UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

Ekspert
95 23 2

Konflikt nagrań

Po pewnym okresie spokoju horizon znow sie buntuje... pokazuje komunikt o konflikcie nagran choc de facto nie ma takiego problemu. Po usunieciu rzekomego konfliktu pojawiaja sie nowe. Z dekodera nie mozna korzystac bo komunikatow nie mozna usunac. Wylaczenie i ponowne zalaczenie sprzetu nie pomaga... czy ktos z Panstwa ma takie problemy z horizonem?20190310_221205.jpg

 

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
3 ODPOW. 3
Omnibus
290 117 10

Re: Konflikt nagrań

jeszcze nie, ale zadzwoń na infolinie, powinni pomóc

Mateusz chyba kiedyś wspominał że mogą wyczyścić zdalnie listę zaplanowanych nagrań.

Też sporo nagrywam, pewnie zauważyłeś że cuddekoder nagrywa sobie sam np.serial, który nagrywałeś wcześniej i mimo że nie masz go już na liście, więc pewnie ... gdzieś w pamięci muszą siedzieć te informacje i być może któraś spowodowała konflikt.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Ekspert
95 23 2

Re: Konflikt nagrań


@Marionapisał(a):

jeszcze nie, ale zadzwoń na infolinie, powinni pomóc

Mateusz chyba kiedyś wspominał że mogą wyczyścić zdalnie listę zaplanowanych nagrań.

Też sporo nagrywam, pewnie zauważyłeś że cuddekoder nagrywa sobie sam np.serial, który nagrywałeś wcześniej i mimo że nie masz go już na liście, więc pewnie ... gdzieś w pamięci muszą siedzieć te informacje i być może któraś spowodowała konflikt.


Przed wyjsciem do pracy czesc "konfliktów" pokasowalem i zaprogramowalem ponownie. Przy kolejnych komunikatach wystarczylo wylaczyc dekoder przyciskiem sprzodu i bylo ok. Zobacze jak bedzie jak przyjde z pracy...

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Highlighted
Moderator
1076 646 177

Re: Konflikt nagrań

Usunąć wszystkie zaplanowane nagrania i zaplanować ponownie.