UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon - tryb eco

nie kończ 

koniecznie wklej to co ci odpisze UOKiK jeżeli wogole się zajmie ta sprawa 

poczytaj może w jakim trybie UOKiK przyjmuje skargi

Naukowiec
1248 574 45

Re: Horizon - tryb eco


@witekplnapisał(a):

Jeżeli Ciebie pobór mocy nie interesuje to po co w temacie piszesz ?

 

 
Powiem Ci tak piszesz że aż mnie barciej podkorciło żeby jednak napisać pismo do UOKiK i zobaczymy, jak napiszą mi że wszystko jest OK i się czepiam to będę musiał odwołać to co napisałem, jednak jako konsument czują że mam rację, UPC też to wie, dlatego robi wszystko (pozorne działania reklamacyjne - przywracanie ustawień fabrycznych + wymiana dekodera) żeby tematu unikać zamiast po prostu naprawić ten tryb i zamknąć sprawę.

Napiszę tak, nigdy nie przyszło by mi do głowy, że w 21 wieku, tak duża firma jak UPC nie jest w stanie poradzić sobie z zarządzaniem energią w ich dekoderze.

 

Pamiętacie stare magnetowidy VHS, każdy miał tryb stand-by i po powrocie z tego trybu na każdym dawało się odtworzyć poprzednio nagrany materiał, gdyby tak nie było reklamowalibyście ten sprzęt jako niesprawny, a to lata temu było.

Fakt że były inne normy, bo stand-by miał wtedy  2-5W, ale w końcu mamy postęp chyba ?

 


Bo mnie interesuje jak Ty to uzasadnisz - a do tej pory nic takiego nie widzę, oprócz Twojego "mnie się wydaje..."

 

Pismo do UOKiK powiadasz:

Zadaniem Prezesa UOKiK jest działanie w interesie publicznym i przeciwdziałanie praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów. Tak wynika z art. 24 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DzU z 2007 r. nr 50, poz. 331 z późn. zm.).

Warto jednak pamiętać, że mianem zbiorowego interesu konsumentów nie określa się sumy wielu indywidualnych interesów konsumentów (np. 100 pokrzywdzonych klientów dewelopera) a sytuację, w której dochodzi do naruszenia interesów potencjalnie nieograniczonej liczby konsumentów (co potwierdza np. wyrok Sądu Apelacyjnego z dnia 10 lipca 2008 r. (sygn. VI ACa 306/08). Tak więc Prezes UOKiK prowadzi postępowania tylko w przypadkach najistotniejszych z punktu widzenia interesów zbiorowości konsumentów. Weryfikacja spraw, które wymagają interwencji Prezesa UOKiK, odbywa się w oparciu o przejrzyste kryteria:

  • skala naruszenia – rozumiana jako potencjalnie szeroki krąg konsumentów będących adresatami bezprawnej praktyki przedsiębiorcy;
  • stopień naruszenia – rozumiany jako potencjalnie poważny uszczerbek albo zagrożenie ekonomicznym interesom konsumentów;
  • sposób naruszenia – rozumiany jako charakter bezprawnych działań przedsiębiorcy;
  • dostępność instrumentów indywidualnej ochrony prawnej – rozumianej jako możliwość ochrony przed negatywnymi skutkami bezprawnej praktyki przedsiębiorcy z wykorzystaniem instrumentów indywidualnej ochrony prawnej;
  • potencjalnie wysokie korzyści płynące z władczej interwencji dla zbiorowości konsumentów – rozumiane jako zakładane wysokie korzyści dla zbiorowych interesów konsumentów płynące z władczego rozstrzygnięcia Prezesa UOKiK w stosunku do nakładów niezbędnych do ich osiągnięcia.

 

Co do ostatniego - sam przytaczasz przykład, że w trybie ECO można nagrywać 4 programy na HZN  - więc gdzie UPC kłamie, gdzie UPC wprowadza w błąd, gdzie UPC pisze o trybie ECO i odtwarzaniu?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
12 4 1

Re: Horizon - tryb eco

@KOCUREK1970

Tak nagrywa - ale nie odtwarza - więc kłamie konsumenta że dekoder posiada funkce które de facto nie działają prawidłowo, świadczy o tym m.in:

"Uwaga: jeśli po uruchomieniu dekodera w trybie Standardowym lub Eco zauważasz jego nieprawidłowe działanie, zresetuj go, tj. wyłącz z prądu na chwilę i ponowne włącz".

