawić w sofcie. Tak wiem, że 4 lata temu jeszcze mało kto miał TV 4k, ale mam laptop z 2009 który nie ma problemu z wybraniem odpowiedniego trybu po podpięiu do odbiornika 4k. Także, da się! Po prostu taki sprzęt powinien otrzymywac cykliczne aktualizacje kilka razy w roku naprawiające błędy i wprowadzajace nowe funkcje. Wystarczy zerknąć ile aktualizacji w tym roku miała skrzynka 4k od NC+. Odpowiednie wsparcie dla sprzętu konsumenckiego to niestety pole, na którym UPC mocno niedomaga. 

Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - tryb eco

@zylx

 

Nic dodać, nic ująć.

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Inspirator
4 0 0

Re: Horizon - tryb eco

Cieszył się czym? Pełna sprawnością? Nie wykonalne. 

 

Mam drugi dekoder horizons, tryb szybki. 

Przy cofaniu cały czas danego programu np faktów, by móc spokojnie oglądnąć ciąg: uwaga, na wspólnej, itd.

 

Dekoder bardzo często łapie zwieche ( jak przewijam o 30 sek do przodu), przewinie do przodu np 1 minutę i staje, mimo kliknięcia 5x.

 

Odmula często po 2-3 min i nagle przewija do przodu. Jak chce cofnąć bo już włączył w trakcie np. uwagi to znowu zwieche, znowu np 3-5 min. I do tego mam pasek przewijania. Ten sprzęt to ***** i tyle. Na 1 wsYm było analogicznie. Dysk zajęty 50% nagrywanie na żywo to nigdy nie więcej niż godzina.  

Profesor
1473 644 61

Re: Horizon - tryb eco


@zylxnapisał(a):

Po prostu taki sprzęt powinien otrzymywac cykliczne aktualizacje kilka razy w roku naprawiające błędy i wprowadzajace nowe funkcje. Wystarczy zerknąć ile aktualizacji w tym roku miała skrzynka 4k od NC+. Odpowiednie wsparcie dla sprzętu konsumenckiego to niestety pole, na którym UPC mocno niedomaga. 


To wszystko kosztuje - to raz (poczekajmy aż skrzynka 4K z NC+ będzie miała więcej niż 3, 4 lata...).

A dwa - sam producent sprzętu może po danym okresie porzucić własny produkt (patrz Intel, Samsung, Ferguson) i co ma z tym fantem dalej zrobić sam operator, skoro często, by nie powiedzieć zawsze NIE otrzymuje kodu źródłowego oprogramowania w części w której nic sam zrobić nie mógł.

Masz prosty przykład np dekodera Mediaboxa - sprzęt jest, ma problemy ale softu nowego już do niego nigdy nie będzie.

Popatrz modemy Cisco 3212 i 3208 - sprzęt jest a softu nowego UPC do niego nie ma (choć do dziś dnia obydwa modemy soft najnowszy otrzymują bo producent je wspiera).

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1473 644 61

Re: Horizon - tryb eco


@Szeptacznapisał(a):

Czyli producent dekodera/programista (nie sprostal wyzwaniu) nie przewidzial sytuacji, że potencalny uzytkownik będzie miał fanaberię skorzystać z innego trybu niż "szybki" lub , że podłączy sprzęt to telewizora 4K. W  menu dekodera  na poziomie rodzielczości "z telewizora"- nie dotyczy 4K,2160p ,moze warto zamiescić taki wpis, ale nie będę sie już czepiał ;-).

 


Kolega jak widać nie ma pojęcia jak to funkcjonuje w pisaniu oprogramowania.

przewidzieć coś na przyszłość? - jak programista ma przewidzieć na co (kretyńskiego) wpadnie klient, jak programista ma przewidzieć co przyniesie rynek IT (skoro co 24h pojawia się coś nowego).

Programista działa na dziś i tu i teraz - popatrz na Nvidię czy Intela. Robią coś z wyprzedzeniem? - nie, łatają to o czym wiedzą, łatają to o czym ktoś im zaraportował.

Popatrz na producenta softu MS - z W10 czego nie tkną zrąbane wszystko.

Porzucają kolejne gałęzie i wersje systemu i mają klientów w ..... - tak to wygląda.

Nie podoba się, kup następny produkt - tak to dziś funkcjonuje w corpo.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
491 102 3

Re: Horizon - tryb eco

@KOCUREK1970

Dlatego tym bardziej Twoja wypowiedź uzasadnia konieczność wprowadzenia nowego sprzętu do oferty UPC. Dekodera wspieranego aktualizacjami, odpowiedniego z racji zapotrzebowania na bardziej nowoczesny sprzęt na obecną chwilę.

