UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dekoder Horizon

ROZWIĄZANE
Wykładowca
721 173 26

Re: Youtube na telewizory


@KOCUREK1970napisał(a):

Ciekawe podejście do zagadnienia aplikacji na danym sprzęcie

Gardłować na UPC gdzie dekoder jest gratis a siedzieć cicho, kiedy kupiło się tv za parę tysi i producent wypiął na swój produkt tyłek po zaledwie 2, 3 latach wsparcia


Gratuluję rozumu, jeśli uważasz, że dekoder dostajesz gratis. Za wszystko się niestety płaci, niektóre usługi są jedynie bez dodatkowej opłaty, co oznacza, że ich koszt jest wliczony w inne opłaty. Moim zdaniem sprzęt pownieniem mieć pełne wsparcie tak długo jak jest w ofercie danego operatora, a użytkownicy płacą za niego abonament. Nikt przecież nie domaga się nowego softu do wycofanego sprzętu, ale do takiego, który ciągle jest w ofercie. 

 

//Nie wiem czego mam gratulować Tobie, ale pamiętaj prosze, że tego typu personalne wycieczki, docinki etc. to łamanie Zasad Społeczności UPC//edit by @Kamil

Profesor
1355 604 50

Re: Youtube na telewizory


@zylxnapisał(a):

 


Gratuluję rozumu, jeśli uważasz, że dekoder dostajesz gratis. Za wszystko się niestety płaci, niektóre usługi są jedynie bez dodatkowej opłaty, co oznacza, że ich koszt jest wliczony w inne opłaty. Moim zdaniem sprzęt pownieniem mieć pełne wsparcie tak długo jak jest w ofercie danego operatora, a użytkownicy płacą za niego abonament. Nikt przecież nie domaga się nowego softu do wycofanego sprzętu, ale do takiego, który ciągle jest w ofercie. 


Ceny samego dekodera jako abo za niego na fakturze nie ma (no chyba, że jest to proszę mi to wskazać).

Są przecież tu przypadki, że ktoś dostał Compala do oferty gdzie go wcale nie ma i jakoś tu za niego abonamentu nie ma a to dodatkowy sprzęt w rekach klienta.

Poproszę zatem namacalne informacje co owy Horizon miał mieć, co gwarantuje na nim operator i do czego się zobowiązuje.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1572 418 80

Re: Youtube na telewizory


@zylxnapisał(a):
Moim zdaniem sprzęt pownieniem mieć pełne wsparcie tak długo jak jest w ofercie danego operatora, a użytkownicy płacą za niego abonament. Nikt przecież nie domaga się nowego softu do wycofanego sprzętu, ale do takiego, który ciągle jest w ofercie. 

No i takowe wsparcie masz wszak aktualizacje softu do Horizona wychodzą. A to, że apki nie działają no cóż. Za to odpowiadają dostawcy treści

https://zanimnapiszesz.info
Omnibus
469 98 3

Re: Youtube na telewizory

@KOCUREK1970

Mam wrażenie, że nie zrozumiałeś.

Przedstawiciele między słowami sugerują dodatkową opłatę za nowy dekoder.

Więc coś za coś i zobaczymy ile warte będą te zapewnienia.

A obecny Horizon..słabiutko Jako sprzęt do oglądania i nagrywania dla zwykłego Kowalskiego jest OK a bardziej wymagający jak piszesz pogardłują ale do czasu.

Zawsze się kiedyś kończy zobowiązanie promocyjne.

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
Wykładowca
721 173 26

Re: Youtube na telewizory

@MrPepka, kiedy wyszła ostatnia aktualizacja do horizona? Ja nie oczekuje niczego ponadto, by to co jest działało poprawnie. 

 

Btw, jak przedłużałem umowę i tłumaczyłem dlaczego nie chce horizona, konsultant zaczął mi opowiadać jakie świetne aplikacje mogę na nim uruchomić.

Profesor
1572 418 80

Re: Youtube na telewizory


@zylxnapisał(a):

@MrPepka, kiedy wyszła ostatnia aktualizacja do horizona? Ja nie oczekuje niczego ponadto, by to co jest działało poprawnie. 


A kto powiedział, że w ramach tego wsparcia sprzęt ma codziennie mieć aktualizacje?


@zylxnapisał(a):

 

Btw, jak przedłużałem umowę i tłumaczyłem dlaczego nie chce horizona, konsultant zaczął mi opowiadać jakie świetne aplikacje mogę na nim uruchomić.


To normalne. W końcu na tym polega praca konsultanta

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1355 604 50

Re: Youtube na telewizory


@Szeptacznapisał(a):

@KOCUREK1970

Mam wrażenie, że nie zrozumiałeś.

Przedstawiciele między słowami sugerują dodatkową opłatę za nowy dekoder.


Ależ ja rozumiem doskonale - to Wy sobie sami robicie jakieś złudne nadzieje, wybiegacie sami ponad to co mówi UPC.

Nie dodatkową opłatę za dekoder a wyższy abonament "programowy" z udziałem nowego dekodera, ale to nie przez fakt samego dekodera tylko dołożenie i wzbogacenie oferty programowej o ofertę 4K (no chyba, że mnie zamrozili i czegoś nie zauważyłem w wypowiedziach Moderacji - to proszę mnie poprawić).


@Szeptacznapisał(a):

A obecny Horizon..słabiutko Jako sprzęt do oglądania i nagrywania dla zwykłego Kowalskiego jest OK a bardziej wymagający jak piszesz pogardłują ale do czasu.

 


Sprzęt operatora nigdy nie był, nie jest i nie będzie tworzony dla bardziej wymagającego klienta - powód to koszty i problemy z tym związane by taką grupę osób sprzętowo zadowolić.