 

Co do tego czym zajmuje się UOKiK to: "zbiorowego interesu konsumentów nie określa się sumy wielu indywidualnych interesów konsumentów (np. 100 pokrzywdzonych klientów dewelopera) a sytuację, w której dochodzi do naruszenia interesów potencjalnie nieograniczonej liczby konsumentów " idealnie pasuje do tematu, bo problem nie dotyczy mnie, Ciebie, czy GDA czy jeszcze kogoś. Problem dotyczy wszystkich użytkowników Horizona, zresztą znowu na potwierdzenie: "Uwaga: jeśli po uruchomieniu dekodera w trybie Standardowym lub Eco zauważasz jego nieprawidłowe działanie, zresetuj go, tj. wyłącz z prądu na chwilę i ponowne włącz" .

 

Jak kupuję kawę to nie potrzebuję napisu na kubku że jest gorąca ale chcę ją też wypić, mam czekać aż wystygnie i podgrzewać czy może wylać bo się nei nadaje do picia ?

 

@GDA

Jezeli napiszę .......... bo może @GMateusz odpisze że zaraz będzie aktualizacja która to naprawia i będzie można o coś innego się pokłucić

 

Pozdrawiam

 

 

Omnibus
400 318 32

Re: Horizon - tryb eco



@witekplnapisał(a):

 

@GDA

Jezeli napiszę .......... bo może @GMateusz odpisze że zaraz będzie aktualizacja która to naprawia i będzie można o coś innego się pokłucić

 

Pozdrawiam

 

 




Ten wpis wyjaśnia wszystko, niech każdy wyciągnie z niego wniosek

Bądź człowiekiem, przeczytaj !
https://zrzutka.pl/w358u9
Naukowiec
1248 574 45

Re: Horizon - tryb eco


@witekplnapisał(a):

@KOCUREK1970

Tak nagrywa - ale nie odtwarza - więc kłamie konsumenta że dekoder posiada funkce które de facto nie działają prawidłowo, świadczy o tym m.in:

"Uwaga: jeśli po uruchomieniu dekodera w trybie Standardowym lub Eco zauważasz jego nieprawidłowe działanie, zresetuj go, tj. wyłącz z prądu na chwilę i ponowne włącz". 


Gdzie w reklamie czy gdziekolwiek UPC wspomina o ODTWARZANIU - dowiem się wreszcie?

 


@witekplnapisał(a):

Co do tego czym zajmuje się UOKiK to: "zbiorowego interesu konsumentów nie określa się sumy wielu indywidualnych interesów konsumentów (np. 100 pokrzywdzonych klientów dewelopera) a sytuację, w której dochodzi do naruszenia interesów potencjalnie nieograniczonej liczby konsumentów " idealnie pasuje do tematu, bo problem nie dotyczy mnie, Ciebie, czy GDA czy jeszcze kogoś. Problem dotyczy wszystkich użytkowników Horizona, zresztą znowu na potwierdzenie: "Uwaga: jeśli po uruchomieniu dekodera w trybie Standardowym lub Eco zauważasz jego nieprawidłowe działanie, zresetuj go, tj. wyłącz z prądu na chwilę i ponowne włącz" .

 

 

Jak kupuję kawę to nie potrzebuję napisu na kubku że jest gorąca ale chcę ją też wypić, mam czekać aż wystygnie i podgrzewać czy może wylać bo się nei nadaje do picia ? 


I w tym momencie UPC się odwołuje od wyroku UOKiK...

 

Amerykanie np mają takie info na kubku

Moją też info na drzwiach w aucie, co by łba nie wystawiali przez okno podczas jazdy

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon - tryb eco


@Pablonapisał(a):


@witekplnapisał(a):

 

@GDA

Jezeli napiszę .......... bo może @GMateusz odpisze że zaraz będzie aktualizacja która to naprawia i będzie można o coś innego się pokłucić

 

Pozdrawiam

 


Ten wpis wyjaśnia wszystko, niech każdy wyciągnie z niego wniosek


od samego początku miałem przeczucie ze tu nie chodzi o zużycie prądu tylko typowe bicie piany

Innowator
12 4 1

Re: Horizon - tryb eco

Emota oczywiście nie widzicie bo po co ?

Gdybyście nie zauważyli to nie ja rozpocząłem temat, a Wy za to:

 

@GDA w pierwszym swoim poście w temacie:

"A co wg Ciebie jest nie tak z trybem ECO

bo nie mogę się doczytać w tym co napisałeś?"

po co pytasz skoro nie oczekujesz odpowiedzi bo ją znasz, kolejny Twój post i:

"proponuję przełączyć w tryb standardowy albo szybki i nie walczyć z wiatrakami"

 

@Pablo"Wybaczcie za to że będe szczery do bólu ale jak widzę taki bełkot to tracę wiarę w ludzi.

 

Tryb ECO tak jak wszystko co jest "ECO" niesie z sobą pewne kompromisy i się nie dziwcie że mogą występować jakieś niedogodnośći.

 ........................... Tryby to wartość dodana która nie jest częścią umowy, z..............."

