UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Omnibus
444 343 35

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

@zylxnapisał(a):

@MrPepka, Akurat jest to bardzo powiązane. W Polsce emisja CO2 dla każdej wyprodukowanej kWh energii to około 700g. Jak łątwo obliczyć, brak działajacego trybu standby w dekoderze Horizon  powoduje rocznie emisję ok 69 500 ton CO2. Jak wiemy, powietrze w polsce mamy cudowne

U mnie powietrze jest idealne, ba nawet ostatnio na śląsku byłem i szukałem tego całego smogu i go nie znalazlem (3 dni za nim chodziłem i się ten "smok" nie pokazał)

Moja wina że energia płynie z węgla ?, jak dla mnie dawno powinniśmy postawić atom ale tu znowu eko oszołomy podniosły larum

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.
Innowator
15 4 0

Z tym standby, to bardzo ciekawa sprawa. Zużycie 16W to ponad  5x więcej niż zużywa AppleTV 4K przy streamowaniu filmów 4k (3W). Największe obciążenie generowane przez content HDR to 6W. Standby gotowe w ciągu ułamka sekundy zjada 0,35W.  Ciekawe jest to, że Charter Communications (zblatowane z Liberty Global osobą Johna Malone) i C+ oparlo w swojej CTV usługę o w/w Apple TV jako STB. Przy założeniu nagrywania w chmurze, takie rozwiązanie jest jednym z ciekawszych, szczególnie, że mogłoby być prawdziwym domowym centrum rozrywki. Na koniec policzmy sobie  spoleczne koszty związane z zanieczyszczeniem środowiska przez 800tys PVR x  oszczędność na standby i pod obciążeniem.

Profesor
1290 586 48

@luck1napisał(a):

Na koniec policzmy sobie  spoleczne koszty związane z zanieczyszczeniem środowiska przez 800tys PVR x  oszczędność na standby i pod obciążeniem.

Kolega raczy żartować.