UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Moderator
1010 663 162

Re: Pilot do HORIZON

@Tigerp informacje, o które pytasz to dane poufne, których jako firma nie udostępniamy. Kolejny raz przypominam o Zasadach Społeczności UPC. Jeśli nie jesteś w stanie ich przestrzegać to wstrzymaj się z pisaniem dalszych postów, bo każdy, który narusza postanowienia w/w regulaminu zostanie usunięty. Możesz oczywiście zachowywać sobie ich kopie (nie wiem tylko po co). Żadnych zainteresowanych treścią tego spamu i offtopicu tutaj nie widzę. Proszę nie naruszać więcej Zasad Społeczności UPC, bo przestanę jedynie kasować posty, a ty będziesz miał odpowiednio dużo czasu, aby przeanalizować wspomniane zasady od a do z.

 

@Szeptacz to samo tyczy się Ciebie i nie mówię tylko o tym temacie. 

 

#EDIT

 

@Szeptacz takie posty jak ten, który właśnie wyleciał to możesz wysyłać mi na PW, bo zamieszczając go tutaj tworzysz jedynie spam. 

Inspirator
8 7 0

Re: Pilot do HORIZON


@Pablonapisał(a):

To ja powtórze bo widze opór jednostki.

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007440

Wskaż mi miejsce gdzie opisywanym urządzeniem dla Horizon jest coś innego niż telewizor.

 

 

Polecam zapoznać się z następującymu punktami Regulaminu świadczenia usługi
Rozdział III, § 11, pkt 2

Rozdział X, § 35, pkt 3

Przypominam że musiałeś podpisać się pod regulamienm w celu zawarcia umowy.

 



Uparłeś się strasznie na to kino domowe. Poruszyliśmy chyba wystarczająco opcji w których to rozwiązanie aktualne nie działa. Podałem przykład że na moje trzy telewizory w domu zadziałał tylko z jednym. Kineskopowym LG. Rozwiązania bez dodatkowych zakupów brak. 

GDA
Pan Abonent ;-)
1367 683 107

Re: Pilot do HORIZON


@Tigerpnapisał(a):

Podałem przykład że na moje trzy telewizory w domu zadziałał tylko z jednym. Kineskopowym LG. Rozwiązania bez dodatkowych zakupów brak. 

643 000 Horizonów w rękach abonentów

a ty tworzysz problem na podstawie swoich telewizorów które jak widać nie są zgodne z niczym?

 

ogarnij sie

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Inspirator
8 7 0

Re: Pilot do HORIZON


@GDAnapisał(a):

@Tigerpnapisał(a):

Podałem przykład że na moje trzy telewizory w domu zadziałał tylko z jednym. Kineskopowym LG. Rozwiązania bez dodatkowych zakupów brak. 

643 000 Horizonów w rękach abonentów

a ty tworzysz problem na podstawie swoich telewizorów które jak widać nie są zgodne z niczym?

 

ogarnij sie



W dalszym ciągu to nie rozwiązuje problemu. Ale dziękuje , że ktoś nareszcie przytoczył cyfry. Nie wszyscy którzy maja problem się z tym zgłaszają. Takich jest najwiecej. 


GDA
Pan Abonent ;-)
1367 683 107

Re: Pilot do HORIZON

Ale chyba nie chcesz powiedzieć że to problem dotykający wielu abonentów który ma dawać skalę?

 

mam 2 telewizory w domu i każdy z nich mogę sparować z Horizon, mam znajomych i rodzinę którzy korzytaja z tego dekodera i nie słyszałem aby mieli z tym problemy (sparowanie pilota z telewizorem - aby była jasność)

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Nauczyciel
655 448 61

Re: Pilot do HORIZON

No tak bo te dane są szalenie trudne do zdobycia.

 

Masz tutaj dane z których @GDA  zaczerpnął liczbe. Wszystko jest oficjalne i do zdobycia w 5 sekund

https://gsmonline.pl/artykuly/upc-polska-wyniki-3-kw-2018

 

Reszty danych operator nie musi podawac.

 

U mnie pilot horizona paruje sie z samsungami i TV LG (nie mam zadnego kineskopowego reliktu).

 

Ostatni wniosek, nia pasuje zrywaj umowe zapłac kare i uwolnij się od twojego cierpienia.

 

Jest to moj ostatni wpis w tym temacie.

 

// @Pablo część Twojej wypowiedzi została usunięta na podstawie pkt. 2 Zasad Społeczności UPC.


Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
GDA
Pan Abonent ;-)
1367 683 107

Re: Pilot do HORIZON


@Pablonapisał(a):

Masz tutaj dane z których @GDA  zaczerpnął liczbe. Wszystko jest oficjalne i do zdobycia w 5 sekund

https://gsmonline.pl/artykuly/upc-polska-wyniki-3-kw-2018


o przepraszam ja czerpie dane stąd http://media.upc.pl

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Inspirator
8 7 0

Re: Pilot do HORIZON


@Pablonapisał(a):

No tak bo te dane są szalenie trudne do zdobycia.

Chłopie ogarnij sie i przestań pyszczać. Poecam też samodzielne myślenie

 

Masz tutaj dane z których @GDA  zaczerpnął liczbe. Wszystko jest oficjalne i do zdobycia w 5 sekund

https://gsmonline.pl/artykuly/upc-polska-wyniki-3-kw-2018

 

Reszty danych operator nie musi podawac.

 

U mnie pilot horizona paruje sie z samsungami i TV LG (nie mam zadnego kineskopowego reliktu).

 

Ostatni wniosek, nia pasuje zrywaj umowe zapłac kare i uwolnij się od twojego cierpienia.

