UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Pytanie zasadnicze czy oprócz telefonu zrobiłeś coś w tej sprawie?

 

Złożyłes reklamację na piśmie?

Omnibus
235 101 5

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!


@GDAnapisał(a):

Pytanie zasadnicze czy oprócz telefonu zrobiłeś coś w tej sprawie?

 

Złożyłes reklamację na piśmie?


W sumie to My nie możemy nić robić oprócz narzekania ( akurat w tym przypadku słusznego ) albo godzenia się na to co jest i jak jest.

 

Co zmieni reklamacja na piśmi? Bubel Horizon zoztanie 1 jeden dzień naprawiony, dostanie nową aktualizację oprogramowania + super nowe szczegółowe EPG? Czy może wystarczy napisać reklamację i dostaję się nowy, sprawny i szybko działający bez problemu dekoder 4K którego jeszcze nikt nie ma i zobaczymy go prawdopodobnie w 2019r

 

Pisanie reklamacji?... tak słuszne i wymagane oraz potrzebne.. korzystne. Ale to tak naprawdę pół środek. Nie chcę pisać, że połowa z pół środka... A gdzie tu złoty środek? BRAK.

--------------------------------------------------------------


Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226

Omnibus
366 87 3

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Czy UPC nie może przyjąć reklamacji telefonicznie?

Nie spotkałem się z operatorem, który podobne zarzuty potraktowałby nie inaczej jak reklamacja.

__________________________________________________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/HBO GO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT/120 Mb/s
Horizon PVR/Moduł CI+
NETFLIX PREMIUM UHD/TIDAL
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Przecież ewidentnie problem leży po stronie okablowania - należy napisać reklamację z żądaniem przywrócenia dostępu do usługi skoro żadne resety nie pomagaja

 

Jeżeli wymiana dekodera i serwis nie przyniesie skutku to wowczas na podstawie tej właśnie PISEMNEJ reklamacji można zadać zerwania umowy z winy operatora

Omnibus
296 123 12

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

- e tam, przeciez UPC twierdzi że wg badań i ankiet horizon to złoto i abonenci są wniebowzięci z tego cudu techniki ,  ergo - nic nie będą w nim zmieniać a nowy dekoder ? kto wie ? może za kilka lat

- poza tym , to przecież jednostki w kółko narzekają ... więc wg badań i ankiet  itd itp

 

 

co da zmiana na nowy dekoder ? czy w nowym będzie inny soft ? inny procesor ?

także @casuperu  nie jesteś sam , ja już też tylko czekam do końca umowy ...............

 

 

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Moderator
753 495 132

Re: Beznadziejny dekoder Horizon

@casuperu czekamy na jakieś dane od Ciebie aby sprawdzić działanie Twojego Horizona. Napisałeś do nas dokładnie to samo na Facebooku więc odpisz gdzie Tobie wygodniej - na priv na Facebooku albo wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości tutaj na Forum dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta + imię i nazwisko).

 

Co do tematu, który utworzyłeś to scaliłem go z innym o podobnej tematyce.

GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!


@Marionapisał(a):

 

 

 

co da zmiana na nowy dekoder ? czy w nowym będzie inny soft ? inny procesor ?

także @casuperu  nie jesteś sam , ja już też tylko czekam do końca umowy ...............

 

 


Kpisz sobie?

Horizon jak każde urządzenie elektroniczne może mieć wady - może być walniety dysk który nie pozwala poprawnie zapisywać pliki może być walniety procesor który nie potrafi przekazywać poprawnie danych na chmurę i może być coś po drodze w połączeniu z chmura 

 

W jednym masz rację-dekoder Horizon posiada ponad PÓŁ MILIONA abonentów jak myślisz u wszystkich Horizon nie działa?

Omnibus
296 123 12

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Tak własnie myśle

I zła  interpretacja, to nie to że on nie działa , on po prostu działa źle, a wynika to z kiepskiego softu albo kiepskich komponentów z których go poskładali  (pewnie i to i to)

 

ale ok , dziubkujcie sobie i lajkujcie z adminami tylko za rok dwa może już tych abonentów być znacznie mniej niż  PÓŁ MILIONA, a chyba nikt  na tym forum tego nie chce. Przez ten czas zebrało się wystarczająco dużo uwag do horizona żeby w końcu cos z tym zacząć robić, k o m p l e k s o w o

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

I dalej nie rozumiesz tego co się do Ciebie pisze, więc nie ma sensu wiecej tego tłumaczyć

 

mam Horizona, moi teściowie mają Horizona w innej lokalizacji i wszystko działa, jezeli u Ciebie nie działa to zrób coś z tym - reklamuj usługę, zakończ umowę, nie wiem cokolwiek zrób co będzie lepsze niż ciągłe narzekactwo które nic nie wnosi ani tym bardziej nie zmienia

Omnibus
296 123 12

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

kiedyś pisałeś że nie masz horizona tylko Cl+,  teraz nagle juz masz ?

