UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

Zresetowałem dekoder i ikonki wróciły.

 

Mam nadzieję, że problem nie będzie się powtarzał.

To już 2 restart prądowy w ciągu 3 dni.Zawisił się Horizon na usłudze Replay.

 

Do tego czasu (prawie pół roku) chodziło wszystko normalnie a teraz takie kwiatki...

Horizon traci gwarancję ( Horizon trzeba wymieniać co 6 m-cy..przedstawiciel zapewniał , że tyle będę miał spokoju) czy to wina nowego softu?

 

@Seba

Czy mam mieć obecnie powód do niepokoju?

Highlighted
Tytan
2190 1018 182

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

A może programiści Horizona (zakładam że to zewnętrzna firma niezależna od UPC) zaimplementują w sprzęt codzienny restart w nocy tego sprzętu?

 

to by rozwiązało wszystkie problemy jakie dotykają to oprogramowanie

 

skoro bezsensownie w nocy sprawdza czy jest dostępne nowe oprogramowanie to wraz z tym mógłby się restratować i rano byłoby jak młody bóg 

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Ekspert
125 29 5

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG


@Pan_Abonentnapisał(a):

A może programiści Horizona (zakładam że to zewnętrzna firma niezależna od UPC) zaimplementują w sprzęt codzienny restart w nocy tego sprzętu?

 

to by rozwiązało wszystkie problemy jakie dotykają to oprogramowanie

 

skoro bezsensownie w nocy sprawdza czy jest dostępne nowe oprogramowanie to wraz z tym mógłby się restratować i rano byłoby jak młody bóg 


Dobry pomysl

Tylko co z zaplanowanymi nocnymi nagraniami 

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 150 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Moderator
30 22 14

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG


@- napisał(a):

Zresetowałem dekoder i ikonki wróciły.

 

Mam nadzieję, że problem nie będzie się powtarzał.

To już 2 restart prądowy w ciągu 3 dni.Zawisił się Horizon na usłudze Replay.

 

Do tego czasu (prawie pół roku) chodziło wszystko normalnie a teraz takie kwiatki...

Horizon traci gwarancję ( Horizon trzeba wymieniać co 6 m-cy..przedstawiciel zapewniał , że tyle będę miał spokoju) czy to wina nowego softu?

 

@Seba

Czy mam mieć obecnie powód do niepokoju?


Ja również mam nadzieję, że po resecie, który wykonałeś dekoder będzie działał normalnie. Póki, co nie ma powodów do niepokoju.

Highlighted
Omnibus
394 172 14

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG


@Pshemconapisał(a):


Dobry pomysl

Tylko co z zaplanowanymi nocnymi nagraniami 


to chyba nie problem żeby soft rozpoznawał czy masz coś w planie nagrywać, wtedy restartu by po prostu nie robił

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

EPG w obecnej formie puki co to na razie na "stałe"?

Korzystanie z tego jest mega uciążliwe.

 

 

Highlighted
Specjalista
61 29 0

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

@GMateusz po twoim wpisie w innym poście można zakładać że na dniach pojawi się informacja nad zmianami w EPG ?

 

"@Szeptacz możesz liczyć na odpowiedź na Twoje pytanie niebawem w tym temacie."

Horizon Max z PVR -=- MR HD z PVR -=- Fiber POWER 250 Mb/s -=- Minuty DOMOWE MAX -=-C+ Select -=- Pakiet MEGA Sport -=- Horizon GO -=-
Highlighted
Specjalista
48 31 2

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

IMG_20180325_093834.jpg

 

Ale o co chodzi?

Jest krótko zwięźle i na temat.. nie trzeba dużo czytać....

 

Oczywiście to był sarkazm, gdyby ktoś nie zauważył.

 

Następnym  krokiem pewnie będzie pełna likwidacja EPG.

 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

Jak widać pojęcie "niebawem" w ujęciu przedstawiciela to pojęcie względne.

