UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Omnibus
469 98 3

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

@erwinsans

Skoro piszesz, że EPG jest lepsze niż w UPC(fakt gorzej być chyba nie może) to przedstaw jak wygląda to w Orange.

@Fredek50

Ja się nie czuję jako tester Horizona.

Sprzęt taki sobie. Ma w sobie plusy i minusy. Z plusów namiętnie korzystamy (PVR i replay).Minusy, zamiast poprawić UPC to co jeszcze było ok potrafiło bezmyślnie zepsuć to w nawiązaniu do @erwinsans(epg).

W przyszłości również widzę na tą chwilę pomarańczowe światełko.

 

 

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
Specjalista
52 26 0

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

co do EPG:

- pokazuje opis konretnie tego co obecnie leci ( jaki mecz kto z kim itd )

- działa szybko jest bardzo czytelne

- EPG program możesz wybrać czy chcesz szukac co jest teraz w TV, wieczorem , jutro itd lub jaki kanał

 

 

 

Horizon Max z PVR -=- MR HD z PVR -=- Fiber POWER 250 Mb/s -=- Minuty DOMOWE MAX -=-C+ Select -=- Pakiet MEGA Sport -=- Horizon GO -=-
Omnibus
227 101 5

Re: Beznadziejny dekoder Horizon


@erwinsansnapisał(a):

co do EPG:

- pokazuje opis konretnie tego co obecnie leci ( jaki mecz kto z kim itd )

- działa szybko jest bardzo czytelne

- EPG program możesz wybrać czy chcesz szukac co jest teraz w TV, wieczorem , jutro itd lub jaki kanał


daj jakieś fotki z telefonu porobione

--------------------------------------------------------------


Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226

Profesor
1355 604 50

Re: Beznadziejny dekoder Horizon


@GDAnapisał(a):

Przeprazam bardzo ale co innego można napisać jak nie to że skoro kupuje się usługę a potem się na nią narzeka (Nie jest się zadowolonym) to jedyne wyjście z niej zrezygnować

  


Skoro tak to wszystkim doradzasz, to podaj nam tu prosty, skuteczny i szybki sposób rozstania się z takim nierzetelnym operatorem kiedy umowa została podpisana powiedzmy 4 mc temu a operator podupadł na jakości usług czy sprzętu własnie w tym okresie i trwa to nadal?

Kupując usługę, otrzymując sprzęt od operatora obdarzam go zaufaniem (operatora), więc domniewywam, że usługa jak i sprzęt jest na najwyższym poziomie w każdych warunkach i ramach czasowych..

Skoro operator nie może, nie jest w stanie, nie chce wywiązywać sie z zapisów własnej umowy czy regulaminu - powiennem jako klient mieć prawo takiego operatora odprawić z kwitkiem w góra 30 dni bez szarpania się z operatorem czy łażenia po rzecznikach czy sądach konsumenckich.

Operator zawalił sprawę - won z mojego domu, tyle!

 


@GDAnapisał(a):

UPC się nie pyta o takie rzeczy nas. UPC nie interesują odczucia pojedynczego abonenta że ten na kanale 3 zamiast Telewizji Trwam ma inny kanał

 

Tak w planie biznesowym zostało to przyjęte i tego się trzymają a że niektórym się to nie podoba? Święte prawo które w kazdej chwili można spełnić i tutaj wracamy do punktu wyjscia

 

 


Nie - nie mogę łatwo i prosto skorzystać z mojego niby świętego prawa do rozwiązania umowy z operatorem kiedy umowa jest jeszcze aktywna i obowiązuje.

Co do reszty Twego wpisu - pełna zgoda.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
304 124 11

Re: Beznadziejny dekoder Horizon


@Szeptacznapisał(a):

Podobno czy dekoder działa lepiej lub gorzej zależy od lokalizacji.