 

Czytasz wybiórczo albo niedokładnie  i może dlatego wysuwasz mylne wnioski, ogólnie lubisz wkładać ludziom dziecko do brzucha, nie wiem stary - jesteś wyrocznią i jasnowidzem ? na forum są sami dorośli , więc po co wkółko te twoje rady z piaskownicy.

 

Tak, robiłem już mnóstwo rzeczy żeby mój horizon działał, skoro twój działa to jesteś tutaj wyjątkiem albo nie korzystasz z tych opcji o których wszyscy na tym wątku piszą. 

Spróbuj tak na poczatek nagrać np warsaw shore -  i potem usuwać przez godzine to co nagrał dekoder.

 

EOT

 

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
GDA
Pan Abonent ;-)
1185 626 95

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Horizona mam od startu tej usługi - od 2015 roku, nie wiem gdzie czytałeś że go nie mam?

 

oczywiście moim głownym odbiornikiem jest telewizor z mediamodułem, ale Horiozon robi za MR, a u teściów z kolei jest głownym źródłem

 

wiec mam prawo napisać że problemy z dekoderem są wyłącznie w Twojej lokalizacji i zrób coś z tym oprócz narzekania na forum

 

również EOT

Specjalista
41 34 1

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Ja też mam horizona mam taką samą sytułację mam dla siebie moduł ci+ a starszym dałem horizona. Nie narzekają są zadowoleni. Jesteś jednym z niewielu przypadków którzy tak mają.. Zaznaczam że horizon robi za tv i router i ani z telewizją ani z internetem problemów nie mam.

Horizon max HD+MegaSport+Mediabox HD+CI+
120mb/s
Omnibus
296 123 12

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Wifi mam wyłączone,obydwa pasma bo korzystam z conectboxa.

...

Ale zaraz zaraz , mam rozumieć że u was horizon

- nie nagrywa podwójnie/potrójnie (u mnie się zdarzyło że i po 6x) tych samych odcinków ? 

- nie usuwa nagranego programu przez 10-20 sekund ?

- zawsze nagrywa wskazaną pozycję ?

- zawsze odtwarza nagrane programy ( u mnie blokada i reset raz na dzień/dwa)

... dalej mi sie nie chce wymieniać

 

te w/w rzeczy chyba z lokalizacją usługi nie mają nic współnego

 

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Omnibus
366 87 3

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!


@Marionapisał(a):

Wifi mam wyłączone,obydwa pasma bo korzystam z conectboxa.

...

Ale zaraz zaraz , mam rozumieć że u was horizon

- nie nagrywa podwójnie/potrójnie (u mnie się zdarzyło że i po 6x) tych samych odcinków ? 

- nie usuwa nagranego programu przez 10-20 sekund ?

- zawsze nagrywa wskazaną pozycję ?

- zawsze odtwarza nagrane programy ( u mnie blokada i reset raz na dzień/dwa)

... dalej mi sie nie chce wymieniać

 

te w/w rzeczy chyba z lokalizacją usługi nie mają nic współnego

 


@Mario

 

Co do pierwszej pozycji-nie testowalem seryjnego nagrywania odcinków.

Przy pozostałych nic takiego co opisujesz  nie wydarzyło mi się z moim sprzętem.

Z Horizona korzystamy bardzo intensywnie (głównie funkcja PVR) od pół roku.

 

__________________________________________________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/HBO GO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT/120 Mb/s
Horizon PVR/Moduł CI+
NETFLIX PREMIUM UHD/TIDAL
Specjalista
51 29 2

Re: Horizon to bubel - mam już go dosyć!

Mario

Ad. 1 - tak nagrywa, tyle razy ile się w TV pojawi powtórka, tyle razy zostanie nagrana

Ad. 2 - usuwa nagrany program 10-20 sekund

Ad. 3 - zdarza się że czegoś nie nagra (chociaż tutaj zauważyłem że częściej zdarza się to w trybie zużycia energii standardowy, przy trybie wysokie zużycie sporadycznie się zdarzy że się coś nie nagra)

Ad. 4 - j.w. i wydaję mi się że widzę tutaj coraz większą różnicę w trybie standard a wysokie zużycie.

 

Przez tydzień spróbowałem przejść na tryb standardowy ale reset co 2 dni, bo się coś nie właśnie nie nagrywa a pokazuje ikonkę zaplanowanego nagrania, albo się nie da otworzyć nagrania itd. itp.

 

W trybie wysokiego zużycia te problemy występują sporadycznie powiedzmy raz na 1-2 tygodni, takie problemy jestem w stanie zaakceptować, natomiast jeżeli chodzi o Ad. 1, Ad. 2 to tutaj niestety ustawiony tryb nie ma żadnego znaczenia  i tego już nie mogę zaakceptować.

Pozostaje trwać aż do końca umowy i liczyć że może się coś poprawi, chociaż coraz bardziej w to wątpie.