UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Tytan
1438 820 568

Re: Replay TV

Czy ktoś obserwuje jeszcze utrudnienia w korzystaniu z funkcji Replay TV?

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

G mateusz napisał : Czy ktoś obserwuje jeszcze utrudnienia w korzystaniu z funkcji Replay TV?

 

 

Odpowiadam że tak pomimo widocznej poprawy

Specjalista
48 31 2

Re: Replay TV

Tak występują, przykład z teraz: kanał Nat Geo Wild, audycja z godz.19.00 włącza się normalnie, chwilę podglądałem trochę poprzewijałem i wywaliło do TV na żywo.

Kolejna próba odtworzenia Replay TV kończy się komunikatem BŁĄD ODTWARZANIA CS2301 ...... Funkcja odtwarzania jest w tej chwili niedostępna....itd.

Tytan
1438 820 568

Re: Replay TV

@Ralfin spróbuj proszę wykonać to działanie naprawcze -> KLIK

 

Jeśli nie zauważysz poprawy, to wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko).

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Omnibus
391 171 14

Re: Replay TV


@GMateusz napisał(a):

@Ralfin spróbuj proszę wykonać to działanie naprawcze -> KLIK

 

 


Mateusz, czy warto robić ten restart do ustawień fabrycznych do innych źle działających funkcji horizona czy tylko jak Replay TV nie działa ? np. nie znikająca belka z inf. kanału przy jego zmianie na inny, nagrywanie w kółko odcinków już nagranych wczesniej, blokowanie się klawiatury od kanałów na pilocie (nie chce zmieniać kanału) itp ?

 

pytam bo mimo że piszecie że restart nie usuwa nagrań z dysku, ale wolałbym nie ryzykować i miec pewność.(pamiętam że kiedyś restart chyba je usuwał)

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Tytan
1438 820 568

Re: Replay TV

@Mario działanie naprawcze, które podesłałem w linku wyżej jest bezpieczne pod tym względem, że nie usuwa nagrań z dysku Horizona. Usuwa wszystkie inne zapisane dane i reinstaluje oprogramowanie całego dekodera. 

 

Akurat w przypadku nie znikającej belki powinno wystarczyć to -> Przywracanie ustawień fabrycznych - sposób II (koniecznie sposób II a nie III, bo ten ostatni usuwa nagrania).

 

Nagrania z dysku usunie tylko sposób III, o którym pisałem wyżej lub uruchomienie z Menu dekodera Horizon procesu przywracania ustawień fabrycznych z wyborem, że nagrania mają zostać usunięte.

 

Powiedz proszę, co się dzieje konkretnie z tym pilotem? Co robisz by rozwiązać ten problem? Może się okazać, że pilot będzie do wymiany. W takim przypadku zapraszam na priv.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Omnibus
391 171 14

Re: Replay TV


@GMateusz napisał(a):

@Mario działanie naprawcze, które podesłałem w linku wyżej jest bezpieczne pod tym względem, że nie usuwa nagrań z dysku Horizona. Usuwa wszystkie inne zapisane dane i reinstaluje oprogramowanie całego dekodera. 

 

Akurat w przypadku nie znikającej belki powinno wystarczyć to -> Przywracanie ustawień fabrycznych - sposób II (koniecznie sposób II a nie III, bo ten ostatni usuwa nagrania).

 

Nagrania z dysku usunie tylko sposób III, o którym pisałem wyżej lub uruchomienie z Menu dekodera Horizon procesu przywracania ustawień fabrycznych z wyborem, że nagrania mają zostać usunięte.

 

Powiedz proszę, co się dzieje konkretnie z tym pilotem? Co robisz by rozwiązać ten problem? Może się okazać, że pilot będzie do wymiany. W takim przypadku zapraszam na priv.


 

Z pilotem mam tak że czasami wymaga użycia dużej siły na klawiszu żeby wogóle poszedł sygnał do tv o zmianie kanału a czasami po prostu się zacina (piszę cały czas o zmianie kanałów z klawiatury numerycznej bo z przycisku pr+/- da się przerzucić o jeden kanał w górę czy w doł). A co robię? wyciągam baterie na kilkanaście sekund, restart pilota

 

Na razie nie dzieje się to na tyle często żeby mi przeszkadzało (średnio raz na tydzień) ale gdyby było gorzej to się odezwę na priv, dzięki.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