 


No może i tak, znam nawet lokalizacje gdzie horizon radzi sobie najgorzej - to Polska

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
GDA
Pan Abonent ;-)
1257 653 100

Re: Beznadziejny dekoder Horizon


@KOCUREK1970napisał(a):

Skoro tak to wszystkim doradzasz, to podaj nam tu prosty, skuteczny i szybki sposób rozstania się z takim nierzetelnym operatorem kiedy umowa została podpisana powiedzmy 4 mc temu a operator podupadł na jakości usług czy sprzętu własnie w tym okresie i trwa to nadal?


Czy tak się zdarzyło z UPC? podpisujesz umowę masz 14 dni aby zapoznać się z zawartością programową, sprzętową i zapewniam cię że przez 2 tygodnie jesteś w stanie wyłapać wszystkie ewentualne niedociągnięcia które operator ma - i w tym czasie decydujesz czy kontunuujesz umowę czy nie

 

Omnibus
469 98 3

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

@GDA

W 14 dni nie mozna wyłapać wyszystkich niedociagnięć sprzętu.

Przez 2 tygonie wszystko chodzilo idealnie. Dopiero po kilku miesiącach dekoder "zaliczył" 2 wpadki. Zawiesil sie na usłudze replay i po zniknieciu ikonek musialem zresetować sprzęt.

Dodatkowa sprawa -nieszczęsne EPG.Moim zdanie jakosć usługi świadczonej na moją rzecz w jakis sposób jakośćiowo spadła. I co teraz-łaskawie UPC może coś zmieni a może nie...

Dodatkowo regulaminy wzajemnie się wykluczają. Głowna umowa mówi ,że mogłem zrezygnować przed upływem 30 dni,(przecież szkielet umowy to pakiety MAX/SELECT + usługa net a reszta to dodatki) ale dobierając powiedzmy C+ i rezygnując zapłaciłbym karę. Taki zapis powinien znajdować się pod wczesniejszym zapisem. Wszystko ,żeby klient nie mógł się "połapać". Wiadomo, przed podpisaniem umowy czyta się regulaminy, ale takie rzeczy powinny być bardziej klarownie przedstawiane nowym abonentom.

@KOCUREK1970

Zgadzam się z twoim postem w 100%. Na miekjscu osób , ktore borykają się z poroblemami dotyczącymi ze sprzętem (moje to przy tym "pikuś") doslownie stanąłbym " na głwie" by pozbyć się operatora. Miałem do czynienia z kilkoma operatorami i nigdy nie było takich sytuacji-kłopotów na lini reklamacja-klient opisywanych przez użytkowników forum.

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
GDA
Pan Abonent ;-)
1257 653 100

Re: Beznadziejny dekoder Horizon


@Szeptacznapisał(a):

 

Przez 2 tygonie wszystko chodzilo idealnie. Dopiero po kilku miesiącach dekoder "zaliczył" 2 wpadki. Zawiesil sie na usłudze replay i po zniknieciu ikonek musialem zresetować sprzęt.

Dodatkowa sprawa -nieszczęsne EPG.Moim zdanie jakosć usługi świadczonej na moją rzecz w jakis sposób jakośćiowo spadła. I co teraz-łaskawie UPC może coś zmieni a może nie...


Ani jedno ani drugie nie upoważnia Cię do zrywania umowy - każdy sprzet ma prawo się zawiesić (kwestia tego jak często się to zdarza to już inna sprawa) EPG jest tylko dodatkiem który nie ma żadnego odzierciedlenia w umowie i równie dobrze UPC może to wyłaczyć a nie wpłynie to na umowę - głownym celem jest dostraczanie sygnału telewizyjnego (jeżeli mówimy o telewizji)

 

co do regulaminów - tak oczywiście - należy je czytać, i zwracać uwagę na to co się podpisuje, tym bardziej jak są to różne regulaminy kilku usług i decyzja (ryzyko) podejmujesz Ty jak abonent - operator jedynie ezgezkwuje podpisaną DOBROWOLNIE umowę

Omnibus
469 98 3

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

Cóż niesmak jednak pozostał. Klient , który dobiera skromniejszy pakiet ma większe pole manewru, a mozna to inaczej rozwiązać( np. zwrot niewykorzystanej ulgi na pakiety premium zapierwszy miesiąc).

