09-10-2018 14:15
Dlaczego zablokowano PVR na kanałach HBO?
To nie żaden błąd, tylko celowe działanie - pojawia się jednoznaczny komunikat: Nie masz uprawnień do nagrywania.
To jest chyba sprzeczne z ofertą - nigdzie ni ma ostrzeżenia, że możliwość nagrywania nie dotyczy wszystkich kanałów.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
09-10-2018 14:19
A jak wygląda sytuacja po resecie?
09-10-2018 14:42
Tak jak napisał @GDA zacznij od retartu dekodera, poźniej resetu dekodera a jak to nie pomoże to najszybciej i najskuteczniej 813 813 813
09-10-2018 14:49
Po resecie wygląda tak samo.
Ten komunikat świadczy o celowym działaniu UPC - być może po naciskiem HBO.
Ale przecież nie mówimy o nagrywaniu, tylko PVR - czyli mozliwości obejrzenia programu w dogodnym terminie.
09-10-2018 14:51
A masz możliwość rzucić srcreenem ekranu tutaj?
trzecie słyszę o takim komunikacie - jakiś nr błedu jest w rogu?
09-10-2018 16:28
@Marek_F napisał(a):
Po resecie wygląda tak samo.
Ten komunikat świadczy o celowym działaniu UPC - być może po naciskiem HBO.
Ale przecież nie mówimy o nagrywaniu, tylko PVR - czyli mozliwości obejrzenia programu w dogodnym terminie.
PVR to skrót od nagrywarki więc nie bardzo rozumiem z czym w końcu jest problem. Możliwość obejrzenia danego programu po czasie jego publikacji to usługa Replay TV. Może o to tobie chodziło?
09-10-2018 16:41
Chodzi mi o to, że nie rozumiem powodu zablokowania nagrywania programów HBO.
Gdyby PVR pozwalał na przekazanie nagrania koledze, to rozumiałbym, że płatna telewizja sobie tego nie zyczy. Ale PVR (tak, wiem że to "recorder") takiej mozlowości nie ma. Nagranie może by odtworzone tylko na tym urządzeniu. Więc czemu UPC to zablokowało ??
09-10-2018 16:43
ale UPC nic nie blokuje i o to właśnie chodzi
pokaż ten komunikat bo tak możemy dyskutować do świąt
09-10-2018 17:11
Jest dokładnie tak jak pisze @GDA - nie blokujemy nagrywania na kanałach z pakietu HBO. Jeśli u Ciebie nagrywanie nie działa to należy to tłumaczyć indywidualnym problemem, a nie od razu wysuwać wniosek, że jest to domniemane celowe działanie naszej firmy.
09-10-2018 17:56
Oto ekran.
Cieszę się, że UPC nie blokuje nagrywania, spróbuję wyjaśnić indywidualnie.
09-10-2018 18:29
@Marek_F napisał(a):
Po resecie wygląda tak samo.
Jakim dokładnie resecie - resetu są aż 3 warianty.
Który dokładnie reset robiłeś, co dokładnie zrobiłeś robiąc reset (a może tylko restart prądowy)?
09-10-2018 18:42
10-10-2018 11:32
Obyło sie bez reset-u, problem był po stronie UPC.
Oczywiście trzeba było zacząć od telefonu - sorry za niepotrzebne zamieszanie (wątek oczywiście do usunięcia). Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Ale wyglądało naprawdę dziwnie - wszystko działa od lat, a tu nagle blokada zapisu na jednym jedynym kanale. Nie pachniało (i nie było) problemem dekodera.
Dla ciekawych, o co chodziło:
Zmieniałem ostatnio prędkoścc internetu (czyli czyli bez związku z TV). Pani z infolinii przyznała, że w wyniku zmiany w konfiguracji często coś się "chrzani", na szcęście konsultant ma guzik "refresh".