UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Tytan
1438 820 568

Re: Replay TV

Moi drodzy proszę zatem o przykłady konkrentych audycji, zweryfikujemy jak to wygląda. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

GMateusz napisał: Moi drodzy proszę zatem o przykłady konkrentych audycji, zweryfikujemy jak to wygląda. 

 

wygląda tak że pięć minut temu na TLC właczam replay aby popatrzeć na " sześć razy córka ( zaczyna się o 10 ) niestety komunikat standardowy czyli nadal kicha. UPC reklamuje REPLAY TV , po co wprowadzać ewentualnych nowych klientów w błąd ?

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

Przed chwilą, TVN7 Brzydula dokładnie to samo

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

PULS , TVP info to samo, dalej nie sprawdzam bo mam ciekawsze zajęcie, wymiana dekodera nie pomogła niech " fachowcy" nie wprowadzają ludzi w błąd.

Tytan
Tytan
1948 968 151

Re: Replay TV

To wy tam w tym UPC nie macie dekodera?

Usługa jest parodia od samego startu i nie ma sensu podawac nazw audycji na których to się dzieje bo to nie działa globalnie
-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
Ekspert
114 27 3

Re: Replay TV

Niedopracowana usluga wprowadzona chyba tylko po to zeby testowac ja na abonentach...
--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Tytan
1438 820 568

Re: Replay TV

@GDA posiadamy urządzenia, na których m.in. teraz zweryfikowałem zgłoszone przypadki.

 

@- sprawdziłem wszystkie przypadki, o których napisałeś. Na żadnej zgłoszonej przez ciebie audycji czy kanale nie wystąpił błąd podczas próby odtworzenia w funkcji Replay TV ani też pikselizacja w trakcie trwania odtworzonej pozycji.  

 

Sprawdziłem także działanie funkcji Replay TV na kilku innych popularnych kanałach i nigdzie nie spotkałem się z problemem odtworzenia danej audycji czy pikselizacji podczas jej trwania.

 

Jeśli u kogoś ciągle występują w/w problemy zapraszam do kontaktu z naszym działem wsparcia technicznego pod numerem 813 813 813 albo z konsultantem na Czacie na www.upc.pl

 

W razie potrzeby możecie także skorzystać z Asystenta Pomocy:

https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslugi-lub-sprzetu/

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Specjalista
48 31 2

Re: Replay TV

To już jest parodia, u klientów nie działa albo działa losowo, natomiast na sprzęcie techników jest wszystko O.K.
To znaczy chyba że my wszyscy mamy jakieś inne dekodery Horizon.

Spróbujcie włączyć audycję Replay jakąkolwiek, poprzewijajcie w przód , w tył, zastopujcie, włączcie oglądanie, na pewno się prędzej lub później wyłączy.
Ekspert
114 27 3

Re: Replay TV

Ja nadal nie moge odtworzyc faktow Tvn z wczorajszego dnia z godz 19... usluga nie dziala.
--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Tytan
1438 820 568

Re: Replay TV


@Pshemco napisał(a):
Ja nadal nie moge odtworzyc faktow Tvn z wczorajszego dnia z godz 19... usluga nie dziala.

Wczorajsza audycja Faktów z kanału TVN HD nie jest już dłużej dostępna w funkcji Replay TV także jej odtworzenie nie będzie możliwe. O czasie dostępności poszczególnych audycji w funkcji Replay TV decydują dostawcy kanałów.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Ekspert
114 27 3

Re: Replay TV

Jak dla mnie usluga Reply Tv nie jest taka super hiper. Bo albo nadawcy blokuja przewijanie reklam albo czas dostenosci audycji jest smiesznie krotki albo nadawca mie daje zgody na udostepnienie och kanalu albo w kocu sama usluga nie dziala prawidlowo eh...
--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

@Pshemco potwierdzam Fakty nie działają w Replay TV...tak samo jak pogoda sport i filmy, przynajmniej te z wczoraj. Jest tylko opcja telewizji na żywo.