Sama idea 30 dni na testowanie usług UPC jest zdecydowania lepsza niż wspomniane 14 dni

 

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
Profesor
1355 604 50

Re: Beznadziejny dekoder Horizon


@GDAnapisał(a):

 


podpisujesz umowę masz 14 dni aby zapoznać się z zawartością programową, sprzętową i zapewniam cię że przez 2 tygodnie jesteś w stanie wyłapać wszystkie ewentualne niedociągnięcia które operator ma - i w tym czasie decydujesz czy kontunuujesz umowę czy nie

 


Ale tu mowa jest nie o 14 dniach, tylko tym co następuje po tym okresie - jedynie co możesz to zgłosić reklamację, którą to rozpatruje operator, może być zasadna lub nie (o tym też decyduje arbitralnie tylko operator).

Tak naprawdę ani zapisy umowy, ani żadne prawo mnie klienta przed pogorszeniem się jakości usługi w okresie trwania mojej umowy nie chroni - niestety, ale w takim stanie prawnym to operator jest górą.

Zobacz zapisy w umowie co mi może zrobić operator jeśli ja coś zrobię. A zobacz zapisy co ja jemu mogę zrobić - operator może zerwać ze mną umowę w każdej chwili i w każdych okolicznościach, ja mogę tylko skrobać reklamację i praktycznie nie mam żadnych praw (odpowiadających choć w 10% zapisom operatora, który się zabezpiecza przed przewinieniami klienta).

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
GDA
Pan Abonent ;-)
1257 653 100

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

Nie stoisz nigdy na straconej pozycji

 

Są urzędy które mogą Ci pomóc w sporze z operatorem tylko najpierw musisz wyczerpac proces reklamacyjny 

 

Mi osobiście pomógł UKE w sporze z UPC kilka lat temu

Profesor
1355 604 50

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

@GDA

Masz rację - tylko, że operator może mi wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym z MOJEJ winy w każdej chwili, a mnie z jego winy pozostają miesiące latania po urzędach by się od takiego operatora uwolnić.

Skoro w umowie jesteśmy partnerami - więc i moje interesy jako klienta winny być podobnie chronione.

Jestem pewien, że wtedy każdy operator by stanął na rzęsach z jakością usług i jakością oferowanego sprzętu - zbyt łatwo ze swojej winy mógłby stracić klienta.

Co więcej, umowy powinny być li tylko i wyłącznie bezterminowe - to zwiększyło by determinację firmy by klienta nie stracić.

Nawet zasada "płacę to wymagam" tak naprawdę nic nie znaczy - wymagać sobie możesz...

Teraz masz zasadę - możesz mi płacić (firmie), ale nie masz prawa niczego w zamian wymagać.

Coś jak "płać i *****".

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Omnibus
469 98 3

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

"Naszym piorytetem jest natychmiastowa reakcja na potrzeby Klientów" Konrad Skórczyński-Country Head of Customer Care .

Po raz kolejny UPC zostało nagrodzone przez klientów Gwiazdą Jakości Obsługi.

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
GDA
Pan Abonent ;-)
1257 653 100

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

I co to zdanie ma wspólnego z tematem?

 

Słowo "potrzeby" ma się nijak do problemów z użytkowaniem Horizona przez niektórych abonentów

Omnibus
469 98 3

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

Pomyślałem sobie, że całkiem interesująco mogłoby wyglądać "spotkanie" pana dyrektora z użytkownikami forum...Miałby okazję zmierzyć się bezpośrednio z problemami klientów korzystających z Horizona m.in.

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."