Smutne tylko to, że płacimy w sumie  nie małe abonamenty a tu taka kicha dalej w EPG.

Przy okazji w tym temacie pytam za co ta nagroda Gwiazda Jakości Obsługi ?

Highlighted
Specjalista
59 10 4

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

Ja z przewodnikiem mam taki problem cytat rozmowy z UPC na FB poniżej

"Witam możecie poprawić w przewodniku na MTV dla pozycji programowej Warsaw shore sezon 9 żeby były nr odcinków bo teraz dekoder horizon nagrywa każdą powtórkę która leci i ciężko odróżnić co jest premiera co powtórka. Premierowa emisja niedziela godzina 23:00"

Otrzymałem odpowiedź: 

"Krzysztofie, opisana przez Ciebie sytuacja jest powiązana systemem wyświetlania audycji w Przewodniku TV, który jest zaimplementowany do platformy Horizon. Pracujemy nad rozwiązaniem niedogodności i nie wykluczone, że w przyszłości wraz z aktualizacją oprogramowania, ulegnie zmianie również sposób wyświetlania. Przepraszam za powstałe utrudnienia."

"Krzysztofie,trwają intensywne prace naprawcze mające na celu wgranie odpowiedniej poprawki. Niestety, nie znamy jeszcze terminu jej wdrożenia. "

 

Co ciekawe z innymi serialami nie ma problemu nawet na MTV jak widać na zdjęciu 29550567_1744699128943745_2037276221_n.jpg

wysyłając to zdjęcie do pomocy na FB nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi

Highlighted
Omnibus
394 172 14

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

@krzysg25

też to nagrywałem

i odpuściłem bo to wogóle nie miało sensu,

po 2 dniach miałem nagranych KILKANAŚCIE odcinków, nawet nie oglądałem, wiadomo że  emitują 1 odcinek na tydzień więc skąd  się wzięło aż tyle ?

 

no i dochodzimy do najbardziej wkurzającej wtopy horizona - jego "mułowatości"

usuwanie tych kilkunastu odcinków zajęło mi z 10 minut - p a r a n o j a !!!

 

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Highlighted
Specjalista
59 10 4

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

no tak żeby usuwanie zajmowało tyle czasu dramat , jedynie co można usunąć szybko to nagrane i zaplanowane 

Co do przewodnika to UPC zwala wine na aktualizację oprogramownia mi się wydaje że ni epowinno być z tym problemu skoro na wielu pozycjach się da to czemu nie na tej jednej może zwykłe lenistwo 

Najlepsze jest to że UPC millczy i nie pomoże tu tworzenie różnych forum czy innej pomocy jak z podstawowymi problemami sobie nie radzą 

Highlighted
Specjalista
48 31 2

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

U mnie dla odmiany po którymś resecie i przywróceniu ustawień dekoder nie chce się połączyć z TV przez Wi-Fi, wcześniej łączył się bez problemu, teraz po wyszukaniu i wprowadzeniu hasła nie chce się połączyć z Wi-Fi.

Wygląda to jak na fotoIMG_20180404_184417.jpg

 

 Dobra problem rozwiązany, pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych TV, pierwszy raz to nie Horizon był winny 😂😂😂

 

 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG


@krzysg25napisał(a):

 

Najlepsze jest to że UPC millczy i nie pomoże tu tworzenie różnych forum czy innej pomocy jak z podstawowymi problemami sobie nie radzą 

 

Oj, tam od razu sobie nie radzą. Moderacja zgodnie odpowiada na większość zgłaszanych tu problemów, że oni tam nad tym p r a c u j ą.


 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy SOFT *144 - MINI EPG

@GMateusz

 

Minął już miesiąc. Nadal brak odpowiedzi czy zostaną wprowadzone poprawki  do nowego softu (mini EPG). UPC pracuje zeby ogarnąć   jakoś ten temat , czy zostanie to tak jak jest?-chyba ,że znowu coś zamierzacie popsuć