@Ralfin tak trafiłeś, horizon to nie jest jeden model dekodera


@- TLC u mnie nie ma ikonki Replay TV i ta usługa na tym nie działa. TVN7 i brzydula - cześć odcinków ikonę ma część nie ma, żaden nie działa. Jest tylko opcja oglądaj na żywo.


@GMateusz musze niestety zgodzić się z chłopakami, to nie do końca jest ok, skoro usługa działa różnie. Ja wiem, że wiele rzeczy może wpływać na jej działanie.

Ale postaw się na chwilę w roli klienta. Kupujesz, miało działać, nie działa. Trochę to wygląda jak byście testy dopiero robili, a to nie do końca jest tak jak powinno.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

GMateusz napisał: 

@GDA posiadamy urządzenia, na których m.in. teraz zweryfikowałem zgłoszone przypadki.

 

@pigwus sprawdziłem wszystkie przypadki, o których napisałeś. Na żadnej zgłoszonej przez ciebie audycji czy kanale nie wystąpił błąd podczas próby odtworzenia w funkcji Replay TV ani też pikselizacja w trakcie trwania odtworzonej pozycji.  

 

Sprawdziłem także działanie funkcji Replay TV na kilku innych popularnych kanałach i nigdzie nie spotkałem się z problemem odtworzenia danej audycji czy pikselizacji podczas jej trwania.

 

Jeśli u kogoś ciągle występują w/w problemy zapraszam do kontaktu z naszym działem wsparcia technicznego pod numerem 813 813 813 albo z konsultantem na Czacie na www.upc.pl

 

W razie potrzeby możecie także skorzystać z Asystenta Pomocy:

https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/pomoc-techniczna/nieprawidlowe-dzialanie-uslu...

 

W Asystencie Pomocy w zakładce "telewizja" nie ma opcji ReplayTV a nagrywarka nie stwarza problemów.  Od czasu podpisania umowy (maj tego roku) wydałem już chyba około połowy emerytury na słuchanie muzyczki aby w końcu pogadać z działem technicznym. Czyli że oprócz abonamentu płacę  dodatkowo za źle działające usługi.

Bodajże na początku października wymieniono dekoder, chłopak który go podłączył zapomniał ustawić język polski, więc Replay działało. Następnego dnia po zmianie języka na polski Replay nie działało do wczoraj.

To czy ta funkcja  u Was działa czy nie, mnie jako klienta nie interesuje, dla mnie jest ważne aby działała u mnie od początku oglądanego programu do jego zakończenia. Jak widać po ilości postów to nie jest tylko mój problem. Wczoraj późnym popołudniem po dwukrotnym resecie Horizona obejrzałem trzy filmy na trzech kanałach bez problemu co by śwadczyło o tym że może nareszcie coś się poprawiło. Notorycznym resetowaniem dekodera przed każdym programem też nie jestem zainteresowany bo chyba nie na tym rzecz polega. Pożyjemy, zobaczymy jak to będzie dalej. Miłej niedzieli dla obecnych i nieobecnych forumowiczów.

 

 

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

Dzisiaj napisałem : Pożyjemy, zobaczymy jak to będzie dalej. Miłej niedzieli dla obecnych i nieobecnych forumowiczów.

 

właśnie przed chwilą wywaliło Riplay na TVN7  na serialu Oszuści  2 odcinek po 35 minutach, na dodatek szybkosć iiternetu spadła dzisiaj ze 120MB na około 25MB.  Właśnie widać jak to jest.  Nadal miłego wieczorka dla forumowiczów a dla pracowników UPC w szczególności .

Użytkownik
4 0 0

Re: Replay TV

U mnie Replay TV działa bez zarzutu. Żona chyba również nie zgłaszała problemów. Poza jednym, związanym z tabletem - ale to chyba wina hardware a nie streamu jako takiego.

Na komputerze działa mi bez zarzutu. W jej telefonie również. Nocami - kiedy nie mogę spać - Horizon też nie sprawia kłopotu z odtwarzaniem ReplayTV.