Jeśli chodzi o obecny Horizon to widzę 2 możliwości po upływie obecnej umowy. Albo nowy i niezawodny sprzęt z funkcją PVR, wspierający technologię 4K , lub alternatywa podobnego rozwiązania u konkurencji.

Myślę że przez okres 12 miesięcy  sytuacja się odpowiednio wyklaruje.

.....................................................................................................
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Wykładowca
848 220 36

Re: Horizon - tryb eco


@KOCUREK1970napisał(a):

@zylxnapisał(a):

Po prostu taki sprzęt powinien otrzymywac cykliczne aktualizacje kilka razy w roku naprawiające błędy i wprowadzajace nowe funkcje. Wystarczy zerknąć ile aktualizacji w tym roku miała skrzynka 4k od NC+. Odpowiednie wsparcie dla sprzętu konsumenckiego to niestety pole, na którym UPC mocno niedomaga. 


To wszystko kosztuje - to raz (poczekajmy aż skrzynka 4K z NC+ będzie miała więcej niż 3, 4 lata...).

A dwa - sam producent sprzętu może po danym okresie porzucić własny produkt (patrz Intel, Samsung, Ferguson) i co ma z tym fantem dalej zrobić sam operator, skoro często, by nie powiedzieć zawsze NIE otrzymuje kodu źródłowego oprogramowania w części w której nic sam zrobić nie mógł.

Masz prosty przykład np dekodera Mediaboxa - sprzęt jest, ma problemy ale softu nowego już do niego nigdy nie będzie.

Popatrz modemy Cisco 3212 i 3208 - sprzęt jest a softu nowego UPC do niego nie ma (choć do dziś dnia obydwa modemy soft najnowszy otrzymują bo producent je wspiera).


Może za 3,4 sprzęt będzie już tak dopracowany, że nie będzie potrzebował tylu aktualizacji. Na razie z tym akurat dekoderem nie ma żadnych problemów, które można zaobserwować w przypadku Horizona, także z czystym sumienniem mogę stwierdzić. że jest duzo lepiej dopracowany. I tutaj nie jest jak z sprzętem konsumenckim, że producent porzuca i już. Jeśli klient (w tym przypadku operator) sobie życzy, to producent będzie go obsługiwał i pisał nowe oprogramowanie nawet przez 20 lat. Brak aktualizacji do mediabox i Cisco EPC to tylko i wyłącznie decyzja UPC. To czy klient otrzymuje pełny kod źródłowy też zależy tylko od klienta. Każdy klient może sobie zażyczyć w umowie, by mieć wgląd do kodu, mieć licencję na jego wykorzystanie czy modyfikację lub nawet mieć taki kod na własność. Jest to już obecnie standardem. Oczywiście, klient musi dysponować zasobami, by takim kodem się później zajmować i móc go rozwijać. 

Profesor
1473 644 61

Re: Horizon - tryb eco


@zylxnapisał(a):

Jeśli klient (w tym przypadku operator) sobie życzy, to producent będzie go obsługiwał i pisał nowe oprogramowanie nawet przez 20 lat. Brak aktualizacji do mediabox i Cisco EPC to tylko i wyłącznie decyzja UPC. To czy klient otrzymuje pełny kod źródłowy też zależy tylko od klienta. Każdy klient może sobie zażyczyć w umowie, by mieć wgląd do kodu, mieć licencję na jego wykorzystanie czy modyfikację lub nawet mieć taki kod na własność. Jest to już obecnie standardem. Oczywiście, klient musi dysponować zasobami, by takim kodem się później zajmować i móc go rozwijać. 

Za to wszystko trzeba zapłacić producentowi sprzętu - on sam z siebie nic za friko nie zrobi.

To decyzje biznesowe obydwu stron.

Jednakże nie jest to tak różowo jak przedstawiasz  - LG do którego należy UPC jest molochem i może tu mieć zastosowanie zasada, że płaci się producentowi ileś $ za soft od każdej sprzedanej operatorowi sztuki sprzętu.

To, że np klient ma 2, 3 lata gwarancji producenta czy 2 lata z ustawy konsumenckiej nie ma zastosowania w relacji firma-firma - tu sentymentów i dobroci nie ma, chcesz to zapłać...

Intel np nie wspiera dłużej operatorom wsparcia softwarowego jak maksymalnie (jeśli mnie pamięć nie myli) 3 lata i cześć - chcesz więcej, chcesz dłużej zapłać, ale nie dłużej niż wsparcie max 5 lat i wygaszają wtedy wsparcie swoich produktów.

 

Widzę w Twoich wypowiedziach nie obraz się nazwę to konsumencką naiwność.