Tryb ECO to nie wartość dodana, udowodniłem Wam wyżej przytaczając odpowiednie przepisy, ale Wy dalej swoje, na dodatkek bez argumentów. Oczywiście że tryb ECO niesie kompromisy, brak działania Internetu i telefonu (co jest zaznaczone w instrukcji), ale nie podstawowych usług jakim jest też nagrywanie i odtwarzanie nagranego materiału wynikające z reklamy.

 

Post @GMateusz z 17.11:

"W trybie ECO występują nieprawidłowości softu i powinny zostać usunięte wraz z jego kolejna wersja. "

 

Ale Wy dalej twierdzicie że wszystko jest OK i że to ja prowokuję kłutnię ? Wy ją prowokujecie pytaniami na które nie chcecie poznać odpowiedzi i poradami które nie rozwiązują problemu a tylko go maskują.

 

Tak jak napisałem wyżej, dyskusja nie ma sensu, wy macie klapki na UPC i za wszelką cenę ich bronicie, ja mam to gdzieś, oczekuję tylko sprawnego działania dekodera w trybie ECO i STANDARDOWYM, co też było zapowiadane (przynajmniej w stosunku do ECO) i jakoś nie możemy doczekać się aktualizacji. Czekam na dokładne info kiedy będzie.

Moderator
753 495 132

Re: Horizon - tryb eco

Mało mnie interesuje, że jutro święta, więc wszystkim dobrze radze, aby skończyli te bezcelową dyskusję. Jedni zaczepiają drugich i na odwrót i tak od 2 stron. Na prawdę nie macie lepszych zajęć przed świętami?

Stanowisko UPC zostało już w tym temacie przedstawione. Dane dostępne na naszej stronie mają być traktowane jako oficjalne. Jeśli ktoś dopatruje się tutaj jakichś nadużyć ze strony naszej firmy, a ścieżka reklamacyjna z naszą firmą została już wyczerpana, to proszę zwrócić się do dalszych stosownych instytucji, u których można w takim przypadku znaleźć wsparcie.

 

Nadmieniam, że termin aktualizacji platformy Horizon jest nam znany, ale nie może zostać podany do ogólnej informacji. Czy w ramach tej aktualizacji utrudnienia związane z korzystaniem z dekodera Horizon w trybie ECO zostaną usunięte również nie zostanie Wam przekazane, gdyż są to dane poufne firmy.

Zawodowiec
575 144 22

Re: Horizon - tryb eco


@GMateusznapisał(a):

Nadmieniam, że termin aktualizacji platformy Horizon jest nam znany, ale nie może zostać podany do ogólnej informacji. Czy w ramach tej aktualizacji utrudnienia związane z korzystaniem z dekodera Horizon w trybie ECO zostaną usunięte również nie zostanie Wam przekazane, gdyż są to dane poufne firmy.


A może uchylisz rąbka tajemnicy i powiesz czy ten termin jest bliższy czy dalszy? Piszesz o aktualizacji platformy, a nie samgeo dekodera więc chyba szykuje się coś większego (android tv, horizon go, 4k??). Gdyby jednak nie udało się poprawić obecnych problemów z dekoderem, w tym trybu Eko to było by słabo. 

GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon - tryb eco


@zylxnapisał(a):

 

chyba szykuje się coś większego (android tv, horizon go, 4k) 

i po co wymyślasz takie rzeczy?

potem walisz pretensje że UPC obiecalo takie rzeczy a to są tylko twoje życzenia 

 

będzie aktualizacja to będzie na pewno ją zauważysz albo o niej przeczytasz bo któryś użytkownik o tym napisze 

Zawodowiec
575 144 22

Re: Horizon - tryb eco

@GDA, przepraszam jeśli Cię uraziłem. Wesołych Świąt.

Omnibus
366 87 3

Re: Horizon - tryb eco

Skoro to dotyczy platformy Horizon to może szykuje się coś faktycznie "grubszego". Czy konkurencja ma już się "bać",czy może spać spokojnie  dopiero się przekonamy.

 

 

__________________________________________________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/HBO GO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT/120 Mb/s
Horizon PVR/Moduł CI+
NETFLIX PREMIUM UHD/TIDAL
Innowator
12 4 1

Re: Horizon - tryb eco

 


@GMateusznapisał(a):

Nadmieniam, że termin aktualizacji platformy Horizon jest nam znany, ale nie może zostać podany do ogólnej informacji. Czy w ramach tej aktualizacji utrudnienia związane z korzystaniem z dekodera Horizon w trybie ECO zostaną usunięte również nie zostanie Wam przekazane, gdyż są to dane poufne firmy.


Daj proszę znać w tym temacie jak wrzucicie tą aktualizację.