Sprzęt operatora ma tylko działać - tyle.

Aplikacje nie są chyba też nigdzie ani gwarantowane, ani operator o nich nie wspomina, że to on za nie odpowiada i podaje okresy czasowe odpowiedzialności.


@Szeptacznapisał(a):

Zawsze się kiedyś kończy zobowiązanie promocyjne.


Wiadomo, zawsze operatora można zmienić (i za jakiś czas z podkulonym ogonem wrócić czego dowodów aż nadto w sieci).

Można też nie wrócić i twardo sobie wmawiać, że decyzja była słuszna.

Co kto lubi.

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Wykładowca
721 173 26

Re: Youtube na telewizory


@MrPepkanapisał(a):


A kto powiedział, że w ramach tego wsparcia sprzęt ma codziennie mieć aktualizacje?



To normalne. W końcu na tym polega praca konsultanta


I znów odwracanie kota do góry ogonem. Przecież nikt nie oczekuje aktualizacji codziennie. Ale tutaj czekamy ponad rok na usunięcie błędów.

 

Najlepszy były jakiś regularny cykl wydawniczy, np co kwartał albo co 4 miesiące.

Profesor
1572 418 80

Re: Youtube na telewizory


@zylxnapisał(a):

 

Najlepszy były jakiś regularny cykl wydawniczy, np co kwartał albo co 4 miesiące.


A to przepraszam UPC pisze soft? Chyba nie, więc pretensje miej do producenta sprzętu

https://zanimnapiszesz.info
Wykładowca
721 173 26

Re: Youtube na telewizory

I znowu spychologia odpowiedzialności. A kto ma takie aktualizacje u producenta zamówić, jak nie UPC?

 

Przypomnę Ci też, że do konsumentów sprzęt (który zresztą branduje swoją marką)  dostarcza UPC za co bierze pieniądze i to UPC jest wobec konsumentów odpowiedzialne. 

Profesor
1572 418 80

Re: Youtube na telewizory


@zylxnapisał(a):

I znowu spychologia odpowiedzialności. A kto ma takie aktualizacje u producenta zamówić, jak nie UPC?


UPC żadnych aktualizacji nie zamawia. Oni dostają soft od producenta jak ten jest gotowy, poczym go testują u siebie i dopiero dają go abonentom. Tak jest w każdej firmie


@zylxnapisał(a):

Przypomnę Ci też, że do konsumentów sprzęt (który zresztą branduje swoją marką)  dostarcza UPC za co bierze pieniądze i to UPC jest wobec konsumentów odpowiedzialne. 


Brak aktualizacji jest niezależny od UPC. I nic mnie nie obchodzi co o tym sądzisz. Jest tak, a nie inaczej i tylko producent może zareagować

https://zanimnapiszesz.info
Wykładowca
721 173 26

Re: Youtube na telewizory

@MrPepka, A kto może wpłynąć na producenta jak nie jego kontrahent, tj UPC? Chyba że sugerujesz, że UPC zamawiając ponad 500 000 egzemplarzy nie ma na nic wpływu. 

 

Zresztą abonenta UPC nie powinno obchodzić jak UPC dogaduje się z swoim dostawcą. On powinien dostać działające urządzenie.

Omnibus
469 98 3

Re: Youtube na telewizory

Żeby jeszcze taka aktualizacja miała pozytywny skutek, bo po ostatniej niejeden zgrzyta zębami poruszając się po EPG.

 Wtenczas sądziłem,  że mi się popsuł dekoder a to chyba nie chodzi.

Jak widać wszystkiego możemy się już spodziewać.

...................................................................................................................................................
C+>HBO GO>NETFLIX UHD>AMAZON PRIME VIDEO
"Przyszłość to serwisy internetowe, gdzie zapłacisz i obejrzysz w dowolnym momencie oraz bez reklam."
Menedżer Społeczności
231 304 77

Re: Youtube na telewizory

Dzisiaj nie dam Wam konkretnej odpowiedzi odnośnie tej aplikacji - okres świąteczny powoduje, że sporo ludzi jest na urlopach etc. 

 

Pamiętajcie też proszę, że developowanie aplikacji na Horizona to jedno, a polityka serwisów to drugie. Przypomnę, że na Horizonie była aplikacja Facebooka. Facebook zmienił swoją politykę co do API i wziuut, aplikacja pospadała z wielu urządzeń, w tym z Horizona.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Moderator
922 599 148

Re: Youtube na telewizory

W nawiązaniu do gównoburzy, którą parę osób w tym temacie w pocie czoła ciągnęło przez 3 kolejne strony informuję, że w ciągu kilku następnych dni ulegną zmianie Zasady Społeczności UPC. Naliczyłem w temacie 6 zasłużonych banów, ale ze względu na to, że trollowaliście sobie w okresie świąt, gdy moderacja próbowała odpocząć i nie mogliśmy zareagować odpowiednio szybko, odpuszczam każdemu bez wyjątku. 

 

Co do kwestii aplikacji odniosę się do niej jak tylko znajdę na to czas.

UWAGA! Obecnie z powodów rodzinnych przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Najwcześniej można się spodziewać mojego powrotu po 7 kwietnia. Nie odpisuję na wiadomości prywatne i nie biorę czynnego udziału w życiu Społeczności UPC. Pod moją nieobecność wszystkie sprawy prywatne proszę kierować do pozostałych moderatorów. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian, któremu przekazałem wszystkie niedokończone sprawy przesłane w wiadomościach prywatnych. Pozdrawiam całą Społeczność UPC Polska.

 

GMateusz, Moderator Społeczności UPC