Myślisz, że powinni Cię w tyłek w każdej firmie całować bo raczyłeś ich zaszczycić swoim abonamentem - i dlatego tak pewnie często jesteś rozczarowany, że nie jest tak jak się Tobie wydaje (a nie jest, co jasno z Twoich postów wynika).

Zmień nastawienie i przestań myśleć jak klient a zacznij myśleć jak firma - nikt niczego nie zrobi dla 1% takich jak Ty!

Na miejsce takich jak Ty są setki takich, gdzie biorą wszystko z pocałowaniem ręki i cieszą się z tego co mają - może to się kiedyś zmieni i Twój głos będzie słyszalny, ale Ty już tego nie dożyjesz (choć w sumie trzeba być naiwnym, by myśleć, że nastawienie firm, corpo się kiedyś zmieni i zacznie być corpo klient frendly).

 

@Szeptacz

Ale to wszystko nastąpi..., kiedy firma uzna, że na tym zarobi

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
287 116 10

Re: Horizon - tryb eco


@Szeptacznapisał

Dlatego tym bardziej Twoja wypowiedź uzasadnia konieczność wprowadzenia nowego sprzętu do oferty UPC. Dekodera wspieranego aktualizacjami, odpowiedniego z racji zapotrzebowania na bardziej nowoczesny sprzęt na obecną chwilę.

Jeśli chodzi o obecny Horizon to widzę 2 możliwości po upływie obecnej umowy. Albo nowy i niezawodny sprzęt z funkcją PVR, wspierający technologię 4K , lub alternatywa podobnego rozwiązania u konkurencji.

Myślę że przez okres 12 miesięcy  sytuacja się odpowiednio wyklaruje.


To jesteś w tej samej sytuacji (mi zostało 11m-cy) i podpisuje się pod Twoim postem.

Nie zamierzam się z tym obecnym horizonem męczyc nawet o miesiąc dłużej niż to jest konieczne i na dzisiaj jest to JEDYNY powód (za wszystko inne mogę UPC chwalić) który spowoduje przejście do innego operatora. 

Myślę że jest taki hype na H4 nie z powodu 4K bo tu jak wiadomo brakuje na razie kontentu , ale z prostej przyczyny, wszyscy liczymy na dobrze działający dekoder, z aktualizacjami softu jeśli to będzie konieczne, bo chyba nie można już mieć wątpliwości że obecny horizon to projekt porzucony i nie ma co mieć nadziei że będzie kiedyś normalnie działał .

... i żeby nie było że jestem wrogo nastawiony do tego sprzętu ....  do zwykłego oglądania, pstrykania z kanału na kanał horizon się jak najbardziej nadaje i mogę go polecić. Schody się zaczynają kiedy chcemy coś nagrać i potem to obsłużyć (np. chyba jeszcze nikt nie wspominał ... nie ma po prostu opcji żeby trafić stop klatką w miejsce bo ta działa z opóźnieniem, z cztymś takim to się nigdy i nigdzie nie spotkałem)

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Wykładowca
848 220 36

Re: Horizon - tryb eco


@KOCUREK1970napisał(a): 

Widzę w Twoich wypowiedziach nie obraz się nazwę to konsumencką naiwność.

Myślisz, że powinni Cię w tyłek w każdej firmie całować bo raczyłeś ich zaszczycić swoim abonamentem - i dlatego tak pewnie często jesteś rozczarowany, że nie jest tak jak się Tobie wydaje (a nie jest, co jasno z Twoich postów wynika).

Zmień nastawienie i przestań myśleć jak klient a zacznij myśleć jak firma - nikt niczego nie zrobi dla 1% takich jak Ty!

Na miejsce takich jak Ty są setki takich, gdzie biorą wszystko z pocałowaniem ręki i cieszą się z tego co mają - może to się kiedyś zmieni i Twój głos będzie słyszalny, ale Ty już tego nie dożyjesz (choć w sumie trzeba być naiwnym, by myśleć, że nastawienie firm, corpo się kiedyś zmieni i zacznie być corpo klient frendly).

 

Nigdzie nie napisałem że producent zrobi coś za darmo. Oczywiście za wszystko trzeba zapłacić. Tak samo, jak nikomu UPC nie świadczy usług za darmo, też za wszystko trzeba płacić. I nie ma w tym nic złego. 

Nie jestem rozczarowany. Wielokrotnie tutaj pisałem, że gdybym nie był zadowolony z usług UPC to bym nie był ich klientem. Nie znaczy to oczywiście, że jestem w operatorze bezgranicznie zakochany, zostanę z nim na zawsze i uważam, że w ogóle nie ma wad. Zawsze jest pole do poprawy. Dlaczego mam zmienić nastawienie i zacząć myśleć jak firma nie konsument? Jestem konsumentem przeież.