 

Jest to moj ostatni wpis w tym temacie bo widzę że musze cały czas obnizać loty żeby dotrzymać ci ktorku w tej dyskusji.



Uważam , ze niczego nie musiałeś obniżać. Od samego początku jesteś nie uprzejmy i arogancki. Uważam ze pozostawienie wyboru nie stworzyłoby żadnych problemów z tym dekoderem. 

Użytkownik
2 2 0

Re: Pilot do HORIZON

Po przeczytaniu tego wątku dołączę się mimo wszystko do dyskusji, że dla zaawansowanych użytkowników, korzystających z szerszego ekosystemu RTV wyłączenie parowania powinno być dostępne w opcjach. Tak samo odblokowanie regulacji głośności w dekoderze. 

 

Zmieniłem operatora na UPC bo customer care u poprzedniego mocno kulał.  Co do wypowiedzi, ze większość użytkowników woli takie rozwiązanie to z biznesowego rozwiązania dobre podejście jednak nie w takim modelu. W takich przypadkach firma z odpowiednim podejściem Customer Care ma procedurę na pomoc w takich przypadkach. 

 

Może istnieje jednak możlwiość nie parowania pilota z TV?

Inspirator
8 7 0

Re: Pilot do HORIZON


@bulinnapisał(a):

Po przeczytaniu tego wątku dołączę się mimo wszystko do dyskusji, że dla zaawansowanych użytkowników, korzystających z szerszego ekosystemu RTV wyłączenie parowania powinno być dostępne w opcjach. Tak samo odblokowanie regulacji głośności w dekoderze. 

 

Zmieniłem operatora na UPC bo customer care u poprzedniego mocno kulał.  Co do wypowiedzi, ze większość użytkowników woli takie rozwiązanie to z biznesowego rozwiązania dobre podejście jednak nie w takim modelu. W takich przypadkach firma z odpowiednim podejściem Customer Care ma procedurę na pomoc w takich przypadkach. 

 

Może istnieje jednak możlwiość nie parowania pilota z TV?


Witaj kolego. Niestety, nie liczyłbym na twoim miejscu na rozwiązanie problemu tak jak sobie wyobrażasz. W sprawie pilota główną pomocą jest stwierdzenie ze wszystko jest ok a problemem jest użytkownik i jego wygórowane oczekiwania. 

Profesor
1475 644 61

Re: Pilot do HORIZON

@Tigerp 

Ależ w czym problem, zakładasz sobie własną firmę, zaczynasz sprzedawać usługi za 19,99/mc i w ramach tej opłaty dajesz klientowi full wypas co sobie tylko klient wyśni.

Nie mów mi, że się nie da tego zrobić za takie pieniądze.

 

@bulin 

Zaawansowany użytkownik, nigdy nie korzysta z rozwiązań proponowanych domyślne przez operatora. Taka osoba zawsze szuka własnych rozwiązań, dopasowanych pod jego upodobania, potrzeby czy życzenia.

Zaawansowane rozwiązania po prostu kosztują więcej i chyba tylko naiwny użytkownik wierzy, że to co on potrzebuje dostanie za frajer od operatora.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
2 2 0

Re: Pilot do HORIZON


@KOCUREK1970napisał(a):

@Tigerp 

Ależ w czym problem, zakładasz sobie własną firmę, zaczynasz sprzedawać usługi za 19,99/mc i w ramach tej opłaty dajesz klientowi full wypas co sobie tylko klient wyśni.

Nie mów mi, że się nie da tego zrobić za takie pieniądze.

 

@bulin 

Zaawansowany użytkownik, nigdy nie korzysta z rozwiązań proponowanych domyślne przez operatora. Taka osoba zawsze szuka własnych rozwiązań, dopasowanych pod jego upodobania, potrzeby czy życzenia.

Zaawansowane rozwiązania po prostu kosztują więcej i chyba tylko naiwny użytkownik wierzy, że to co on potrzebuje dostanie za frajer od operatora.


Ty tak na serio czy za mało medalów na wypiętej piersi? Kompetnie nie rozumiesz, nie masz pojęcia o zaawansowanych użytkownikach (chyba, że masz na mysli katujących się tygodniowymi reinstalacjami linuxa geeków). Taka osob nie szuka dodatkowych rozwiązań jeżeli trafi na produkt kompletny. Ten taki nie jest. Jezeli nie jesteś pracownikiem i reprezentantem sprzedawcy to nie wchodź w polemikę bo nie tego oczekuję. Ostatnie zaś zdanie chciałbym usłyszeć w realu byłoby niezmiernie ciekawie. 

Profesor
1668 425 87

Re: Pilot do HORIZON

Ale sprzęt operatora ma wystarczyć klientom oczekującym tego, że sprzęt będzie działał bez problemów i bez szwanku. Co operatora obchodzą zaawansowani użytkownicy których jest 1% albo i mniej? Niech ci zaawansowani sami sobie radzą

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1475 644 61

Re: Pilot do HORIZON

@bulin 

Pańska postawa jest wybitnie roszczeniowa i wybitnie egocentryczna - a jako taka nikogo nie interesuje.

Otóż nie Szanowny Panie, od operatora nic się Panu nie należy, operator nic nie musi.

Im szybciej Pan to zrozumie, tym mniej będzie bolało.

Kto Panu i gdzie na jakim etapie planowania, projektowania, wykonania i dystrybucji GWARANTOWAŁ pilota do HZN jako produkt kompletny, wyposażony we wszelakie fanaberie?

W ogóle proszę mi przedstawić jakikolwiek pilot oferowany przez operatora, który obsługuje wszystko, każdy sprzęt klienta i każdą funkcjonalność.

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.