Serdecznie witam wszystkich , już się cieszyłem jak dziecko że Replay działa. Srodze się pomyliłem, działało dopóki jakiś macher znowu pokręcił jakąś śrubką. Od kilku dni startowało pięknie aby czasem wywalić, bodajże w piątek wieczorem, około 22giej, wywaliło na 15 minut przed końcem filmu, pokazał się spis kanałów a w dolnym prawym rogu leciał jakiś program.Pilot nie komunikował się z dekoderem więc zrobiłem restart po którym dekoder stwierdził że nie ma sieci podłączonej, ponowny restart pokazał to samo i trzeci również więc dałem sobie spokój i zacząłem pracować na 500+. Może UPC  wzięło się za konserwację bo od soboty aby skorzystać z Replay trzeba robic reset co jakoś mi się nie podoba a wczoraj na TV puls film Jaguar wywaliło po godzinie i nie było powrotu do filmu ( funkcja replay niedostępna). Zapowiadało się tak ładnie a tu nerwy i strata czasu......

Tytan
1438 820 568

Re: Replay TV

@- rozumiem, że kilka razy Replay nie spełnił Twoich oczekiwań, ale nie oznacza to jeszcze jakichś globalnych problemów z usługą. Ilość zgłoszeń w sprawie Replay jest obecnie bardzo niska, więc każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Jakieś działania poza restartem próbowałeś wykonać?

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Omnibus
291 61 35

Re: Replay TV

Mimo że wybieram obcje przywrócenie ustawień fabrycznych i wybór zeby nie kasować nagrań to i tak zostaly usunięte.Pudło żyje swoim życiem.Zauważ jak ustawisz rozdzielczość hdmi na 1080p to po włączeniu napięcia na listwie to telewizor pokazuje zę zmienono na 720.Nie zapamiętuje rozdzielczości odbiornika lub ustawienia 1080p.

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

GMateusz napisał:  @pigwus rozumiem, że kilka razy Replay nie spełnił Twoich oczekiwań, ale nie oznacza to jeszcze jakichś globalnych problemów z usługą. Ilość zgłoszeń w sprawie Replay jest obecnie bardzo niska, więc każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Jakieś działania poza restartem próbowałeś wykonać?

 

Pewnie jest niska bo już ludziom nie chce się pisać na ten temat wałkowany wielokrotnie. Gdybyś zajrzał na me poprzednie posty to wiedziałbyś że jest to nagminne a nie kilka razy. Jeśli Riplej zadziała bez uprzedniego resetu to da się dotrwać do końca pod warunkiem nieużywania stopklatki i przewijania, lecz i to nie zawsze. Ostatnio wczoraj wywaliło Dziewczynka z zapałkami po pięciu minutach filmu, reset dekodera po czym ponownie blok reklamowy i zastanawianie się czy wnuki obejrzą film do końca. Aha, posiadam TV Toshiba 42" ful HD i inne bajery a w tej chwili o 12/50 na TVN24 HD rozdzielczosć jest na 720p czyli jakosć  diwix. Do HD to sporo brakuje. Mam prośbę, traktujmy się nie tylko uprzejmie lecz również poważnie. Myślę że to iż klient za cenę wyznaczoną przez UPC wymaga odpowiedniej jakosci usługi nie jest obrazą  dla nikogo. Pozdrowienia Władysław

 

 

Użytkownik
3 0 0

Re: Replay TV

Witam!

Zastanawiam się nad podpisaniem umowy z UPC. Czy coś się zmieniło w kwestii działania Replay TV? Częściej działa czy nie działa? A jak jest z działaniem internetu? Dużo awarii?

Tytan
Tytan
1948 968 151

Re: Replay TV

Replay TV zdecydowanie poprawniono - rzadko korzystam ale ostatnio nie miałem problemów z odtwarzaniem

 

jeżeli chodzi o internet to nie ma do czego sie przyczepić - chodzi bez zwiech i w pełnych abonowanych prędkościach (biorąc pod uwagę sprzęt odbiorczy oczywiście)

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Replay TV

Jestem nowym abonentem i z ręką na sercu na razie nie uświadczyłem niedogodności związanych z telewizją ub internetem. Dekoder Horizon  z nagrywarką.

Omnibus
391 171 14

Re: Replay TV


@GDA napisał(a):

Replay TV zdecydowanie poprawniono - rzadko korzystam ale ostatnio nie miałem problemów z odtwarzaniem

 


U mnie nie bardzo, wczoraj 02.01.2018 próbowałem z ripleya zobaczyć "Koronę Królów" na TVP1 i wyskoczył błąd ... nie podam nr błędu bo nie zapamiętałem - potem próbowałem odpalić kilka innych programów z innych kanałów i to samo , nie działa.

 

EDIT:  spróbowałem dzień później tj 3 stycznia i już ok, ripley na tym serialu działa.

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD